globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Neználek vybírá ostré enduro
Zdar chlapi,
zatím jsem jezdil jen na cestovním enduru (Tiger 800) a terén tak max někde po Poloninách na Ukrajině.
Láká mě dát se na něco ostřejšího. Ale tohle je pro mě španělská vesnice. Takže jsem zmaten rozmanitostí nabídky. Jelikož nemám zkušenost s dvoutaktem a vykládají se o tom strašidelné příběhy, raději se dívám po čtyřtaktu. Když se dívám po čtyřtaktu, daleko větší a cenově atraktivnější nabídka je v kubatuře těch 400 a více ccm. Říkám si však, jestli to není podobný případ jako s dvoutaktem, kdy mě to vytrhne ruce z těla při prvním rozjezdu. A 4T 250 je také daleko větší položka (navíc když trvám na SPZ).
Tedy, ptám se zkušených vyzrálých enduristů s nadhledem , kteří už něco projeli, jak je to s těmi motocykly? Je každý 2T peklo, které jede jenom nahoře nebo jsou i typy více "spodových" 2T? Je 4T 400 či 450 zásadní rozdíl oproti 4T 250? Je větší motor životnější než menší? Jsou tam vůbec rozdíly v provozních nákladech?
Kde mám začít, když zatím nevím, jestli mě to strašně nepotahá a po dvou jízdách to nebudu prodávat? Při váze nějakých 100kg (pokud je to vůbec nějak důležité) je 125 motor asi úplná zbytečnost v uvažování, ale možná mě vyvedete z omylu.
Co se týče značek, je velký rozdíl (servis, náklady, dostupnost) s KTM (Hsqv) a oproti tomu např. Yamaha WR nebo RM-Z? A co méně profláklé značky jako Sherco či AJP? Přijde mi, že často komponenty sdílené, motory se taky vyskytují všude možně, hlavně co se týká evropské produkce...
Předem díky za smysluplné názory a prosím ani mě, ani sebe vzájemně neurážet.

1 reakcí na tento příspěvek Neználek vybírá ostré enduro

Skvělá odpověď, děkuji! 9.11.2016 v 21:39 | Nahoru | #1
Těchto dotazů je tu několik denně.. tak použij hledat a čti a čti... a aby ti šlo poradit je zásadní údaj, kolik chceš (nebo můžeš) do moto investovat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neználek vybírá ostré enduro

9.11.2016 v 21:45 | Nahoru | #2
PETARDAK> Promiň, je to možné, tentokrát jsem neměl moc času hledat, hlavně se nerozhoduji mezi konkrétními typy. Já potřebuji nasměrovat Moje ideální představa by byla tak 50-60, ale když mi někdo řekne, že to fakt ale nemá žádný smysl a pod 70 nechoď, tak co mi zbývá. Ale 75 bude někde blízko stropu. Nevím jestli je teď cena ten pravý parametr, když nevím o čem bych měl přemýšlet. Jestli mi rozumíš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vydřený nikasil ve válci KTM EXC 400 Langy88 10 Včera v 21:05 Kohlstein
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... Rapt0r 0 Včera v 20:46 Rapt0r
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8281 Včera v 03:14 SuperSic58
Prehrievanie CRF250R 2004 Honda CRF 250 Rally Matejj12 8 8.5.2024 v 18:38 assassin
Husqvarna te 450 nestartuje Husqvarna TE 450 Admm 9 3.5.2024 v 09:46 Admm


TOPlist