globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Mazání motoru
19.9.2009 v 23:46
Může mi prosím někdo poradit jak dlouho trvá u 950 r.v.2004 než zhasne kontrolka mazání motoru.Při zahřátém motoru.Čím to je když zhasne až po cca 5 vteřinách?Nemá někdo manuál na motor a příslušenství nebo tak něco.Dík

Mazání motoru

20.9.2009 v 08:53 | Nahoru | #1
čím víc máš ohřátej motor, tim dýl to trvá než zhasne... nikdy sem to neměřil, ale odhaduju to tak na cca 3 vteřiny než zhasne, když to mam vohřátý
manual mam, ale jen v aj nebo nj

Mazání motoru

20.9.2009 v 09:38 | Nahoru | #2
aj pocas tych 5s tak klepe ako bez oleja?

Mazání motoru

20.9.2009 v 11:09 | Nahoru | #3
Máš ho tam dost?

Mazání motoru

20.9.2009 v 11:16 | Nahoru | #4
Tak mě kontrolka zhazne jěště během startování jak za studena, tak za tepla. Zkountroluj hladinu oleje.

Mazání motoru

20.9.2009 v 11:51 | Nahoru | #5
možností je několik. Může být zanesený čidlo bordelem a pak spíná jak se mu zachce. Nebo to taky může signalizovat odcházející olejové čerpadlo.
Ale jak už tady bylo psáno zkontroluj hladinu oleje.

Mazání motoru

20.9.2009 v 12:14 | Nahoru | #6
A nemá tlakový čidlo? že by těch 5 vteřin trvalo než s dostane olej do celého okruhu?
jinak taky nevim

1 reakcí na tento příspěvek Mazání motoru

20.9.2009 v 12:23 | Nahoru | #7
Přidám tip - netěsnej zpětnej ventil oleje - způsobuje, že olej "nedrží" v kanálcích po zastavení motoru a steče dolů do vany. Bývá součástí filtru, ale nevím, jak je to řešený u KTM 950. Pokud je to tak, po výměně filtru by mělo být OK.

Mazání motoru

20.9.2009 v 12:30 | Nahoru | #8
Raptor.1 - takhle nějak jsem to myslel, ale neuměl jsem to tak hezky popsat

Mazání motoru

20.9.2009 v 13:20 | Nahoru | #9
ja bych taky rek ze je to normal tlakovy cidlo a chvili trva nez se olej dostane do toho urcityho tlaku...zkontroluj pro jistotu hladinu oleje a jestli je ho dost a kontrolka pri jizde nesviti neresil bych to..

Mazání motoru

21.9.2009 v 22:49 | Nahoru | #10
DÍK ZA RADY.OLEJE JE SAMOZŘEJMĚ DOST TEDY CCA 3 MM DO MAX.OLEJ MÁ NEJETO ASI 500KM I S FILTREM.ZPĚTNEJ VENTIL OLEJE NEVÍM,FILTR DÁVALI NOVEJ U NÁS V KTM ALE KDYŽ JSEM NA NĚ KOUKAL TAK VŮBEC NEVÍM JAK MOHLI DOSTAT ZASTOUPENÍ.MOTO CVAKÁ ASI 1,5 VTEŘINY JAKO BEZ OLEJE A PAK SE UTIŠÍ A ASI ZA 2 VTEŘINY ZHASNE BLIKAJÍCÍ KONTROLKA.KDE NAJDU TEN ZPĚTNEJ VENTIL?TO ZNÍ CELKEM REÁLNĚ.JEŠTĚ DOTAZ.JAK SE NASTAVUJE VŮLE VENTILŮ.jSOU TAM PODLOŽKY NEBO TAK NĚCO.DÍK ZA RADY

Mazání motoru

21.9.2009 v 22:50 | Nahoru | #11
JO A JEŠTĚ JSEM ZAPOMĚL MÁ TO NĚJAKOU DOPÍNACÍ KLADKU NA ŘETĚZ.DÍK

1 reakcí na tento příspěvek Mazání motoru

6.5.2011 v 11:46 | Nahoru | #12
Když jsme u toho mazání motoru?
pozorujete někdo spotřebu oleje? pokud ano, tak kolik?
V poslední době zjišťuji, že po přidání plynu mi zakouří levý lauf.
Nevíte někdo kde by mohla být chyba a jak jí předejít popř. odstranit?
Najeto mam 41tis.km, olej Motorex, výměna proběhla min. jaro.

Díky za rady

Naposledy editováno 06.05.2011 11:47:17

(reakce na) Mazání motoru

15.8.2011 v 11:12 | Nahoru | #13

daw. píše: Když jsme u toho mazání motoru?
pozorujete někdo spotřebu oleje? pokud ano, tak kolik?
V poslední době zjišťuji, že po přidání plynu mi zakouří levý lauf.
Nevíte někdo kde by mohla být chyba a jak jí předejít popř. odstranit?
Najeto mam 41tis.km, olej Motorex, výměna proběhla min. jaro.

Díky za rady



tohle mame stejne, mam najeto 17tkm, vzmena oleje v kvetnu, motorex 10W50 a kousi mi jeden lauf, lidi co jedou za mnou rikaji, ze to smrdi spalenym olejem, spotreba oleje cca 0.4l/1000km a docela mi to sere

Mazání motoru

18.8.2011 v 09:28 | Nahoru | #14
Moje mala do mlyna...
Kontrolka mi zhasina ihned po natoceni...08-strikacka/15Kkm
Vule ventilu se vymezuje vymenou podlozek...
Vyfuky jsou propojeny...
To Daw: minule jaro myslis jaro 2010?...to bys nemel,olej se ma menit nejpozdeji po roce,protoze starne vekem,nejen najetymi kilometry!Jinak pokud Advu trapim v horku nekde v lese,tak si taky zasmrdi...
To Sira:vetsinou to cvakani dela napinak rozvodoveho retezu,malo natlakovanej,nebo zralej na kontrolu,pripadne vymenu...olej predpokladam 10W/50,bo fabrika pise primo v zavadach,ze ridsi muze nespolehlive mazat...
Na zpetnej ventil se doptate kluku zde: lc8.cz ,nekteri uz to take resili...

(reakce na) Mazání motoru

28.9.2014 v 10:40 | Nahoru | #15
Raptor.1> Základem KTM 950 adv je motor se suchou skříní. Což znamená, že nemá pod klikovou skříní olejovou vanu. Olej je v externí nádžce před předním válcem...

2 reakcí na tento příspěvek Mazání motoru

29.10.2014 v 10:53 | Nahoru | #16
Ahoj,

sehnal jsem levně z německa Adventura 950 2004, dost najeto a sice 74000 tis. Km. Poslední servis dělanej u KTM podle faktur co jsem k tomu dostal 13.2.2013 při cca. 73000 tis. km... Frajer na tom rok nejezdil. Když jsem ho nastartoval, tak běžel jak pumpa na sračky a po lehkym přidání plynu vždycky hned chcípl... Vyndal jsem karbece, který byly samozřejmě plný vody, všechno jsem vyčistil a odpustil nádrže... Nastartoval a běžela i na plyn už reagovala, ale jak tu psal výše sira nechtělo zhasnout mazání a cinkavý zvuky z motoru, jelikož jsem jinýho ADV neslyšel myslel jsem, že jsou to normální zvukový projevy.. Nechal jsem jí klapat na volnoběh a cca. po 5 ti minutách začala kontrolka blikat a nakonec úplně zhasla... Dokonce za chvilku i motor zřetelně ztichnul... Lehce jsem jí projel a jela jak kráva.. Chcípnul nastartoval a znova cinkání a kontrolka mazání... NEVÍTE PROSÍM NĚKDO KDE JE PROBLÉM???
Po tý krátký jízdě si to monstrum zcela získalo mé srdce, tak bych ho nerad zkurvil..

Díky za pomoc...

P.S. Oleje na měrce dost, pouze mi přišlo, že se mi ztratilo trochu vody z expanzky....

Naposledy editováno 29.10.2014 10:54:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání motoru

2.11.2014 v 11:27 | Nahoru | #17
Balouch> Já mám najeto 80 000km. Příčinu u Tebe bych viděl asi tak : rozvoďáky vytahané na doraz...a k tomu čerpadlo na olej...je po něm..vydřená skříň..nebo kola. Takže má mazat na 5 kilo a dává málo. Nedostatečné mazání... Čerpadlo je dole v motoru, takže to musíš rozpůlit..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání motoru

3.11.2014 v 14:11 | Nahoru | #18
EL-GATTO> Díky za odpověď... A jak ti šlape? Už si musel něco dělat na motoru?

Já už jsem nejspíš dohledal přícinu na německym fóru.... Píšou to tam dost často a údajně má být příčinou propouštějící vodní pumpa.... Voda se dostane do oleje a "ucpe" papírovej filtr, tím pádem se sníží tlak mazání, nenapnou se hydronapínáky => cinkání a blikání kontrolky mazání v rytmu cinkání rozvoďáků....

Odpovídala tomu i ztráta vody z expanzky, tak jsem vypustil olej, vyndal všechny sítka a filtry.. Opravdu je v oleji voda a na sítkách vodní emulze.. Objednal jsem díly na pumpu a až to složim, tak dám vědět, jestli to tim opravdu bylo... Pokud by byla pumpa OK, musel bych ještě zkusit vyměnit těsnění pod hlavou....

P.S: Kolik tyhle bestie najedou standartně bez hrábnutí do motoru při dobrý údržbě?

Naposledy editováno 03.11.2014 14:12:29

(reakce na) Mazání motoru

3.11.2014 v 16:47 | Nahoru | #19
Balouch> HODNĚ

(reakce na) Mazání motoru

3.11.2014 v 18:51 | Nahoru | #20
Balouch> Kámo, šlape to hezky. A je dobré se držet manuálu a dodržovat servisní interval. Hlavně výměna provozních kapalin..spojka..m.olej. Teď jsou nové rozvody, takže je tichoučká.A po proběhu kilometrů v hodnotě 80 000km je motor uvnitř jako novoučký...

Mazání motoru

21.11.2014 v 14:01 | Nahoru | #21
Potvrzuju jenom, že na mém motocyklu byla skutečně vydřená vodní pumpa a proto problikávalo mazání...

1 reakcí na tento příspěvek Mazání motoru

22.11.2014 v 16:34 | Nahoru | #22
Hřídelka a gufero na pumpě je nejlépe měnit po 30 tis km , když je voda v oleji tak

nejméně dvakrát po sobě vyměnit olej a filtr !

(reakce na) Mazání motoru

23.11.2014 v 18:57 | Nahoru | #23
cechradovan>

Mazání motoru

24.11.2014 v 10:31 | Nahoru | #24
Ještě jedna věc mě rmoutí... V nádržích bylo taky dost vody, tak jsem to všechno vylil, ale chtělo by to asi nějak propláchnout ničim co váže vodu... Nemáte s tim nějakou zkušenost?

Díky za pomoc..

Mazání motoru

24.11.2014 v 15:04 | Nahoru | #25
líh velfobin STP cokoli na odvodnění palivové soustavy

Mazání motoru

24.11.2014 v 16:16 | Nahoru | #26
Ok,

díky za info.... Při pohodový jízdě kolem okolo 4000 ot./min. motorka jede lehce nepravidelně, tak to přičítám tý vodě....

(reakce na) Mazání motoru

21.5.2017 v 11:50 | Nahoru | #27
Balouch> ma sz

Mazání motoru

30.5.2017 v 07:27 | Nahoru | #28
archeologie

Mazání motoru

26.11.2019 v 21:47 | Nahoru | #29
ahojte chalani. na kamošovej adventure 950 2004 je mensi problem. Studený start po nastartovaní v nej jemne zvoní od motora- cca 3 sekundy potom to prestane. Robí to vždy ked motor vychladne. Mechanik vraví že to môže byť napinák rozvodovej retaze. Stretli ste sa s tým uz niekedy? Dalšia vec, pri vlození klucika nesvieti ziadna kontrolka, ani oranžová, ani mazanie... Motorka má super výkon, nedymí, nežere olej. 60tkm. Dakujem za radu

Naposledy editováno 26.11.2019 21:48:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 47 1.9.2021 v 09:06 zboto
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure Doubi8 37 29.4.2021 v 19:11 Doubi8
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S brožík. 9 30.1.2021 v 16:28 xxxx1
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 4 8.12.2019 v 18:14 Brůča.
LC8 po 80-100 tkm [1, 2] KTM LC8 950 Adventure gugo 47 22.11.2019 v 18:57 Eso_Rimmer

TOPlist