bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bridgestone BT016 Pro
 
24.5.2017 v 08:20
Ahoj, často se tady řeší výběr pneu. Přijde mi že tyto opravdu výborné a levné sportovní gumy jsou neprávem opomíjené.
Jízdní vlastnosti v náklonech i při výjezdech ze zatáček pod plynem jsou super...se 143k Ninjou si v pohodě poradí...Poserproužek není...padá s nima na hranu jako by to byla malá šestikule...

Nicméně tyto gumy byly představeny v roce 2010 jako vylepšení původních BT016, takže nejsou úplně nejnovější konstrukce.

Zajímají mne vaše zkušenosti s těmito gumami v porovnání s novějšími modely. A Také životnost, u mojí zatím odhaduji min 6tis km při silničním využití. Což mi bohatě stačí za tu cenu a stejně bych měnil, protože nesnáším odskákanou přední gumu.

Dále mám trochu problém dostat Guzzi na hranu...má obuté Metz. Roadtec Z8. Nejdřív jsem si myslel že je to v Guzzi, je to přece jen slůně, ale když porovnám zakřivení silničních a sportovních gum, tak mi přijde, že se na tom podílí i guma. Tj. padá to do náklonu moc pomalu. (nemám na mysli překlápění ze strany na stranu, tam je znát těch 247kg)

Předem díky za vaše zkušenosti.
Kawa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bridgestone BT016 Pro

24.5.2017 v 12:12 | Nahoru | #1
StiefTomas> vždyť srovnáváš jabka z hruškama - Sportovní vs. cestovní (BT016 vs. T30)

(reakce na) Bridgestone BT016 Pro

24.5.2017 v 14:13 | Nahoru | #2

Laduj píše: StiefTomas> vždyť srovnáváš jabka z hruškama - Sportovní vs. cestovní (BT016 vs. T30)



Ale to ja vim.. ale pokud si dobre pamatuji, tak bt016 byla prvni kde pouzili tri ruzne smesi... Navic u T30 byla pouzita smes z motogp... Je mi jasny, ze adekvatni srovnani by bylo S20... Ale me se pocitove jezdilo lepe na t30 coz je sportovne cestovni nez na hypersportech bt016
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist