globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rutan tlumič řízení
Zdarec, máte někdo zkušenosti s tlumičem řízení od firmy RUTAN( http://www.rutan.cz...C3%AD+-+sada/p:53914 )? Popřípadě s jakou značkou máte zkušenosti a co mi poradíte pořídít na stroj Kawasaki z800. díky
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

(reakce na) Rutan tlumič řízení

12.3.2017 v 21:23 | Nahoru | #121

joone píše: Omlouvám se za formulaci "několik málo metrů", ovšem tvoje "vysvětlení" o vlivu rozdílnosti směsi na vydření gumy je nápadně podobné tvému nechápání rozdílu mezi zatížením předního a zadního kola při brždění. Promiň, ale s tebou v diskuzi už nebudu pokračovat, nevidím v tom smysl.



jakemu nechapani rozdilu mezi zatizenim predniho a zadniho kola?????? to sem psal kde???? asi zkus trochu pri cteni premejslet co psany text znamena.

(reakce na) Rutan tlumič řízení

12.3.2017 v 21:24 | Nahoru | #122

Veverčák píše: jako ze po dobu brdeni je tva rychlost konstantni?



ne neni. tak 40m za vterinu ten pokles neni zas tak dramatickej.

Rutan tlumič řízení

12.3.2017 v 21:25 | Nahoru | #123
joone: to jako chces tvrdit, ze kdyz se ti zablokuje a smykuje meka sportovni smes, tak nemizi rychleji nez kdyz se stejne zablokuje tvrda cestovni? nebo co jako?

Rutan tlumič řízení

12.3.2017 v 21:26 | Nahoru | #124
tady uz dalsi nema potrebu dalsi diskuse, ale pisete kraviny chlapci, spis me udivuje ze s vama jeste diskutuju ja

(reakce na) Rutan tlumič řízení

12.3.2017 v 21:35 | Nahoru | #125

Veverčák píše: neni to prijemny pocit



no...taky tě vidím radši

Rutan tlumič řízení

13.3.2017 v 09:19 | Nahoru | #126
Přemýšlím, jestli se mám účastnit debaty bo se pouštím na tenkej led, ale já mám taky 2 zkušenosti s déle zablokovaným předním kolem. Jednou to bylo kdysi dávno na starým NTVčku, kdy jsme (asi 10 motorek) dojížděli v Olomouci na semafor, bylo pod 10°C a už to moc nelepilo. Já byl někde uprostřed bandy a myslel jsem si, že projedeme na oranžovou, ale ostatní to zahamstli, tak já taky....a bohužel jsem měl baťůžek a navíc ta motorka má holt dlouhej rozvor a tak jsem dostal saně jako prase. Naštěstí jsem se minul středem všech motorek a skončil jsem až za přechodem pro chodce, kteří mě chtěli zabít bo už dáno měli zelenou, ale jen hleděli jak se tam na ně se smrtí v očích řítím... Docela jsem se divil, že mi kolo nešlo do strany, ale to bylo asi tím, že jak se to kolo urvalo, tak šel brzdnej účinek úplně doprdele... Ani to nekvičelo, jen tak nějak drhlo... Taky mě asi podržela vyjetá kolej co tam byla... Nevím... Vím jen, že co se stalo jsem si uvědomil až, když jsem zastavil a vím, že to bylo určo minimálně 10metrů.
Další zkušenost byla za deště, když jsem se vracel z dovči z Chorvatska (cca 5-6 let zpět). To už bylo na VFR800 a zase i s baťůžkem. Chcalo opravdu fest, ale pln optimismu z toho, že mám ve předu přece nejlepší nejlepší cestovní gumu na déšť...(dle motohouse - D220), tak jsem jel trošku svižněji a na rovince jsem předjížděl auta a když se proti mě objevila kára, tak jsem samozřejmě potřeboval přibrzdit abych se mohl zařadit mezi auta. Bohužel to bylo na docela hodně pomalované cestě a jak jsem za to vzal, tak mi předek prostě přestal brzdit a asi po sekundě jsem si uvědomil, že mám asi bloklý kolo... Jsem to pustil a pak nějak lehce přimačkával předek i zadek, kdy asi i oči něco přibrzdili a nějak jsem se zařadil... Zase mě udivilo, že přední kolo nešlo do strany a ani nekvičelo, jen drhlo... V té rychlosti ta sekunda bylo taky určo více než 10m.
Zase na druhou stranu před dvouma rokama jsem na tom samým VFR jel Řecko a z jízdy se stalo peklo bo na těch zasraných, přímořských, posolených cestách mi přední kolo ujíždělo několikrát za den...až to člověka fakt sralo a jízda ho vůbec nebavila... Ale tentokráte se mi vždycky rozkmitali řidítka jako prase a jednou jsem málem proletěl křižovatkou do popelnic co byli naproti té křižovatky. (skoro jak na tom videu z TT). Dvě GS co jeli semnou se jen smáli, jak jim krásně svítí ABS a já tam lítal jak hadr na holi... Pro kolemjdoucí to musela být docela srandovní scénka... Jo tady ut to přední kolo kvičelo.:)
Takže já věřím, že jde za jistých podmínek ujet přes 10metrů se zablokovaným kolem... Jen je to neřiditelný a je to jen na tom nahoře, jestli sebou lepneš nebo nee...

2 reakcí na tento příspěvek Rutan tlumič řízení

13.3.2017 v 12:20 | Nahoru | #127
Ferda22: ja myslim ze jde o cas, tj pokud jedes 1s pri 36kmh tak ujedes 10m (ano idealizuju priklad ze se behem te doby nezpomaluje), pokud jedes 180kmh, tak ujedes 50m uplne stejne 'jednoduse' a urcite jde o souhru a stesti ze se to sejde ze to ustojis (to sem tu nikdy nezpochybnoval)

diky za zkusenost

ja bych to jen jeste shrnul

co se tyce jizdy bez tlumice, pro nektere tady nejde ustat rozkmitani, ale ozvalo se tu nekolik lidi, ze to nekolikrat ustali (a ano jde o to zatlacit do riditek driv, nez se to rozkmita brutalne do bodu kdy to treba nejde ustat, porad si myslim ze jeste z dost velkyho rozkmitani to jde ustat).

co se tyce jizdy se zabloklym predkem, tak to samy - pro nektery je to nesmysl, ale psal tu pan joone, kterej podle me ujel minimalne 80m se zabloklym predkem a ted i ferda22

takze kazdej si tu z toho vemte co uznate za vhodny, taky me nebavi se donekonecna obhajovat a bejt za trotla jen kvuli tomu

pro autora vlakna to snad bylo zajimavy sledovat, podle me na Z800 tlumic treba neni (stejne jako ZX10R), ale v nejakym extremu to muze zachranit zadek na cemkoliv.

takze je to na vas, nechci pak cist ze muzu za to ze se nekdo nekde vymaznul protoze cetl moje hlody.

Rutan tlumič řízení

13.3.2017 v 19:12 | Nahoru | #128
Rozmlácení řidítka jsem zažil jednou, pak už jen kopance doraz doraz a klid (i bez tlumiče). Jednou na fároši mi tlumič zachránil prdel, když jsem jako zvíře nalítnul na jeden ostřejší horizont, za ním si pán u auta vykonával potřebu, bral jej cyklista a doproti dodávka, přesně na tom horizontu jsem rafnul za brzdu, klasickej reflex přibrzdit vočíhnout vo co go a něco vymyslet, akorát se stalo to, že si motorka poskočila, brzda na doraz a při dopadu hodně zajímavá situace Zpět k bodu jedna. Hornet 600 plná trojka, což je tachometrovejch cca 180 a něakej hrb co byl proti. Nic jinýho mě nenapadlo, než se zapřít do stupaček a tlačit rukama do řidítek, co to šlo, vlál jsem ,jak propor ve větru, přestalo to asi kolem 100km/h když jsem ujel několik set metrů protisměrem a už si chytal jabloň o kterou se přerazím. Naštěstí nic do protisměru nejelo a přestalo to i s něakou lehčí rezervou před jabloní, takže se dalo zase zatáčet a bylo to na delším rovnějším úseku. Ovšem nej zážitek jsem měl, když jsem do stoupání a lehčí zatáčky kam není moc vidět při vytočené dvojce na fároši potkal dva kolouchy, jeden stál upřostřed silnice, druhej u krajnice, jen si pamatuju, že jsem držel brzdu na doraz a motorka se mi začala do toho kopce stavět na přední kolo, no prolítnul jsem dou mezerou mezi něma cc v 60, zážitek na celý život

Rutan tlumič řízení

13.3.2017 v 19:42 | Nahoru | #129
..Roko.. : supr recenze , jeste si ji prectu asi vickrat

ja projel mezi 2ma jelenama (v noci kolem 23h), jel sem asi kilo a pred nima sem stihnul zpomalit na 30kmh a projel mezi nima (oba stali smerem doleva, jeden od pravyho kraje pravyho pruhu a druhej od stredovy cary), jak sem projizdel, tak sem videl jak ten vpravo chce udelat krok dopredu ale pak si to rozmyslel, verim ze jet porad kilo, tak ten krok udela protoze by uz neodhadl moji rychlost, oba asi o hlavu ci dve vyssi nez ja na ty motorce, fakt taky zazitek solidni (a verim ze zas nekdo nebude verit), nejlepsi bylo ze pak asi o 5km dal sem potkal uz na E442 psa primo prede mnou, to sem stihnul zastavit pred nim a on me obesel jakoby nic. a pak na D10 na Prahu mi asi ve 220 prebehla liska nebo nevim co tesne pred prednim kolem, takze ta jizda byla fakt vyzivna

3 reakcí na tento příspěvek Rutan tlumič řízení

13.3.2017 v 19:42 | Nahoru | #130
..Roko..: jinak doraz-doraz to nemohlo bejt, to prej nejde vybrat podle nejaky tady teorie

(reakce na) Rutan tlumič řízení

14.3.2017 v 08:51 | Nahoru | #131
Bubrak-ZX10R> Ty seš taky slušnej myslivec Bylo to na VTR F min. rok na podzim. Rozmlácená cesta a takový malý esíčko, střihnul jsem jej rovně, akorát už jsem to vzal moc krajnicí a tam díra jak, do lavóra, jen rána do leva, rána do prava a jakoby nic se to srovnalo. To jsem se tehdy vopotil hodně moc, páč mi to vyrvalo řidítka z ruk a hlavně ta cesta, byla fat celkem úzká, jel jsem celkem svižně rychle a všude zase jabloně a ten povrch je tam celkově tankodrom. Takže šance bum, bum klid celkem nulová, ale zase z prdele klika

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení

14.3.2017 v 10:03 | Nahoru | #132

Bubrak-ZX10R píše: ..Roko..: jinak doraz-doraz to nemohlo bejt, to prej nejde vybrat podle nejaky tady teorie



Tak ono se tu tvrdilo, ze to nejde vybrat nakym "tlacenim" do riditek... Ne ze to nejde vubec....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení

14.3.2017 v 11:35 | Nahoru | #133

assassin píše: Tak ono se tu tvrdilo, ze to nejde vybrat nakym "tlacenim" do riditek... Ne ze to nejde vubec....



#46 , #54 "ani kdyby ses posral"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení

14.3.2017 v 12:43 | Nahoru | #134

Bubrak-ZX10R píše: #46 , #54 "ani kdyby ses posral"



tak si zrovna v prispevku #46 precti ten text znova a porovnej to s tim, co ti pise assassin

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení

14.3.2017 v 14:23 | Nahoru | #135

Bubrak-ZX10R píše: ..Roko..: jinak doraz-doraz to nemohlo bejt, to prej nejde vybrat podle nejaky tady teorie



říká specialista, který podle vlastních slov nezná rozdíl mezi zablokovaným předním a zadním kolem. /Bubrak = jakej je rozdil mezi prednim kolem a zadnim kolem co nechapu? to ze zadek taham vzadu a nehrozi tak snadno pad, to samozrejme chapu.

K tomu, co napsal Roko - popsal 4 situace.
V jednom případě tvrdí, že ho zachránil tlumič.
Ve dvou případech se to srovnalo samo. To je taky ta nejčastější varianta v reálu.
V jednom případě to ustál tlačením do řidítek. Možná jo, pak je to 25ti % účinnost z prožitých krizovek. Možná to nebylo tak dramatický, protože, jak už jsem psal, vlastní vnímaní té krizovky je mnohem intenzivnější, než ve skutečnosti probíhá. Každopádně i tato varianta mluví ve prospěch tlumiče řízení.
Ani z jednoho jeho příspěvku nemám pocit, že by si tyto situace užíval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení

14.3.2017 v 15:09 | Nahoru | #136

Fidouš. píše: říká specialista, který podle vlastních slov nezná rozdíl mezi zablokovaným předním a zadním kolem. /Bubrak = jakej je rozdil mezi prednim kolem a zadnim kolem co nechapu? to ze zadek taham vzadu a nehrozi tak snadno pad, to samozrejme chapu.



prosim vysvetli mi na zaklade vyrokove logiky (implikace, konjunkce apod), z ceho pro tebe vyplyva, ze neznam rozdil mezi zablokovanym prednim a zadnim kolem. protoze z toho co sem napsal to rozhodne nevyplyva.

zbytek nema smysl resit

(reakce na) Rutan tlumič řízení

14.3.2017 v 15:18 | Nahoru | #137
Fidouš.> Pravda, snad jen, když si člověk uvědomí co se mohlo stát a nestalo, takže hřejivý pocit se dostavil taky, ikdyž "užíváním situace" bych jej opravdu nenazval Razím heslo, že je potřeba si to zažít, ale přežít, pak to má ten správnej efekt, ehm taková zkušenost k nezaplacení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení

14.3.2017 v 15:23 | Nahoru | #138

Bubrak-ZX10R píše: prosim vysvetli mi na zaklade vyrokove logiky (implikace, konjunkce apod), z ceho pro tebe vyplyva, ze neznam rozdil mezi zablokovanym prednim a zadnim kolem. protoze z toho co sem napsal to rozhodne nevyplyva.

zbytek nema smysl resit



Vycházím z tvé argumentace od příspěvku č.93. Z toho to pro mne rozhodně vyplývá.

(reakce na) Rutan tlumič řízení

14.3.2017 v 15:36 | Nahoru | #139

Fidouš. píše: Vycházím z tvé argumentace od příspěvku č.93. Z toho to pro mne rozhodně vyplývá.



to fakt nevim z ceho konkretne

ze napisu ze se zabloklej zadek taha za sebou narozdil od zablokovanyho predku, tak to rozhodne neznamena ze nechapu dalsi aspekty, ktery v ten moment jen nezminuju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení

14.3.2017 v 15:37 | Nahoru | #140

Veverčák píše: tak si zrovna v prispevku #46 precti ten text znova a porovnej to s tim, co ti pise assassin



to sem udelal a nevidim nikde problem v tom co sem napsal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení

14.3.2017 v 15:57 | Nahoru | #141

Bubrak-ZX10R píše: to sem udelal a nevidim nikde problem v tom co sem napsal



tak znova a znova , napis si to pod sebe a pak ti to dojde. Chtel jsi tady aplikaci vyrokove logiky, tak s tim zacni u sebe a prestan zamenovat pojmy, ok?

Napoveda : neudrzis <> nejde to vubec vybrat

(reakce na) Rutan tlumič řízení

14.3.2017 v 16:01 | Nahoru | #142

Veverčák píše: tak znova a znova , napis si to pod sebe a pak ti to dojde. Chtel jsi tady aplikaci vyrokove logiky, tak s tim zacni u sebe a prestan zamenovat pojmy, ok?

Napoveda : neudrzis <> nejde to vubec vybrat



aha takhle diky.

podle me 'neudrzet' je v podobnem vyznamu jako 'nejde to vubec vybrat', v obou pripadech to konci havarii, aspon myslim

(reakce na) Rutan tlumič řízení

18.3.2017 v 21:52 | Nahoru | #143
Bubrak-ZX10R> Obvykle sa Ti v krízovke spomalí vnímanie času, aspoň podľa mojej skúsenosti, takže i tá sekunda mohla byť len pár desatín.

Rutan tlumič řízení

19.3.2017 v 02:02 | Nahoru | #144
Metric: akorat to nebyla krizovka

e: resp, ze to byla krizovka sem si uvedomil az zpetne, tj v ten moment to nebyla krizovka abych to vnimal a mel ovlivneny vnimani tak jak to pises

Naposledy editováno 19.03.2017 13:32:29

(reakce na) Rutan tlumič řízení

23.3.2017 v 12:35 | Nahoru | #145
Bubrak-ZX10R> Hlody jsem jsi přečetl a něco jsi znich i vzal letošní sezónu odjedu bez tlumiče a na konci roku vyhodnotim chování motorky a popřípadě ho koupím na další sezónu, takže děkuji všem za snahu pomoct myslím ze už vím pro co se rozhodnout
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz papírově stažené motorky ze z... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 420rigo 22 20.4.2024 v 13:17 MaraForza
Záměna předního kola Kawasaki Z800 Spitir_1 4 20.2.2024 v 11:14 papiboy
KTM duke 790 2018 nebo Kawasaki z80... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 420rigo 2 9.1.2024 v 06:29 milonovo
Tlmicovy olej Motul Expert a Motul ... [1, 2] Kawasaki Z800 Voloda27 38 26.9.2022 v 09:43 Fugo
Kolem ČR - září Kawasaki Z800 mára929r 1 27.8.2022 v 21:19 Ariete


TOPlist