globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Náporové sání VFR750 RC36
 
27.9.2016 v 20:51
Zdarec borci, mám dotaz na někoho zkušeného s laděním,nebo na toho kdo už to řešil. Udělal jsem na svoji stavbu repliky RC30 náporové saní a dnes při zkušební projížďce se potvrdilo co jsem čekal že při rozjetí a vlastně náporu se motorka začne "dusit" řešil jste někdo tento problém a jak dospět ke správnému naladění.,.. Stačí jen větší trysky? podotýkám že karburátory jsem ponechal původní...




















Naposledy editováno 27.09.2016 20:56:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání VFR750 RC36

27.9.2016 v 21:38 | Nahoru | #1
Stev> Ano těsní,kolem dokola toho laminátového airboxu je tesnící pirelka která kopíruje tvar nádrže-tudíš uzavřeno a je tam jen ten otvor ve předu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání VFR750 RC36

27.9.2016 v 21:59 | Nahoru | #2
Keša> našel jsem zmínku o upravenejch hlavách, jinak nic co by souviselo s dodávkou paliva, takže je otázka jestli tady bylo zlepšení. Nicméně jestli jsi byl se stavbou airboxu úspěšnej a opravdu tam jde víc vzduchu, tak pořád platí že tam nejde dost benzínu, hlavy to nespravěj. A možná i to zaslepení air jet stojí za zkoušku, bohužel nedokážu určit co to vlastně udělá, jen jsem dostal takovou radu od člověka co ladil do BSB a platí to pro mojí motorku.

Přeju hodně štěstí, já ladím upravenej motor se sériovým airboxem, a už mě to po roce a půl teda moc nebaví Snad už se blížím ke konci. Mimochodem i ty blbý komínky maj docela velkej vliv, a se špatnejma nenaladíš nic.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist