globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového senzoru?
Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě, když tam není elektornický tlakový senzor? Běží snad čerpadlo v nádrži nonstop a tlak navíc se prostě vypustí tlakovým regulátorem, nebo tam je nějaký spínač a čerpadlo se vypíná a zapíná podle potřeby?

Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá

2 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

26.4.2017 v 15:55 | Nahoru | #1
Někde jsem viděl přímo tabulku tlaku a podávaného množství jednotlivých facet čerpadel - a vyšlo z toho že tlak vyšší jak 2 PSI dělal problémy s přetlačováním do karbeců

a u nízkotlakých čerpadel pak ještě závisí na umístění čerpadla a vedení hadic, u podtlaku pak taky na vedení hadice podtlaku a může se stát že při nízkých otáčkách to pak chcípá (vyzkoušle kámoš na 950 v albánii - cestou tam po cetách OK, jak začal na malé otáčky kličkovat mezi kameny tak to začalo chcípat)

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

26.4.2017 v 17:54 | Nahoru | #2
Honza-TA950> tabulka je v odkazu příspěvku 35 . Ale jo, XRV se malinko učůrává i s origo. Jenže některé kousky s Piergurgem trpí těžkou inkontinencí. Ačkoliv jsem kdysi na přání i přes uporoznění na možnou špatnou funkci v teple montoval i Mikuni podtlakovky DF 52-82, tak po několika "reklamacích" z různých -istánů nebo afrického pískoviště jsem začal odmítat montovat cokoliv kromě originálu a Facetu.

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

26.4.2017 v 18:42 | Nahoru | #3
[quote=Honza-TA950]Někde jsem viděl přímo tabulku tlaku a podávaného množství jednotlivých facet čerpadel - a vyšlo z toho že tlak vyšší jak 2 PSI dělal problémy s přetlačováním do karbeců

pak tu tabulku sem dej

jsou rotační čerpadla která nedají víc jak 0.3 atm, pak membránové tam tlačí pružina O.3 atm a když nemá co tlačit natáhne ji elektromagnet, to je pro karbece,
a pak jsou tlakové čerpadla pro stříkačky které mají tlak i 7 atm, ale vstřikovací tlak řídí regulační ventil spravidla jedna nebo tři, deset je pro přímý, ale motorku s přímým vstřikem neznám , senzor tlaku je pro diagnostiku má je ale minimum motorek

Naposledy editováno 26.04.2017 18:49:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01


TOPlist