Naposledy editováno 28.03.2017 19:47:13
1 reakcí na tento příspěvek těsnění pod válce
je třeba vzít v úvahu,že jsi tím rozhodil i časování ventilů....ale milimetr taky není zas až tak moc.seděly ti značky na kolech přesně na rysky a nebo to bylo tak na půl zubu?pokud to bylo na půl zubu a ty jsi se rozhodl pro tu špatnou půlku,tak to můžeš mít o zub vedle....
každopádně teď už víš,že měnit tloušťku těsnění je chyba,ale já mám obavu,že jsi těch chyb nasekal víc,jenže to ještě nevíš....
píšeš,že jsi čistil karburátory.....tam se dá taky nasekat hromada chyb....
Naposledy editováno 29.10.2016 09:21:13
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure | Doubi8 | 37 | 29.4.2021 v 19:11 Doubi8 |
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 9 | 30.1.2021 v 16:28 xxxx1 |
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 4 | 8.12.2019 v 18:14 Brůča. |
Mazání motoru KTM LC8 950 Adventure | sira | 29 | 26.11.2019 v 21:47 kipo |