globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového senzoru?
Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě, když tam není elektornický tlakový senzor? Běží snad čerpadlo v nádrži nonstop a tlak navíc se prostě vypustí tlakovým regulátorem, nebo tam je nějaký spínač a čerpadlo se vypíná a zapíná podle potřeby?

Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

30.4.2017 v 10:02 | Nahoru | #1

gugo píše: to vis to je tak kdyz ma nekdo IQ 80, ale snazi se pouzivat ty termity co se mu pak vratej jak buzerant. Ale jak jsem onehda slysel pekne prislovi.
Nema cenu se hadat s blbcem, protoze nakonec te stahne na svoji uroven a tam te porazi.


Tak ja asi vim co myslel ale slo mi o ten termin no
Jeste by me zajimalo k cemu je teda naporovy sani u strikacky kdyz to ma dorovnavat podtlak v karbcich?
E: a jeste jeden dotaz. Da se v pripade motoru s napirovym sanim mluvit jeste o klasickym atmosferickym motoru?

Naposledy editováno 30.04.2017 10:05:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

30.4.2017 v 14:05 | Nahoru | #2
Zlesa>
ad1 - ale no tak, vtipny to neni, spis smutny.. (predpokldam ze ty vis v cem je rozdil, dyn. podtlak v kanalu karb. viz jurovo video s venturiho trubici vs celkovy podtlak v plnicim se valci.. a pokud ne, rozdil viz bernouliho rce, atm. strikacka ma ve valci taky podtlak, akorat nepotrebuje dyn. podtlak v kanale karb. protoze si nemusi srkat palivo z trysky/jehly) ..jinak me treba i sere ze obcas zareaguju viz #155 (ovsem prislo mi to v tu chvili nejjednodussi a asi "nejslusnejsi" reakce) nebo i viz #158.. ..neprislo mi moc seriozni kdyz byl na me arogantni kdejakej plesatej tezce oitulovanej pseudopablb, a rozhodne tak nechci dopadnout sam.. hmmm..

ad2 - no je otazka cemu rikas atm. motor, ona konstrukce sani muze byt vselijaka, taktez geometrie motoru, pocet valcu, otacky prumer saciho ventilu, pomer pruchodnosti ventilu k objemu valce... ale rekl bych ze je za amosferickej motor povazovan takovej motor, kterej ma plochu sani (ta nudle dole) "nejak" zapornou, a za preplnovanej ten kterej ji ma naopak "nejak" kladnou.. ten s naporem ji mit zapornou nejspis bude, protoze to tlakujes jen pohybem motorky a to neni zdaleka takova hitparada jako komprsor turba.. jinac vysvetleni proste v p-v diagramu viz vise

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

30.4.2017 v 17:32 | Nahoru | #3
Zlesa, +i osatni> jasny, tak ono je to relativni - spis si to predstav tak, ze atmosferickej motor je motor u kteryho tlak ve valci nepresahne okolni (atmosferickej) tlak a preplnovanej je ten kterej ho presahne.. kdyz vezmes nejakej ten dedecek automobil jeste s SV rozvodem (tj. ventil vedle valce) a s kompresnim pomerem treba 5 nebo jeste horsim, kterej mel co delat aby se vubec sam udrzel v chodu, a kde o nejakym honeni koniku nemohla byt asi ani rec - tak bude ten diagram vypadat taky naprosto jinak nez u (nedavno jeste)dnesniho a taky "atmosferickyho" vysokootackovyho 4valce se sportovnim fltrem, komp. pomerem lehce pod 12 a otevrenym vyfukem

jinak abych tomu naporu tak nekrivdil, ono to vylozene v pretlaku fungovat samozrejme taky muze, ale to je fakt spis otazka letadel a rychlosti (ted docela hadam, ale fakt tak nejak radove) >500km/h ..a to i motory tech opravdu rychlejch vrtuli pohanenejch stroju (tj napr. stihacky z WW2) uz meli vetsinou radialni kompresory..

proudovy RAM jety zacinaji smysluplne fungovat = vytvaret dostatek tahu aby se sami udrzeli v pohybu (podotykam ze papirove/ucebnicove, zadnej naporovej motor jsem na vlastni voko myslim ani nevidel, natoz v codu ) kolem tech 0,5M, takze tak...

jinak pridam dva odkazy, ten prvni je spis odstrasujici pripad (uz jsem to hazel i do jineho vlakna)
-moto s maximalkou lehce nad 200, aerodynamickej navrh typu vezmu krivitko a ono z toho neco vyjde
http://www.400greybi....php?f=23&t=1788
-a oproti tomu skutecne fungujici, mnohem ucinejsi konstrukce, ..bez vyuziti naporu vzduchu (tak bodejt by ne, kdyz to vymysleli v HRC )
http://www.akhara.co...30hrccarb/index.html

jinak napr v tehle kubaure melo v serii "pokus o naporove sani" RVF400 (NC35) http://www.vsource....RVF400-JP1996-4a.jpg
...a co se doctete na webu tak prakticky naprosta vetsina techto stroju jezdi bez chobotu, predelana se sanim jako VFR400
(jedno RVF400, taky bez "chobotu" je i tady v CR v motokatalogu.. RVF750 tu bohuzel, lec docela neprekvapive asi nikdo nema.. )

vilemx > ANO, PRESNE , to je prsne to o cem pisu ze s velkou pravdepodobnosti nastane kdyz se bude "foukat do airboxu" ! airbox se zahlti vysoce turbulentnim proudenim, to se zacne trhat a airbox naprosto prestane plnit svou puvodni funkci protoze difuzor naporoveho sani musi byt k tomuto ucelu patricne navrzen a odladen..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01


TOPlist