Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Bobulus píše: gugo> cerpadlo dej Pierburg 7.21440.51.0....odzkouseno zatim na cca 20kkm a bez problemu
to ale nema regulaci tlaku ne ? takze v pripade ze budou zavreny karbce tak to tam bude valit tlak porad. A to nechci.
1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Naposledy editováno 26.04.2017 09:37:28
(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Edit: jinak xrv ma prece podtlakovy membranovy cerpadlo ne ?
Naposledy editováno 26.04.2017 09:43:33
1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
výhoda toho čerpadla je že je on-demand tady tlačí jen pkud má odběr - při zvýšení tlaku na výstupu se zastaví
oprava kopnutím/klepnutím opravdu funguje - pokud jsou opálené kontakty a slepují se tak nárazem se uvolní taky jsme to tak několkrát nouzově orpavoval než jsme je vyměnil připadně předělal na elektornické spínání
náhrady za jiné čerpadla je třeba hlídat aby nemělo větší tlak (např. čínské kopie facetů - přeplavovalo karburátory) a zpětný ventil
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Jeste se nestalo aby to pretlacilo...funguje to fakt jak ma bez problemu...ostatne uz to je x krat odzkouseny na jinych motorkach jak zminuje tady Honza-TA950
(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Bobulus píše: gugo>
Jeste se nestalo aby to pretlacilo...funguje to fakt jak ma bez problemu...ostatne uz to je x krat odzkouseny na jinych motorkach jak zminuje tady Honza-TA950
A proste pokud je ta soustava delana na to ze kdyz to dosahne max tlaku, tak se cerpadlo vypne, tak to tak chci mit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Bobulus píše: gugo>
Jeste se nestalo aby to pretlacilo...funguje to fakt jak ma bez problemu...ostatne uz to je x krat odzkouseny na jinych motorkach jak zminuje tady Honza-TA950
Na některých XRV i karb. Varaderech Pierburg protékal, hlavně při drncavé jízdě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
...takze v tom pripade Mikuni podtlakovy je lepsi volba?
/edit
kdyz jsem to kdysi menil, rozhodoval jsem se prave mezi Pierburgem a Mikuni
Naposledy editováno 26.04.2017 14:24:03
(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Bobulus píše: vilemx>
...takze v tom pripade Mikuni podtlakovy je lepsi volba?
Tak jako Pierburg může dělat neplechu s přeplavováním díky velkému tlaku, tak Mikuni naopak zlobívá nízkým tlakem ve velkých vedrech nebo při konstatním dálničním kalupu. Šíleně záleží na kontrétním kusu motorky, stavu karburátorů a odvzdušnění.
Naposledy editováno 26.04.2017 14:48:23
2 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
a u nízkotlakých čerpadel pak ještě závisí na umístění čerpadla a vedení hadic, u podtlaku pak taky na vedení hadice podtlaku a může se stát že při nízkých otáčkách to pak chcípá (vyzkoušle kámoš na 950 v albánii - cestou tam po cetách OK, jak začal na malé otáčky kličkovat mezi kameny tak to začalo chcípat)
gugo> je možné že sa ti pridiera na čerpadle osička. Na to nemajú vplyv ani nové kontakty.
Na čerpadlo KTM950 existuje ako náhrada klasických kontaktov spínanie optozávorou .
Naimplantoval som to aj do čerpadla na afriku ale bolo okolo toho trochu peripetií lebo XRV má inak uspôsobené bezpečnostné relé napájania čerpadla. Podrobnosti okolo toho sú tu v príspevku z 26.02.2017 1:35. Odvtedy overené. Funguje na 100%.
(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
pak tu tabulku sem dej
jsou rotační čerpadla která nedají víc jak 0.3 atm, pak membránové tam tlačí pružina O.3 atm a když nemá co tlačit natáhne ji elektromagnet, to je pro karbece,
a pak jsou tlakové čerpadla pro stříkačky které mají tlak i 7 atm, ale vstřikovací tlak řídí regulační ventil spravidla jedna nebo tři, deset je pro přímý, ale motorku s přímým vstřikem neznám , senzor tlaku je pro diagnostiku má je ale minimum motorek
Naposledy editováno 26.04.2017 18:49:25
1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Mufiozo> Suzuki Gladius nemá žádný sensor tlaku paliva, ani žádná jiná Suzuki, ani ostatní japonské nebo italské motorky.
(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
ón ti navíc smázne příspěvky co se mu nehodí k jeho navoukanosti a pokud se mu vzepřeš, pošle ti zavirovaného mejla, je to takový moto vřed, nebo motozmrd zdejší společnosti
(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Jurawood píše: kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.
Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých
(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )
Ve škole nás učily že je to právě kvůli tomu že spodek nádrže je níž než karbce a samospádem by to nenateklo. A kvůli náporovému sánu to určitě není podle mě. Spousta motorek s čerpadlem nápor nemá. Třeba moje ZXR má čerpadlo, ale ne náporové sání. Dál třeba starý Fazer, SV, XTZ750, Africa, spousta čtyřkolek i sněžné skútry mají podávací čerpadla a určitě nemají náporové sání, na sněžném skútru by to bylo asi k ničemu
Ale zajímavé je že třeba Fireblade 98-99 čerpadlo nemá, jde to normálně samospádem, nádrž je nad karbcema tak není problém. Ale straší Fireblady čerpadlo měli, přitom rám, nádrž, karbce, motor je skoro identické a ve stejné poloze, tak to by mě třeba zajímalo proč to tak je?
2 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Odpoved uz zaznela, tak otocim otazku.
existuje motorka s naporovym sanim co nema cerpadlo?
Naposledy editováno 27.04.2017 09:05:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
motor podtlakem vysává benzin z trysek a míchá ho se vzduchem, pokud do karbecu budeš vhánět tlak náporem tak činnost karbecu zrušíš
náporové sání to je výplod internetových teoretiků
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
felixxx píše: Jurawood> příteli karburátor pracuje na principu podtlaku,
motor podtlakem vysává benzin z trysek a míchá ho se vzduchem, pokud do karbecu budeš vhánět tlak náporem tak činnost karbecu zrušíš
náporové sání to je výplod internetových teoretiků
jj, stejně jako turbo....
1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Víš že benzín bude z trysek stříkat i když odpojíš motor a zapojíš na stranu sání fukar?
Venturiho efekt víš co je?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |