potřebuji radu pokud má někdo zkušenosti s přihlášením zahraniční přestavby. Po prodeji motorky se dívám opět na cafáča a zaujal mě tento
https://www.mobile.d...rbike/235934769.html
čeho se mám vyvarovat a můžou být problémy v našem birokratickém státě s přihlášením motocyklu.
Děkuji a jsem s pozdravem Michal
1 reakcí na tento příspěvek Koupě motorky ze zahraničí
Pokud tam cokoliv bude chybet, bude problem.
Můžeš si pročíst pomahačskou příručku, těch buzerací je tam hrozně moc a toto bude pro každého náruživého kontrolora jako druhé vánoce.
2 reakcí na tento příspěvek Koupě motorky ze zahraničí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě motorky ze zahraničí
Naposledy editováno 02.01.2017 22:02:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě motorky ze zahraničí
ps:nemam zadne upravy a prosel jsem z odrenejma usima...uplne nakonec chtel ofotit stitek,jinak ze nedostanu tk...takze sem pred nim musel sundat nadrz(on to v popisu prace nemel)...fotakem se zas nemohl pres zebrovani dostat k ramu....porod na pul hodiny a to muzu bejt rad ze se dobre vyspal.Mit nejakou upravu,tak jsem skoncil i kdyz by to v podstate bral jako zastupnej problem aby nemusel tajtrlikovat pul hodiny s fotakem
Naposledy editováno 03.01.2017 11:23:44
záruku ti na to nedám ale z mého pohledu je naopak dovoz jediný způsob jak legalizovat tyto přestavby, jde o to že když dovezeš motorku tak aspon na mé STK vezmou metr a začnou měřit, řidítka, vzálenost kol, atd atd, na závěr to nafotěj a víc je nezajímá. Tyhle údaje pak zapíšou do TP a dekru berou jen na doplnění údajů které nezměří (zatížení náprav či co) výsledek tedy je že máš zcela legálně přestavbu a dokonce nafocenou v systému. ALE upozornuju že jsem jsem vždy taklhe řešil pouze drobnější úpravy (jiné řidítka, blinkry, sedlo, nádrž, světlo, brzdy, vidlice) jediné co opravdu kontrolují jsou kola v tp (rozměry gumy) nevím jak by se tvářili na nějaké řezání do kostry atd na druhou stranu, kdo to má poznat když je to nově lakované že je do kostry zasaženo
Já byl na STK na začátku listopadu s autem a nebyl jediný problém a to se tam taky pár úprav najde . Asi tu máme jednu z mála slušných STK . Jo je to vždy o lidech , pokud ten technik chtít nebude,nebo se bude bát, tak mu tam neprojde skoro nic,ale na rovinu i ten majitel STK stejně pochopí,že když tam bude většina vozítek,které neprojdou,tak tam lidi moc jezdit nebudou a co si budeme nalhávat i na novém stroji se najde něco,aby neprošlo.
1 reakcí na tento příspěvek Koupě motorky ze zahraničí
STK měla pindy? Pokud je něco na motorce v nesouladu s EU legislativou a nebyla na to udělena výjimka ani v Litvě ( zapsaná do LT TP/ ani u nás, další STK bude znamenat vyhazov , vím z praxe že to klidn udělá i ta samá STK která moto nebo auto před 2 lety pustila...ale envylučuji že dnes si STK dávají větší pozor a že ve bude ok
Pokud je motorka schválena z výroby a někdo jí rozkope musí jí státní orgán opět schválit po tomto překopání a vydat nové rozhodnutí, pak se změny zapíší do TP
pokud tam jsou je vše ok, pokud ne, na další STK bych to viděl na možný problém
Pokud něco odporuje EU legislativě lze získat výjimku od MDCR, ta je bezplatná a trvá to nějaký týden - dva než je vydáno rozhodnutí
Naposledy editováno 09.01.2017 11:53:53