bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: těsnění pod válce
28.10.2016 v 17:49
00

Naposledy editováno 28.03.2017 19:47:13

těsnění pod válce

28.10.2016 v 18:00 | Nahoru | #1
vliv to má jen na kompresní poměr a následně na výkon,ale myslím že to bude zanedbatelný rozdíl zoušels někdy někde snížit o 1 mm hlavu? je to stejný

Naposledy editováno 28.10.2016 18:04:14

těsnění pod válce

28.10.2016 v 22:16 | Nahoru | #2
Ano,už jen z logiky věci,páč jsi zvýšil o 1mm kompresní prostor.Ale nejsem počtář,takže to nespočtu,ale určitě se to dá.(jak se vypočte objem válce?průměr x výška?)Ono to bude asi 00prd,ale třeba je to jen pocit po opravě.Mimochodem,to bylo potřeba tam dát karton od bot,nebo je originál těsnění taky tak tlusté?Nestačila by třeba čtvrtka,nebo nějaký ekvivalent?

Naposledy editováno 28.10.2016 22:18:50

1 reakcí na tento příspěvek těsnění pod válce

29.10.2016 v 05:56 | Nahoru | #3
no tak ušetřils 2x500,- za těsnění, příště si ho objednej tady udělaj ti ho počítám tak za 2x100,-

1 reakcí na tento příspěvek těsnění pod válce

29.10.2016 v 08:29 | Nahoru | #4
Kdyz mas na vopici, musis mit na banany ! Navic nacpat pod palici PAPIR je do nebe volajici pytchovyna -> za jak dlouho myslis ze prohori a prostreli se ??? Priste dej co tam patri a nebudes muset zakladat nesmyslny vlakna

(reakce na) těsnění pod válce

29.10.2016 v 09:04 | Nahoru | #5
sered> přečti si otázku,než odpovíš.

1 reakcí na tento příspěvek těsnění pod válce

29.10.2016 v 09:19 | Nahoru | #6
....těžko říct,co to zvýšení válců v praxi udělá,ale myslím si,že co se týká kompresních tlaků -tak tam problém nebude.

je třeba vzít v úvahu,že jsi tím rozhodil i časování ventilů....ale milimetr taky není zas až tak moc.seděly ti značky na kolech přesně na rysky a nebo to bylo tak na půl zubu?pokud to bylo na půl zubu a ty jsi se rozhodl pro tu špatnou půlku,tak to můžeš mít o zub vedle....

každopádně teď už víš,že měnit tloušťku těsnění je chyba,ale já mám obavu,že jsi těch chyb nasekal víc,jenže to ještě nevíš....

píšeš,že jsi čistil karburátory.....tam se dá taky nasekat hromada chyb....

Naposledy editováno 29.10.2016 09:21:13

1 reakcí na tento příspěvek těsnění pod válce

29.10.2016 v 11:13 | Nahoru | #7
jenom by mne zájímalo,jak jsi přišel na to,že jsi tam dal o 1mm hrubší těsnění. protože to původní mělo taky nějaký parametr a ve výsledku ji tam musel dát opravdu kartón. j.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) těsnění pod válce

29.10.2016 v 12:12 | Nahoru | #8

riders1 píše: ..neušetřil jsem nic, nový těsnění mám koupený-origo, ale válce jsou trochu křivé s origo plechový těsnění nestačilo, protýkal olej ven, proto jsem musel dát papírový.



válce trochu křivé??ty jsi nám něco zatajil,ne?

1 reakcí na tento příspěvek těsnění pod válce

29.10.2016 v 13:30 | Nahoru | #9
a to jsi to rozebíral jen kvůli tomu silikonu,nebo kde byl problém?

a když jsi tam měl origo těsnění,které teklo,tak to jelo normálně?

ono není normální,aby ty dosedací plochy byly křivé,to by znamenalo ,že ten motor je potkaný,utrhlý,svařovaný,nebo já nevím co........

(reakce na) těsnění pod válce

29.10.2016 v 15:58 | Nahoru | #10
riders1> dokud tam nedáš origo tloušťku,tak se to z jistotou asi nedozvíš.......

1 reakcí na tento příspěvek těsnění pod válce

29.10.2016 v 20:48 | Nahoru | #11
tlouštku těsnění dávám podle výšky pístu ve válci..na hranu

(reakce na) těsnění pod válce

29.10.2016 v 22:54 | Nahoru | #12

riders1 píše: ja1> jo to se dělá u 2T , toto 4T 2-válec do V


ne..to se dělá u každého válce a je jedno u jakého motoru

Naposledy editováno 29.10.2016 22:54:43

těsnění pod válce

29.10.2016 v 23:30 | Nahoru | #13
U 2T se tím nastavuje antidetonační štěrbina (squish) na předepsaný rozměr dle výrobce. V každé sadě těsnění motoru bývají 3 různé tlouštky (např.. 0,3mm a 0,5mm a 0,8mm. Složí se to s prostředním, změří a pak případně vymění za správné.

1 reakcí na tento příspěvek těsnění pod válce

3.1.2017 v 10:03 | Nahoru | #14
Čau, nejspíš píši pozdě, ale mám 04 a taky jsem hlavy nechavál srovnat a taky z důvodu, že po sundání byli křivé. Dalo se tam origo těsnění a už 20tis/km pohoda, klid. Je to výrobou, není to tím že by se někde něco potkalo, kamarád měl natočených 101tis a stale ty samý rozvody, po vizualní kontrole, žádné abnormální vůle.
mito7 - zajímavý počtení, zase jsem o něco chytřejší

těsnění pod válce

29.1.2017 v 08:06 | Nahoru | #15
Popiš jak nastavuješ při skládání motoru časování (TDC) pozice pro jednotlivé válce?

Naposledy editováno 29.01.2017 08:39:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 47 1.9.2021 v 09:06 zboto
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure Doubi8 37 29.4.2021 v 19:11 Doubi8
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S brožík. 9 30.1.2021 v 16:28 xxxx1
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 4 8.12.2019 v 18:14 Brůča.
Mazání motoru KTM LC8 950 Adventure sira 29 26.11.2019 v 21:47 kipo


TOPlist