globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového senzoru?
Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě, když tam není elektornický tlakový senzor? Běží snad čerpadlo v nádrži nonstop a tlak navíc se prostě vypustí tlakovým regulátorem, nebo tam je nějaký spínač a čerpadlo se vypíná a zapíná podle potřeby?

Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá

Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 14:08 | Nahoru | #61
důkaz, nápor opravdu nefunguje





Naposledy editováno 27.04.2017 14:11:03

1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 14:18 | Nahoru | #62
jéé na tom principu pracuje fixírka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 14:20 | Nahoru | #63

D-fens píše: jéé na tom principu pracuje fixírka



co to je fixirka ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 14:23 | Nahoru | #64
gugo> Fixírka je ruční nástroj na nanášení kapaliny stříkáním (barvy, nátěru, atd.) na povrch předmětu. Na principu foukání vzduchu do vodorovné trubice a podtlakem vysávání kapaliny trubicí, která je v pravém úhlu ponořená, z nádobky a rozstřikování druhým koncem trubice. Funguje na principu podtlaku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 14:25 | Nahoru | #65
D-fens> myslis jako strikaci pistole ? hele i piskovaci pistole funguje na tomhle principu .

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 14:31 | Nahoru | #66

Zlesa píše: jj, stejně jako turbo....



nerikej me ze to neni petrumr

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 14:32 | Nahoru | #67
gugo> vlastně ano, jen ta fixírka je nejjednoduší : versatilka, brčko, sklenice a barva

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 14:36 | Nahoru | #68

gugo píše: nerikej me ze to neni petrumr



myslim si že není, někde jste si vjeli do vlasů a od té doby tě má v hledáčku

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 15:11 | Nahoru | #69
gugo> Taky už mě to napadlo...

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 15:51 | Nahoru | #70

Jurawood píše: felixxx: kdopak ti taková moudra pověděl

Víš že benzín bude z trysek stříkat i když odpojíš motor a zapojíš na stranu sání fukar?
Venturiho efekt víš co je?



jo fénem zkouším karbec běžně, ale vhánět tlak do karbecu u seriových motorek k ničemu nevede,

když tak dej odkaz jak někomu náporové sání do karbecu zvedá brutálně výkon at se nějakému moudru přiučím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 16:04 | Nahoru | #71

Zlesa píše: jj, stejně jako turbo....



nikdy jsem neviděl že by někdo turbem vháněl tlak do karburátoru, ty turba točí třeba 200.000 za minutu a valí tlak O,6 až 1,2 atm, při tomto tlaku karbec nemúže fachčit,

Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 16:47 | Nahoru | #72
E

Naposledy editováno 22.05.2017 22:37:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 16:54 | Nahoru | #73

felixxx píše: nikdy jsem neviděl že by někdo turbem vháněl tlak do karburátoru, ty turba točí třeba 200.000 za minutu a valí tlak O,6 až 1,2 atm, při tomto tlaku karbec nemúže fachčit,



Tak si to dostuduj, to, že tys to neviděl neznamená, že to neexistuje... Např starý Renault 5 Turbo, první Turba byli udělaný tak, že karburace byla před Turbem a Turbo sálo hotovou směs což nebylo ideální, pozdější modely R5 a zároveň R18 Turbo a Fuego Turbo používali systém kde Turbo plnilo do karburátoru, zde byla použito el. čerpadlo paliva a regulátor tlaku benzinu který udržoval tlak benzinu v plovákové komoře o pár desetin baru nad aktuálním plnícím tlakem Turba...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 17:13 | Nahoru | #74

Fugo píše: Tak si to dostuduj, R18 Turbo a Fuego Turbo používali systém kde Turbo plnilo do karburátoru, zde byla použito el. čerpadlo paliva a regulátor tlaku benzinu který udržoval tlak benzinu v plovákové komoře o pár desetin baru nad aktuálním plnícím tlakem Turba...



výhodou těchto systémú bylo, že nikdy spolehlivě nefachčili, byly velmi náročné na drahý servis a za pár let je vyřadili s z chovu, spíš výplod bujné fantazie se kterou se přes třicet let nikdo nezabývá

Naposledy editováno 27.04.2017 17:37:20

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 17:14 | Nahoru | #75

gugo píše: nerikej me ze to neni petrumr



Chlapci stale se bavime o palivovem systemu a vy si bezte hodnit pindiky jinam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 17:15 | Nahoru | #76
felixxx> jj tenhle system mel treba jiz zmineny R5. A to i v soutezni verzi pro skupinu B. Patril ve sve dobe na spici
E:Myslim ze to mel i citroen BX sk.B

Naposledy editováno 27.04.2017 17:22:52

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 17:36 | Nahoru | #77
[

Naposledy editováno 27.04.2017 17:36:48

2 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 17:45 | Nahoru | #78
Vidím tu samého odborníka na palivovou soustavu. Co takhle poradit nějaké konkrétní externí (inline) palivové čerpadlo + regulátor 3,5 atm, malé, lehké, na 12V, cenově dostupné - klidně čína. Život na tom záviset nebude, ale mělo by být trošku funkční. Mělo by to krmit dvouvál 115 koní, takže aby to mělo přiměřený průtok.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 17:47 | Nahoru | #79

Zlesa píše: felixxx> jj tenhle system mel treba jiz zmineny R5. A to i v soutezni verzi pro skupinu B. Patril ve sve dobe na spici
E:Myslim ze to mel i citroen BX sk.B



dobrý a znáš nějaký seriový motor? nebo motorku kde by se do klasického karbecu honil náporem nebo trubem vzduch?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 17:54 | Nahoru | #80

_zdenda_ píše: Vidím tu samého odborníka na palivovou soustavu. Co takhle poradit nějaké konkrétní externí (inline) palivové čerpadlo + regulátor 3,5 atm, malé, lehké, na 12V, cenově dostupné - klidně čína. Život na tom záviset nebude, ale mělo by být trošku funkční. Mělo by to krmit dvouvál 115 koní, takže aby to mělo přiměřený průtok.

znám jen do auta inline pak filtr s regulátorem, cenově do dvou tisíc ale nejsou malé, mám se ti podívat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 17:58 | Nahoru | #81

_zdenda_ píše: Vidím tu samého odborníka na palivovou soustavu. Co takhle poradit nějaké konkrétní externí (inline) palivové čerpadlo + regulátor 3,5 atm, malé, lehké, na 12V, cenově dostupné - klidně čína. Život na tom záviset nebude, ale mělo by být trošku funkční. Mělo by to krmit dvouvál 115 koní, takže aby to mělo přiměřený průtok.



uz jsme se ptal myslim ze to je o stranku pred. Jestli myslis nahradu za trkac KTM

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 18:09 | Nahoru | #82
felixxx> vsechny ty motory se museli vyrabet seriove. Podle pravidel FIA. A rekl bych ze na tomhle principu fungovala vetsina prvnich turbo aut v 80-tych letech

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 18:16 | Nahoru | #83
E

Naposledy editováno 22.05.2017 22:36:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 18:25 | Nahoru | #84

gugo píše: uz jsme se ptal myslim ze to je o stranku pred. Jestli myslis nahradu za trkac KTM



To co jsi se ptal ty je nízkotlaké čerpadlo pro karburátory, tohle je jiné - má mít vyšší tlak pro vstřikování a také trošku jinou funkci - drží okruh natlakovaný pořád a regulátor vrací benzín hadicí zpátky do nádrže.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 18:26 | Nahoru | #85
felixxx> velikost je pro mě docela důležitá - moc místa tam nebude. Ale jestli máš tip na cokoliv, tak pošli prosím odkaz, děkuji.

Naposledy editováno 27.04.2017 18:27:06

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 18:29 | Nahoru | #86
_zdenda_> jo ja zapomel ze mas 990 ta hlava

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 20:36 | Nahoru | #87
_zdenda_> na lc8 jsme to řešili - těch čerpadel je spousty - liší se průmerema délkou těla, uchycením sacích filtrů a konektorem napájení - jinak jsou v podsttě stejné
řešil sjme to na 690 - kde kvůli špíně odchází a originál je nesmyslně drahý - tohle si z číny objednáš za pár stovek a máš připravenou nádradu

u 990 bych ale prvně vyměnil filtry a pak změřil tlak v hadici ke vstřikovači - když bude tlak s novými filtry OK tak čerpadlo ještě vydrží, jinak jede to i na nižší tlak - problém nastaně až s eot vychodí moc nebo zadře nebo ucpe fitr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 20:42 | Nahoru | #88
Honza-TA950> Nemám problém se stávajícím čerpadlem, to je OK, ale chci si hrát a udělat vlastní nádrž z hliníku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 20:44 | Nahoru | #89
_zdenda_> kam ji das, dyt vzadu uz jednu navic mas ne ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 20:49 | Nahoru | #90
gugo> právě proto že mám tu zadní bych chtěl odlehčit předek Zatím je to ve fázi úvah, bude to hraní na dlouhé zimní večery…
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 Včera v 07:21 lukkyn29
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer


TOPlist