globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového senzoru?
Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě, když tam není elektornický tlakový senzor? Běží snad čerpadlo v nádrži nonstop a tlak navíc se prostě vypustí tlakovým regulátorem, nebo tam je nějaký spínač a čerpadlo se vypíná a zapíná podle potřeby?

Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

28.4.2017 v 22:46 | Nahoru | #151
Torino>

a kde jsi přešel na to že u karbeu naženeš víc vduchu a tím i víc benálu, viš třeba co to je emulzni trubice?

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

28.4.2017 v 22:49 | Nahoru | #152
Jurawood> začni raději už něco dělat, at tu máš nějaké výsledky jak tě nápor staví na zadní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

28.4.2017 v 22:56 | Nahoru | #153
Torino> smyslem naporovyho sani je urcite ulehcit motoru sani, nezapomen ze natahovani smesi do valce je taky prace (vy fyzikalnim smyslu slova) kterou musi motor vykonat na ukor te kterou odevzda mechanicky, tj prace o kterou ho v jeho vlastnim zajmu v podstate okradas.. a kdyz mu to ulehcis mirnym pretlakem, vykona te prace saozrejme vic..

ohledne turba - nebudem rozebirat detaily ale obecne 1/3 vykonu odebiras v podobe mech. prace prevodovkou atd.. 1/3 jde ven stenou (at uz vodou nebo vzduchem) a 1/3 jde ven vyfukem.. to je u 100kW motoru porad treba 100kW, turbinka turba samozrejme nevyexpanduje ten sapd celej, ale i kdyby mela ucinost jen 20% furt je to treba 20kw kompresor ! ....a to uz je kurva nejakej tlak ...nebo treba jinak formulovano - takovej tlak abys jim zatlacil pist dolu, naporem ani v rychlostech kolem 300 proste neudelas..

kouki na p-v atmosferickyho, a preplnovanyho motoru.. a ten s naporovym sanim bude nekde "mezi" (spis trosku bliz atmosferickymu..)

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

28.4.2017 v 23:09 | Nahoru | #154
[quote=kerut]Torino> smyslem naporovyho sani je urcite ulehcit motoru sani

pokud chceš motoru něco ulehčit musíš mu rozumět, rozumět znamená váha vzduchu, teplota motoru, teplota vzduchu, tlak, otáčky, kyslíková sonda, tlak v sání,

nevím jak chceš ulehčovst motoru když o těchto vličinách nic nevíš je bezhlsavě něco nasávat nebo něco někam tlačit absolutní blbost

1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

28.4.2017 v 23:18 | Nahoru | #155
jezismarja...

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

28.4.2017 v 23:40 | Nahoru | #156

kerut píše: jezismarja...



konečně
nic nezobecnuj a tvoje teorie zatim totálních nesmyslů nějak dokaž , promin nchcu tě nijak nasrat

1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

29.4.2017 v 00:09 | Nahoru | #157
Panove premyslejte trochu, nez neco vykriknete, nebo s tim tady seknu ...Smyslem urcite neni ulehcit sani, co ulehcis na pist dolu, zase pritizis nahoru.
Jde snad o zvyseni ucinnosti plneni, coz se vzhledem k narustu tlaku(poklesu podtlaku na strane sani) dari.
Karbec je na tohle vic blbuvzdorny, strikacka se s tim pere asi hure. Co jsem tak slysel drive, nic moc svetoborneho. Zadna cidla tlaku, maf... To je jen u aut.. Tak kdo mate prehled.
Mame rok 2017 a co mame? MAP v nizkych polohach plynu, TPS v otevreni. Druhou klapku, nekdo tomu rika palivove mapy, coz je blbost. Cidlo prevodovky, pozna se, ze moto jede rychle a trchu se obohati. Skokovka je mimo provoz v openloop.
Tod vse? Nebo se za 20 let ve vyvoji motorek neco pohnulo krok vpred? Krom eura4 a praskajicich ramu ze skorapek.

Naposledy editováno 29.04.2017 00:26:15

Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

29.4.2017 v 00:29 | Nahoru | #158
zisi co bys kde pritezoval, ta cast krivky kde je sani ma druhou pulku ve vyfuku - tu ovlivnuje akorat pruchodnost vyfukovyho systemu, ne v komprsi ..je to presne naopak o co vetsi bude komprese (to co pritizis nahoru, prace kterou do smesi ulozis) o to vetsi bude tlak pri expanzi (prakticky prace kterou kona ten plyn), to je uplne jina cast krivky.. nez s tim zacnes sekat, nakresli si to v tom p-v diagramu fakt, tohle jsou vopravdu uplny zaklady..

Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

29.4.2017 v 00:48 | Nahoru | #159
P-v diagram je 2d graf, tam zadne pulky nejsou.
Muzem to rozdelit na 4 casti, sani, komprese, expanze a vyfuk. Ok? Jinak souhlas s tim, ze to jsou zaklady.

Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

29.4.2017 v 01:28 | Nahoru | #160
no slava, a jsou tam dve smycky.. jedna (z prava do leva, nebo chces-li k horni uvrati a zpet) komprese/expanze + druha vyfuk/sani.. druhou polovinu druhe smycky netvori komprese ale vyfuk - jasny ?

a co se typu motoru tyka:
- takze ta prvne jmenovana smycka (jeji plocha) je vzdy kladna, protoze shorenim paliva vznikne energire, a zavisi na kompr. pomeru, predstihu bla bla atd..
- a ta druha smycka, ta nudle dole - vyfuk ted neresime,OK ? A tedy zminene sani:

1/ u ciste atm. motoru jde krivka z leva do prava (ustupuje z horni uvrati ke spodni) s tlakem mirne dolu, tj. pod osu okolniho tlaku, protoze motor si smes nasava sam = utraci vlastni energii - takze plocha druhe jmenovane krivky je u atm motoru zaporna

2/ u preplnovanyho motoru jde tlak naopak mirne nahoru, protoze turbo doslova tlaci pist dolu (samozrejme tlaci velmi mirne, i kdyz je tam tlak fakt solidni tak to furt neni pidi motor na syfonovy bombicky ale docela velkej, tezkej stroj, nicmene tlaci o dolu turbo) - tudiz plocha te druhe jmenovane smycky je taky kladna = krivka sani je v omto pripade na diagramu vejs nez vyfuk - jasny ?

3/ no a u tveho naporem krmeneho motoru, bude krivka sani nekde mezi tema predchozima pripadama, bude pravdepodobne blizko te ose okolniho tlaku (ne proto ze by tam ten pretlak nebyl, on tam njakej bude, ale vzhledem k prurezum a objemovym tokum to nebude stacit, predstav si to tak ze ze ten pist bude proste furt ustupovat jeste o kousek rychleji nez nasavana smes.. ) Tim samotnym naporem v techto rychlostech fakt nevytvoris dostatecne velkej pretlak abys pist skutecne "zatlacil" tak jako to umi turbo (a pokud neveris, schvalne se fakt koukni v jakych rychlostech teprve zacinaji "fungovat" naporove motory - prip. do google RAM jet) ALE zaroven to motoru vyrazne uehcis tim, ze mu tam ten vzduch pred ustupujici pist doslova nahanis, tj. zmensis tak vyrazne plochu te "zaporne krivky" z atm. motoru = nastane prirustek vykonu

jdu spat...

1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

29.4.2017 v 08:15 | Nahoru | #161
Dobre rano. Vzdyt jsem psal, ze to jsou zaklady. I pro me.
A ty mi tady tvoris elaborat. Tebe bavi psat. Fakt tohle mam projity dobre vcetne 2T.

Bohuzel svuj nazor nezmenim.
Nejde o odlehceni zaporne prace pistu, ale o zvyseni mnozstvi nasate smesy. Coz nepovazuji za to same.
A ano, napor nemuze vytvorit kladny tlak ve spalovacim prostoru. To by ventil musel mit prumer alespon jako vrtani a otacky kolem volnobehu.

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

29.4.2017 v 08:59 | Nahoru | #162
Bohuzel svuj nazor nezmenim.

tak něco dělej vymysli a dej to sem, můj názor na karbec znáš všechno je vymyšlené, a v dnešní době než se s něčím jebat de koupit motorka tak silná která tě uspokojí nebo dovede do hrobu,
co ke mě jezdí silné stříkačky tak ty s výkonem nemají problém, spíš s gumama a teplou silnicí, slušnou gumu umí vydrátovat za jedno dopoledne, jediný problém co jsem se stříkačkou řrešil tak se sekalo čerpadlo v nádrži, hodil jsem ho do kofole nechal ho tam běžet hodinu a problém se už neopakoval,

Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

29.4.2017 v 11:04 | Nahoru | #163
ohledne mnozstvi, objem mas danej geometricky vrtanim a zdvihem, takze se meni jina stavova velicina tlak, na cemz se teda asi shodnem.

a pokud to beres takhle, tak si to prdstav spis obracene, v ciste atm motoru mas proste vzdycky po nasati podtlak, s naporem bude ten podtlak mensi, tedy v tomhle ohledu ano, bude tam vic smesi resp. bude tam smesi akorat zatimco v bez naporu ji bude o neco mene nez by se do daneho objemu veslo.. on ten rozdil nebude tak velikej vzhledem, ke ko,presnimu tlaku (v tom by prosty zvyseni kompresniho pomeru jinym pistem/hlavou udelalo vetsi sluzbu) ale prakticky mluvime rekl bych o tom samem jen z jineho uhlu pohledu ve smyslu kyzeneho prirustku vykonu

oni to "ulehceni prace pistu" fakt nepodcenuj.. je to stejny jev jako naladeni vyfukoveho systemu (zlepsenim pruchodnosti) na spickovy vykon v max otackach.. nasat nebo vytlacit ten obem plynu pomerne velkymi rychlostmi nejakej ten kW stoji, vsak zatoc si klikou (s vymacknutou spojkou) a to s tim tocis sakra pomalejs nez motor v napr. deseti tisicich

jinak v poho, urcite to neber jako rozepri.. ber to spis tak ze je dobry obcas pokecat.. na AV je sice spousta sedovlasych stariku co vedi a zduvodni tremer vsechno, ale asi nikdo z nich se zas vlastnima rukama v motorech nehrabe

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

29.4.2017 v 11:07 | Nahoru | #164
E

Naposledy editováno 22.05.2017 22:32:08

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

29.4.2017 v 13:04 | Nahoru | #165

Zlesa píše: Sorry ale zase si protirecis. Atmosfericky tlak je jen jeden. Nemuzes ho zmenit tim ze nastartujes...



to vis to je tak kdyz ma nekdo IQ 80, ale snazi se pouzivat ty termity co se mu pak vratej jak buzerant. Ale jak jsem onehda slysel pekne prislovi.
Nema cenu se hadat s blbcem, protoze nakonec te stahne na svoji uroven a tam te porazi.

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

29.4.2017 v 13:07 | Nahoru | #166

Jurawood píše: Fugo: bingo, perfektni


By mě zajímalo, kde maj ty Fazery náporový sání, páč čerpadlo maj jak karburátorová šestka, tak litr

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

30.4.2017 v 10:02 | Nahoru | #167

gugo píše: to vis to je tak kdyz ma nekdo IQ 80, ale snazi se pouzivat ty termity co se mu pak vratej jak buzerant. Ale jak jsem onehda slysel pekne prislovi.
Nema cenu se hadat s blbcem, protoze nakonec te stahne na svoji uroven a tam te porazi.


Tak ja asi vim co myslel ale slo mi o ten termin no
Jeste by me zajimalo k cemu je teda naporovy sani u strikacky kdyz to ma dorovnavat podtlak v karbcich?
E: a jeste jeden dotaz. Da se v pripade motoru s napirovym sanim mluvit jeste o klasickym atmosferickym motoru?

Naposledy editováno 30.04.2017 10:05:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

30.4.2017 v 14:05 | Nahoru | #168
Zlesa>
ad1 - ale no tak, vtipny to neni, spis smutny.. (predpokldam ze ty vis v cem je rozdil, dyn. podtlak v kanalu karb. viz jurovo video s venturiho trubici vs celkovy podtlak v plnicim se valci.. a pokud ne, rozdil viz bernouliho rce, atm. strikacka ma ve valci taky podtlak, akorat nepotrebuje dyn. podtlak v kanale karb. protoze si nemusi srkat palivo z trysky/jehly) ..jinak me treba i sere ze obcas zareaguju viz #155 (ovsem prislo mi to v tu chvili nejjednodussi a asi "nejslusnejsi" reakce) nebo i viz #158.. ..neprislo mi moc seriozni kdyz byl na me arogantni kdejakej plesatej tezce oitulovanej pseudopablb, a rozhodne tak nechci dopadnout sam.. hmmm..

ad2 - no je otazka cemu rikas atm. motor, ona konstrukce sani muze byt vselijaka, taktez geometrie motoru, pocet valcu, otacky prumer saciho ventilu, pomer pruchodnosti ventilu k objemu valce... ale rekl bych ze je za amosferickej motor povazovan takovej motor, kterej ma plochu sani (ta nudle dole) "nejak" zapornou, a za preplnovanej ten kterej ji ma naopak "nejak" kladnou.. ten s naporem ji mit zapornou nejspis bude, protoze to tlakujes jen pohybem motorky a to neni zdaleka takova hitparada jako komprsor turba.. jinac vysvetleni proste v p-v diagramu viz vise

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

30.4.2017 v 14:40 | Nahoru | #169
kerut> No ja si pod atmosferickym motorem predstavim motor, ktetej k plneni vyuziva pouze atm. tlak a napor uz neni atm. tlak. Proto se ptam

Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

30.4.2017 v 15:06 | Nahoru | #170
Nechci vám do téch teorií ohledně názvoslovi házet vidle, ale můj motor, když nenasadím levý podsedlák, přestane být atmosférickým a stává se astmatickým.
Vzduch proudící kolem nezakrytého vstupu do airboxu vytváří tak velký podtlak, že nad kilo se motorka začne dusit.

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

30.4.2017 v 15:37 | Nahoru | #171
[quote=Zlesa]kerut> No ja si pod atmosferickym motorem predstavim motor, ktetej k plneni vyuziva pouze atm. tlak a napor uz neni atm. tlak. Proto se ptam[/quot

oni jsou dva motory atmosferický a přeplnovaný,

žádný nápor vzduchu neudělá přeplnovaný motor, stačí si vzít budíky napojit do filtrboxu nebo do sání a zkusit, nebo si dát na škodovku deflektor jak kráva, zapneš vag tlak v sacím potrubí, můžeš na plný kotel ale tlak v sacím potrubí +1nebude

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

30.4.2017 v 15:38 | Nahoru | #172

gugo píše: to vis to je tak kdyz ma nekdo IQ 80, ale snazi se pouzivat ty termity co se mu pak vratej jak buzerant. Ale jak jsem onehda slysel pekne prislovi.
Nema cenu se hadat s blbcem, protoze nakonec te stahne na svoji uroven a tam te porazi.



gugo napsal Chlapci stale se bavime o palivovem systemu a vy si bezte hodnit pindiky jinam

zaplat pánbůh za 80, gugo to tvoje IQ je nezměřitelné je tožné s IQ houpacího koně, nemám tě kam stáhnout nula je nula a co znám blboměr ten do mínusu nejde

gugo napsal ta hlava

s tou tvojí hlavou máš gugo velkou výhodu když tam nic nemáš tak se ti tam nic neposere

Naposledy editováno 30.04.2017 16:59:53

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

30.4.2017 v 17:32 | Nahoru | #173
Zlesa, +i osatni> jasny, tak ono je to relativni - spis si to predstav tak, ze atmosferickej motor je motor u kteryho tlak ve valci nepresahne okolni (atmosferickej) tlak a preplnovanej je ten kterej ho presahne.. kdyz vezmes nejakej ten dedecek automobil jeste s SV rozvodem (tj. ventil vedle valce) a s kompresnim pomerem treba 5 nebo jeste horsim, kterej mel co delat aby se vubec sam udrzel v chodu, a kde o nejakym honeni koniku nemohla byt asi ani rec - tak bude ten diagram vypadat taky naprosto jinak nez u (nedavno jeste)dnesniho a taky "atmosferickyho" vysokootackovyho 4valce se sportovnim fltrem, komp. pomerem lehce pod 12 a otevrenym vyfukem

jinak abych tomu naporu tak nekrivdil, ono to vylozene v pretlaku fungovat samozrejme taky muze, ale to je fakt spis otazka letadel a rychlosti (ted docela hadam, ale fakt tak nejak radove) >500km/h ..a to i motory tech opravdu rychlejch vrtuli pohanenejch stroju (tj napr. stihacky z WW2) uz meli vetsinou radialni kompresory..

proudovy RAM jety zacinaji smysluplne fungovat = vytvaret dostatek tahu aby se sami udrzeli v pohybu (podotykam ze papirove/ucebnicove, zadnej naporovej motor jsem na vlastni voko myslim ani nevidel, natoz v codu ) kolem tech 0,5M, takze tak...

jinak pridam dva odkazy, ten prvni je spis odstrasujici pripad (uz jsem to hazel i do jineho vlakna)
-moto s maximalkou lehce nad 200, aerodynamickej navrh typu vezmu krivitko a ono z toho neco vyjde
http://www.400greybi....php?f=23&t=1788
-a oproti tomu skutecne fungujici, mnohem ucinejsi konstrukce, ..bez vyuziti naporu vzduchu (tak bodejt by ne, kdyz to vymysleli v HRC )
http://www.akhara.co...30hrccarb/index.html

jinak napr v tehle kubaure melo v serii "pokus o naporove sani" RVF400 (NC35) http://www.vsource....RVF400-JP1996-4a.jpg
...a co se doctete na webu tak prakticky naprosta vetsina techto stroju jezdi bez chobotu, predelana se sanim jako VFR400
(jedno RVF400, taky bez "chobotu" je i tady v CR v motokatalogu.. RVF750 tu bohuzel, lec docela neprekvapive asi nikdo nema.. )

vilemx > ANO, PRESNE , to je prsne to o cem pisu ze s velkou pravdepodobnosti nastane kdyz se bude "foukat do airboxu" ! airbox se zahlti vysoce turbulentnim proudenim, to se zacne trhat a airbox naprosto prestane plnit svou puvodni funkci protoze difuzor naporoveho sani musi byt k tomuto ucelu patricne navrzen a odladen..

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

1.5.2017 v 20:22 | Nahoru | #174

Jurawood píše: strikacka se s tim pere asi hure. Co jsem tak slysel drive, nic moc svetoborneho. Zadna cidla tlaku, maf... To je jen u aut.. Tak kdo mate prehled.
Mame rok 2017 a co mame? MAP v nizkych polohach plynu, TPS v otevreni. Druhou klapku, nekdo tomu rika palivove mapy, coz je blbost. Cidlo prevodovky, pozna se, ze moto jede rychle a trchu se obohati. Skokovka je mimo provoz v openloop.
Tod vse? Nebo se za 20 let ve vyvoji motorek neco pohnulo krok vpred? Krom eura4 a praskajicich ramu ze skorapek.



a podle čeho srříkačka dá´vá palivo, nemá žádné udaje stříká jen podle mapy?? řeknu ti jsem trotl nikdy jsem neměl napí chlou žádnou motostříkačku, rozumím autům, známý dělá čtyřkolky střákačky a tam co vím je to jak u aut,je tam snímač teploty, i tlaku v sacím potrubí tak žiju v tom že to je jak u aut,

2 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

2.5.2017 v 10:48 | Nahoru | #175
Tvoje otazka nema logiku. Podle mapy se vstrikuje, ale mapa je rozsahla a potrebujes udaj jake souradnice z ni vycitat. K tomu slouti tps a otacky...map pouze pei nizkych zatizenich. Teploty a tlak slouzi pouze jako korekce.
Jinak ja jsem polozil otazku.
Ano funguje to stejne jako u aut od roku 1995.
Motorky od 97 az 2000 a moje otazka je co za tech 20 let slo dopredu.
nic?

Naposledy editováno 02.05.2017 10:52:57

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

2.5.2017 v 12:42 | Nahoru | #176
Jurawood> co kyslíková sonda když má motor kat?

Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

2.5.2017 v 13:09 | Nahoru | #177
psal jsem o příspěvek výše - mimo provoz při openloop. od roku 1995

1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

2.5.2017 v 13:24 | Nahoru | #178
asi tak.. ta lambda ve svodu je takovej spis jen "spinac" na korekci akutniho pruseru.. kdyby mela neco vazne zmerit musela by tam byt podstatne drazsi sirokopasmova sonda (tj obdobne jako kdyz se pokousis regulovat FETem, taky tam "nejaky" pasmo regulace je, ale.... reguluje se bipolarem proste..)
..navic i ta sirokopasmovka umi (logicky, z principu) zmerit jen prebytek kysliku, tj bohatou smes pozna, ale od urcity urovne uz nepozna dost dobre "jak moc",..

E: teda bohatou samozrejme..ne chudou.. to je tak kdyz clovek dela tri veci naraz..

E2: konkretni krivka "bezne" lambdy napr. zde:
http://automatizace....ik_Funktion_2_04.gif

Naposledy editováno 02.05.2017 13:29:46

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

2.5.2017 v 20:49 | Nahoru | #179
Číkus> prřosímtě ty jsi badatel a zajímáš se o přestupky je to mimo mísu, přestupky se pouzujou podle přestupkového bodovacího systému, ale pokud stím nesouhlasíš a de to k soudu posuzuje se materiální stránka přestuku, devadesát procent soudců je ale mimo mísu , je něco jakože že ve tři ráno jsi nezastavil nastopce a byl nulový provoz, nikoho si nemohl neohrozit ani neomezil, jen po tobě vyjeli fízlové za účelem výslednosti, ale žádný čin společnosti nebezpečný si nevytvořil

prostě je nějaký opomíjený zákon že na přestupek nestačí jen provinění ale společenská nebezpečnost v podobě materiální stránky, třeba jedeš po polnačce ožralý, nemáš papíry ve čtyři ráno ale nikdo tam nejede nemáš koho ohrozit tak to není ani přestupek, neohrižuješ tím společnost,

zákon je o tom že chrání chování které je pro společnost nebezpečné, a není o tonm aby gíul měl výslednost vybral polkuta a jeho šerif mohl vykládak jak pracuje jak dře https://www.google....bRyCtzxyV5B6NrFo4I6g

Naposledy editováno 02.05.2017 21:15:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

2.5.2017 v 21:03 | Nahoru | #180
[quote=kerut]asi tak.. ta lambda ve svodu je takovej spis jen "spinac" na korekci akutniho pruseru..

kyslíková sonda není vžádním případě spinač na aktuální průser, kyslíková sonda měří každé dvě vteřiny stav kyslíku ve výfukovím potrubí a přímo ovlivnuje stav vstřikonavaného množství paliva, širokopásmová není pokud to de mimo pásmo hodí OOO a to je průser, neumí hodnotu změřit,

na řízení motoru máš ještě hodně svérázný názor i co se týče ačnich členů a map, nazývat akční členy spínačema to nejde
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 Včera v 07:21 lukkyn29
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer


TOPlist