globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Transalp nebo Gso
13.10.2016 v 19:13
Zdánlivě nesrovnatelné, ale přesto jsou to mí favoriti.
Řeč je o XL700v a R1150GS. Kterou byste volili vy?

Jsem schopen všeho. Letos jsem projel Bělorusko, Ukrajinu a Rumunsko na 600 hornetu. cca 6500km a ve dvou prosím. :D

Jsou srovnatelné cenou, a nájezdem v cenové relaci kolem 100 000Kč.

pro Alpa hovoří: rok výroby, možná líbivější vzhled, nižší hmotnost
Pro Gso: výkon, 6Q, kardan

Díky za hlas v anketě ;)

14.10 v 10.52
Přidána další možnost ETV 1000 Caponord

Naposledy editováno 14.10.2016 10:52:44
Anketa: Transalp nebo GSo
Transalp XL700V
38%
36
BMW R1150GS
49%
47
ETV 1000 Caponord
14%
13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp nebo Gso

14.10.2016 v 10:52 | Nahoru | #1
greg600> u kardanu je jedinej problém - spousta lidí zapomene že ho má a pak se diví že se to podělalo. Pokud budeš měnit olej v rozvodovce a občas (1x ročně) vizuelne zkontroluješ co to dělá, tak by tě to nemělo vypéct. Repase (těch ca 6kkč) zhruba každých 100tkm vychází mnohem levněji jak měnit řetězovky. Bezudrzbovost na cestách je super bonus.

E: jinak teda když už to dojde do stavu (z 99% díky majiteli kterej to podcenil), že se to vysere, tak stojíš a neuděláš s tím nic, to je fakt. Předminulej víkend se mnou jel kámoš na H-D, kterej má slavnej a bezúdržbovej řemen. Řemen kontrolovanej, bez viditelný vady. A najednou lup a stál taky :) To je prostě život a nestříli se z toho.....
To je jediná výhoda řetězu - pokud se blíží jeho smrt dá to dost jasně vědět a motorku nezastaví, pokud praskne, je to poměrně jednoduše řešitelný...to je potřeba přiznat.
Dál ještě přiznám, že nemám zkušenost co obnáší automatické přimazávání řetězu. Kluci tu občas tvrděj, že si toho nemusej všímat a vše je v pohodě - takže jim věřím. Nicméně stejně to musíš aspoň koupit, namontovat, kontrolovat a doplňovat...

Naposledy editováno 14.10.2016 11:09:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp nebo Gso

14.10.2016 v 13:27 | Nahoru | #2
Dave81> Co jsem četl na GS foru, i tam už kvůli němu dost lidí nedojelo a to si motorek asi hledí... Stejně Liška moto cestou necestou, v jižní americe, půjčené GS - ložisko zadního kola KO. 6kkč na 100tkm je myslím podhodnocené, s olejem, ložiskami do paraleveru, kardanem, ložisky kol...a pořád nemáš jistotu že tě to někde na cestě nezastaví - (devil you know is better than devil you dont) - Křížkům co nejdou namazat nevěřím. Řetěz KO pozná každy. A i tak ještě dojede hodně daleko.

Mazat každý den ale taky nejde, k cestovní motorce s řetězem bych viděl scottoiler jako nutnost.

Naposledy editováno 14.10.2016 13:30:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda Transalp XL700V/ABS 2008 Honda XL 700V Transalp lifik 5 4.5.2024 v 20:32 MartinXL650V
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp MartyR 11 17.4.2024 v 22:14 lifik
Počasí v Bosně začátkem května + ti... [1, 2] Honda XL 700V Transalp Kratas14 46 6.2.2024 v 11:45 Radek2107
Boční (horní) kufry na Transalp 700 Honda XL 700V Transalp Svejk1 6 13.1.2024 v 07:18 Millhausse
Honda TransAlp XL700V - debata maji... [1, 2, 3, 4] Honda XL 700V Transalp DoktorII 119 23.12.2023 v 10:58 Millhausse


TOPlist