bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: O2 eliminátor bez PowerCommanderu?
1.2.2017 v 16:22
Zdravím! Doufám, že mě nebudete kamenovat za následující amatérský dotaz. Dočetl jsem se, že použití O2 eliminátoru pomůže k lepšímu chování motoru při přidávání plynu v malých otáčkách (směs nebude tak chudá) a také dojde zmenšení spotřeby. Týká se jeho použití jen v souvislosti s laďákem, případně PowerCommanderem nebo toto vyřazení lambda sondy bude užitečné i sériovém provedení? Díky za postřehy.

O2 eliminátor bez PowerCommanderu?

1.2.2017 v 20:21 | Nahoru | #1
Já dal na Varadero 1000 O2 eliminator i bez PC a mělo to odstranit cukání při malém plynu. Výsledek jsem nepocítil žádný takže to ničemu nepomohlo ale ani to nic nezkazilo. Za mě zbytečnost.

E: překlep

Naposledy editováno 01.02.2017 20:22:41

O2 eliminátor bez PowerCommanderu?

1.2.2017 v 21:11 | Nahoru | #2
Neznam, ale z popisu to jde proti zakonum fyziky.
1- proc by mela byt smes v nizkych otackach chuda mi neni jasne.
2- obohacenim se spotreba vzdy zvedne, nikoliv snizi.
3- pokud motor cuka, ma zavadu

O2 eliminátor bez PowerCommanderu?

1.2.2017 v 21:16 | Nahoru | #3
Jurawood: no pokud jednotka ladi smes na volnobeh na stechiometrickou - coz se skokovkou nejde jinak, tak je to na motorku asi prilis chude, kdyz pridas tak to jeste zchudne a nemusi byt z toho prubehu dobry "pocit"
Myslim si ze motor s prilis chudou smesi zere vic nez se "spravnou" (coz je teda hodne zjednodusene, ale rozebrat to do detailu by asi stalo moc casu)
Ad tri - kombinace dvou predchozich.

O2 eliminátor bez PowerCommanderu?

1.2.2017 v 22:08 | Nahoru | #4
Kdybys mel tak chudou smes, ze uz by to zvedalo spotrebu, tj. uz za vrcholem nejnizsi merne spotrby pri ochuzeni na la1.2, kam se smes ale nikdy nedostane. Tak potom add3, moto ma jasnou poruchu.

Naposledy editováno 01.02.2017 22:09:43

O2 eliminátor bez PowerCommanderu?

1.2.2017 v 23:22 | Nahoru | #5
O2 eliminátor ti oblbne lambda sondu. Lambda má za úkol ochuzovat směs z důvodu nižších emisí - tam kde to jde. U 2V motorky obvykle do cca 2tis otáček. Nad 2k už lambda nezasahuje. Obvykle.
Některé motorky pak za ustálené jízdy za nízkých otáček jakoby lehce pocukávají - nejedou zcela plynule. O2E by to měl vyřešit. Ale je to řešení přes koleno a ne vždy funkční

O2 eliminátor bez PowerCommanderu?

3.2.2017 v 15:55 | Nahoru | #6
Díky všem za postřehy a názory

O2 eliminátor bez PowerCommanderu?

3.2.2017 v 20:29 | Nahoru | #7
mam to na varaderu 03 dovoz německo a jde to poznat v nízkých otačkach byla ucukana ted se to da ale bratr ma varadero určene pro čr rv04 a ten tam tu sondu nema a jede to lip v niskych otačkach

O2 eliminátor bez PowerCommanderu?

28.6.2017 v 02:21 | Nahoru | #8
ucukanost v malych otackach taky muze zpusobovat PAIR (prave v kombinaci s lambdou) takze ja na sve VFR800 vyradil PAIR (jen zaslepil jednu hadici) a nizke otacky mnoohem lepsi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist