ještě se úplně nejezdí, tak si můžem zas pokecat o kravinách Pořád ve mě bují myšlenka, že potřebuju ještě jednu motorku ke Speed Triplovi (a EXCčku, ale ...) a to proto, že:
- v tomhle počasí už bych se rád víc projel, ale kochačka na Triplu mi přijde jako nesmysl a pořád je to studený a vlhký. Dřív jsem to vyplňoval EXC 450, ale páč mám sešroubovanou stehenní kost, tak se do terénu ještě pár měsíců nepodívám
- bych si občas vyjel na pár dní někam na výlet se stanem, spacákem, bagáží a na Triplu se furt snažím tahat a večer z toho lezu úplně vycucanej (a šťastnej, ale to se dá vydržet tak max tři dny. Chtěl bych i něco pocestovat). A taky nehodlám na něj věšet nějakou bagáž, což se moc neslučuje s výletem 2 a víc dní.
A k tomu jsem si říkal, že do toho moc peněz nestrčím :) Představa je něco polocestovního a 600+ a kolem 35tis Kč. Cendura v týhle kategorii prakticky nejsou zajímavá (TA, KLE, apod.), vyloženě velkej cesťák (GTR1000 apod) nechci. Docela schůdně vypadají VFR750, GSX600/750F, apod. Ve svý době to asi mělo bejt něco SS (???), ale z dnešního pohledu to je celkem cestovní (???). Klidně i (ne)kapotovanej bandit a asi by mě těch 600 obsahu na tohle i stačilo. Teren 0%, ochranu proti počasí zas moc neřeším, takový punk cestování
Možná mi fakt jen mr*á, protože se vláčím 4 měsíce o berlích a na absťák jsem si koupil loni právě EXC, který mě trošku potrestalo a teď se chodím do garáže akorát tak koukat
GSXF jsem za tyhle love osobně viděl a stav bych hodnotil jako good, takže sehnat něco jde. Na inzerci by se dalo něco objet. Je to celý blbost a přejde mě to, jakmile se oteplí?
Akorat nechapu jak na tech nahacich chcete rozume cestovat, bud posez nahovno a nebo do tebe pere vitr zepredu.
Naposledy editováno 07.03.2017 16:58:36
1 reakcí na tento příspěvek Potřebuju ještě jednu a jakou?
Velká bandaska by mi taky přišla nejrozumnější, nejlépe v polokapotáži (i když je to relativně ... ne tak pěkný ), ale tolik do toho dát nechci.
Vyzkoušel jsem si to 2x, procestovat ČR na Triplu. Vždycky člověk hledá ty nejlepší a nejzakroucenější cesty a snaží se od rána do večera tahat. A opravdu z toho lezu večer docela hotovej. Dám někde dvě pivka, večeři a usnu spánkem spravedlivých Nepopírám, že to může bejt tím, že nejsem natrénovanej, taky nejsem bůhví jakej pilot a asi se nadřu víc, než zkušenej. Na druhé straně v obou případech to bylo o letní prázdniny a venku bylo hodně přes 30°C, jestli to na to mělo vliv.
Zas za 30tis mi klidně mrdat může, to mě nepoloží a když tak to pak prodám. Ale je fakt, že takhle varianta je taky dost reálná :) Prostě absťák. Nicméně bych rád něco v létě procestoval a na Tripla rozhodně nehodlám dávat jakékoliv držáky, kurtovat válec, brát si batoh, nebo cokoliv podobnýho.
Ještě jednou díky za rozumný reakce
Naposledy editováno 08.03.2017 07:04:30
Zase si představ, že se staráš o další látru ...Gumy, oleje, servis...
Stejně je po zimě všude hafo bordelu(písek, štěrk...), takže to stojí za...
Jinak s dá i ta velká "Bandaska" koupit slušně!První kultovní se dají za cca 40 pořídit...
Já bych asi koupil Biga .Bordel mu nevadí, cestovat se s tím taky dá a terénu se nebojí...Mitasky za pár tisíc...
Teď mě napadlo starý dobrý GTR Má to kardan a cestovní kapotu.Sehnat se dá špatně, ale když už, tak není drahá(Motoboardel?).Nebo GPZ 1100Horizont...
Naposledy editováno 09.03.2017 13:34:18
Já se vrátil k motorce po 10ti letech, jezdit sám,říkal si, že už nebudu jezdit "běžně" a pořídil goldwinga 1976 - v pohodě, pak se dostal do party, co cestujou (GS,,Vstrom...) a jelikož mě cendura nebrali, koupil VFR, jo když pojedeš ve skupině stejných motorek, bude to ok, s cendurama se cestou směješ, ale večer ( po cca 700km ) se smějí oni
Hele to velký GTR 1000 apod. se mi docela líbí, ale rozhodně jsem ještě nevyzrál tak, že bych si koupil velkýho cesťáka Nejspíš budu jezdit stejně sám (bez batohu a bez party), tak mi na neuvanených VStromech moc nezáleží :)
Na podzim, než jsem se hapal na nožičku a na sračky si jí rozlámal , tak jsem měl dobrou nabídku na XJ900 rv.1989, docela se mi ta motorka líbí a člověk by stejně chtěl jednou youngtimera. Ta nabídka je už samozřejmě pryč, ale na inzerci se občas objeví XJ600, teď aktuálně 1985 myslím. Je to pěkný, v reálu to není malý... Zajedu se podívat na to VFR750 kvůli posezu, zvažuju tu výše uvedenou ZX6R (daleko a posez asi moc sport). Prostě podávám hlášení, co se tak děje ... jako Na velkýho banďoura nechci přidávat a malej je ... je to slabý, potřebuju litr+, to je jasný, R1pyčovoe A třeba se probudit, venku bude sluníčko a zjistim, že mi mrdá a fertig
1 reakcí na tento příspěvek Potřebuju ještě jednu a jakou?
Dík a čus
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 | Dikobraz | 10 | 20.4.2024 v 20:49 Marty_B |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple | blážič | 11 | 7.4.2024 v 13:49 JMan |
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple | vr46. | 4 | 3.4.2024 v 22:44 Valve |
Palivoměr Suzuki GSX 750 F | Tkolda | 7 | 31.3.2024 v 13:31 Tkolda |