Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
a když už teda zdvojenej třmen, tak nedávají to tam náhodou kluci na stunty proto, aby mohli zadek ovládat i z řidítek? tzn dva zcela oddělený okruhy na jeden kotouč
při dvou třmenech tam budeš muset natlačit dvojnásobek kapaliny, což logicky znamená, že pedál budeš muset dvojnásobně sešlápnout (hlouběji)
a BTW: v každé firmě se najde někdo, kdo má nějakou svoji vizi, přes kterou nejede vlak, ale stejně mu to nikdo nevymluví
já bych tohle řešil jinejma deskama... koneckonců jsem tak řešil brzdy na XJR, neskutečněj rozdíl a dá se brzdit jedním prstem... na VFR brzdím dvěma jen když potřebuju fakt hodně brzd... a pokud to dřív sežere kotouče? Při těch penězích, co do toho ročně sypu už je to zanedbatelná částka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |