Slozitejsi to je, na gsx1400 to myslim zvladnes s normalnim klicem, na nekterejch motkach ani prd a musis si udelat pripravek.
Ja osobne ty slozitejsi vidle sundam a vodvezuje je k nekomu kdo je na to zarizenej, protoze pokud tam mam cestu tak me to vyjde lacinejc nez se stim srat.
Ale klidne se zeptej viciho, ten ma myslim s timhle tlumicem bohate zkusennosti
1 reakcí na tento příspěvek Výměna oleje v tlumičích GSX 1400
...pokud se ti při povolování spodního šroubu začne protáčet vnitřek, tak si pomůžeš buď rázovým utahovákem, nebo jednoduše dovnitř nacpeš násadu od koštěte (příp truchu naklepneš) a povolíš i tak
...nebo si pohledáš výkres trubkovýho klíče, vyrobíš ho a uděláš to s ním
1 reakcí na tento příspěvek Výměna oleje v tlumičích GSX 1400
Druhý odkaz http://www.motorkar...sx-1400.html#manualy
Ale pokud máš K2-K4, tak je ten klíč jiný. Ten má PetrL3, tak ho zkus jestli by ti ho oměřil.
E1: Nebo oblíbená seřízlá násada od smetáku taky funguje jak psal Osiris.
E2: A na nalisování gufera HT50 a starý vykuchaný gufero, ať nezakládáš další téma.
E3: Na dotažení a povolení horních zátek maticové kleště jinak si u nich dokurvíš hrany.
E4: Ještě budeš potřebovat trubku s navařenou maticí s jemným závitem na vypumpování vzduchu v kartuši.
E5: Už je to snad vše a pokud něco nemáš radši to dej někomu kdo to má a dělá. Je to práce na dvě max tři hodiny i se sundáním a nandáním vidlic z motorky.
Naposledy editováno 14.03.2017 13:31:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje v tlumičích GSX 1400
Maroš56 píše: dobry den mam problem z babetou 210 jakkdyby na volnoběh jede a kdyz to tam dolu ze stojanu tak to zdechne nebo se to rozjede a jede to jakkdyby na dvojku ale po chvili zdechne
Tak v tématu o tlumičích na GSX1400 někdo určitě bude hledat babetu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje v tlumičích GSX 1400
osiris> ve skutečnosti bych nepotřeboval rozebírat celé tlumiče, chci jen vyměnit gufera a prachovky a olej, který nebyl měněný co mám motorku a to je 3 roky a myslím že nebyl měněný i před tím.
a s tou babetou je to drsné když se tu řeší tlumiče
E4: Ještě budeš potřebovat trubku s navařenou maticí s jemným závitem na vypumpování vzduchu v kartuši.
jsem se díval na tvoje přípravky na přední tlumiče a tento tam nemáš, tak asi se to nedá ta kartuše odvzdušnit jak na fazeru že jsem jen stlačoval a vytahoval tlumiče až se prostě vytlačily všechny bublinky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje v tlumičích GSX 1400
Milosh-GSX1400 píše: V_i_c_i> no stahnul jsem si od tebe 2 výkresy na výrobu toho klíče...ale uvažují i nad tím smetákem
osiris> ve skutečnosti bych nepotřeboval rozebírat celé tlumiče, chci jen vyměnit gufera a prachovky a olej, který nebyl měněný co mám motorku a to je 3 roky a myslím že nebyl měněný i před tím.
a s tou babetou je to drsné když se tu řeší tlumiče
Držím palce u výběru gufer. Já jsem loňský rok lakoval spodky a měnil olej, gufera, prachovky a futra když už jsem dělal v podstatě celou motorku.
Před rozborkou jsem ty tlumiče už taky dělal a vždy bez problému. Po výměně toho všeho tekly a celou sezónu jsem se toho nezbavil. Rozebrané jsem je měl asi 5x a vracel jsem i původní futra atd. Jediné co jsem neřešil byly trubky. Sice nejsou jako nové, ale před tím netekly. Tak nevím proč by najednou měly téct.
Mám podezření na špatnou sérii gufer NOK, protože jsem podobný problém zaregistroval i v GB. NAKy jsem vyloučil rovnou po špatných zkušenostech s výdrží jiných uživatelů. Takže jsem letos přezbrojil na SKF a nechám se překvapit. Vzhled je tedy pro mě proti OEM horší, cena pekelná, ale kvalitou by měly být TOP.
Naposledy editováno 14.03.2017 13:49:20
2 reakcí na tento příspěvek Výměna oleje v tlumičích GSX 1400
Naposledy editováno 14.03.2017 13:52:48
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje v tlumičích GSX 1400
2 reakcí na tento příspěvek Výměna oleje v tlumičích GSX 1400
E4: Ještě budeš potřebovat trubku s navařenou maticí s jemným závitem na vypumpování vzduchu v kartuši.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje v tlumičích GSX 1400
Milosh-GSX1400 píše: V_i_c_i> SKF dělá taky tyto gufera a prachovky jak jsem se byl ptát kde prodávají SKF tak mi řekli že toto je speciál na motorky a prodává se jen v moto potřebách tak jsem byl v amtrade.cz a tam mi prodali ALL BALLS
V ACI skladem pod kódem M320-015, něco přes 600 Kč bez DPH na jednu vidlici.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje v tlumičích GSX 1400
Milosh-GSX1400 píše: ale ptal jsem se na:
E4: Ještě budeš potřebovat trubku s navařenou maticí s jemným závitem na vypumpování vzduchu v kartuši.
Koukni do servisního manuálu. A až se dostaneš do bodu kdy tam vrátí kartuši a nalije olej, tak ji potřebuje odvzdušnit a na to používá tuhle "trubku s maticí". Díky ní můžeš pumpovat a tím to odvzdušnit. Pak to necháš několik minut odstát aby případný vzduch ještě utekl ven.
Apropo ještě potřebuješ přípravek na přesné odměření hladiny oleje v tlumičích. Ten mám někde na fotkách v deníku u mé motorky.
Jestli z toho nic nemáš je levnější to někomu svěřit...
Milosh-GSX1400 píše: V_i_c_i> SKF dělá taky tyto gufera a prachovky jak jsem se byl ptát kde prodávají SKF tak mi řekli že toto je speciál na motorky a prodává se jen v moto potřebách tak jsem byl v amtrade.cz a tam mi prodali ALL BALLS
Co je napsáno přímo na guferu? NOK? NAK?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje v tlumičích GSX 1400
V_i_c_i píše: V ACI skladem pod kódem M320-015, něco přes 600 Kč bez DPH na jednu vidlici.
az budes menit priste tak dej vedet ja ti reknu za kolik je umim a asi se budes divit , taky nechapu proc jsem je doted kupovla tak draho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje v tlumičích GSX 1400
V_i_c_i píše: Koukni do servisního manuálu. A až se dostaneš do bodu kdy tam vrátí kartuši a nalije olej, tak ji potřebuje odvzdušnit a na to používá tuhle "trubku s maticí". Díky ní můžeš pumpovat a tím to odvzdušnit. Pak to necháš několik minut odstát aby případný vzduch ještě utekl ven.
Apropo ještě potřebuješ přípravek na přesné odměření hladiny oleje v tlumičích. Ten mám někde na fotkách v deníku u mé motorky.
Jestli z toho nic nemáš je levnější to někomu svěřit...
...tyvole už ho nedeptej, vždyť pumpovat to jde holou rukou a odměřit jakbysmet (třeba obyčejným metrem)
...nedělejme z toho vědu, jak kdybysme ladili kosmickou loď
...aneb, když se tím bude živit a používat ty přípravky obden, tak je to nezbytnost, jasně, aby ho to po měsíci nesralo, ale jinak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje v tlumičích GSX 1400
osiris píše: ...tyvole už ho nedeptej, vždyť pumpovat to jde holou rukou a odměřit jakbysmet (třeba obyčejným metrem)
...nedělejme z toho vědu, jak kdybysme ladili kosmickou loď
...aneb, když se tím bude živit a používat ty přípravky obden, tak je to nezbytnost, jasně, aby ho to po měsíci nesralo, ale jinak...
Mě to sralo už při třetí rozborce v sezóně, tak jsem jim raději věnoval čas a vyrobil si je. Ale to odvzdušnění si bez toho nedovedu představit. I s tím "táhlem" to jde celkem ztuha a když jdeš od dorazu k dorazu tak to máš komplet utopené v tlumiči. Tam já tlapu nestrčím. Leda si na to třeba přivázat provázek nebo kus drátu.
A ten klíč na tu horní matici stačí když vezmeš jednou a už je to na ni vidět.
Prostě mi přijde lepší to někomu zadat kdo na to ty věci má, než se s tím srát a něco při tom posrat nebo odrbat....což neznamená že ti to neposere nebo neodrbe nějaký odborník že.
...já vím že to jde nahoru tahat pomalu a ztuha, ale seš kurva chlap neé? a navíc chytrej, tak si poradíš a i tkaničkou pomůžeš
...tím samo nikoho neodrazuju od toho, udělat si na všechny ty činnosti přípravky a vykonat to pak pohodlně
1 reakcí na tento příspěvek Výměna oleje v tlumičích GSX 1400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna oleje v tlumičích GSX 1400
Milosh-GSX1400 píše: tak jsem hned dneska při jednom vyměnil ložiska v krku řízení a pustil jsem se do těch tlumičů a vytekl teda pěkně černý hnus. No a snad se mi to podaří poskládat
Na kolik přijdou ty ložiska?
Naposledy editováno 14.03.2017 19:30:26
V_i_c_i píše: HT 50 jako přípravek pro aplikaci nových gufer. To víčko tam mám aby při naklepávání nepadal bordel do tlumiče a naklepávám to přes staré upravené gufero (zůstal z něho jen vnější kroužek) abych u nového nepoškodil břit. A ta gumička v tom HTčku to krásně vystředí.
Nemyslím to ve zlém, ale nebylo by lepší na naražení gufer toto? Když sem začínal tak sem to řešil taky různě, ale tohle používám v práci a nikdy sem s ničím lepším nedělal
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 11 | 4.2.2024 v 07:50 Anti |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 75 | 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein |
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Moty1 | 56 | 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N |