Jen netuším, jestli se takováto úprava promítne do charakteristiky motoru a nebude mít vliv na měřitelnou spotřebu. Řekl bych, že by to nemuselo vadit, ale byl bych rád, kdyby poradil někde, kdo se vyzná a ví.
Díky.
A ještě jeden dotaz, kdybych zatímm než řádně otestuji nosič a držák, to propojení udělal z nerezové flexi trubky ?
http://www.konekt-hk...otrubi-z-nerezu-595/
nebo něco podobného
Naposledy editováno 14.05.2017 13:08:53
pokud to je n jedné z motorek co máš v profilu,tak nepoznáš rozdíl.
flexi trubka má uvnitř logicky hrubší povrch a taky tam budou nějaké přechody mězi rozdílnými průchody....,ale ani tam asi nepůjde nic poznat.
1 reakcí na tento příspěvek Prodloužení výfukového potrubí před tlumičem o 10-15cm, bude...
U kolen přímo za ventily by to asi nešlo, ale vzadu to prý nevadí. Tak jsem znejistěl.
17240(304) by mela zvladat v pohode kolem 300°C, a 17243(303) je co do legovani +- to samy, jen v lip obrobitelnejsim provedeni..
a vono pevnostne namahany je to nula nic, zejo, v tom problem nebude - ale u ty nerezi spis aby nedochazelo k nejakejm metalurgickejm zmenam..