globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Náporové sání VFR750 RC36
 
27.9.2016 v 20:51
Zdarec borci, mám dotaz na někoho zkušeného s laděním,nebo na toho kdo už to řešil. Udělal jsem na svoji stavbu repliky RC30 náporové saní a dnes při zkušební projížďce se potvrdilo co jsem čekal že při rozjetí a vlastně náporu se motorka začne "dusit" řešil jste někdo tento problém a jak dospět ke správnému naladění.,.. Stačí jen větší trysky? podotýkám že karburátory jsem ponechal původní...




















Naposledy editováno 27.09.2016 20:56:15

1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání VFR750 RC36

27.9.2016 v 21:16 | Nahoru | #1
Tak když uvážíš to že při klasickém Airboxu si to ty karburátory musí nasát přes filtr a pak přes nějaký zahlí gumoví komínek a teď se jím to tam hrne samo a když to zakryju tak je to lepší....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání VFR750 RC36

27.9.2016 v 22:18 | Nahoru | #2
Keša> Poptám se kámoše co dělá na CNC za kolik by ti je vyrobil, doufám, že je to nakreslený podle nějakýho funkčního vzoru na tvůj typ membránových karbíků, jestli je to z přímých karbců tak to taky nemusí fungovat... E: tyhle komínky uměj motoru dost pomoct i ubrat, když s nimi Pepa laboroval na TL1100R tak kupodivu to jelo líp s origo komínkama v celým pásmu ot. A jakmile je zkrátil tak spodek úplně jalovej, ztratilo to nějaký Nm, vršek +- stejnej. Nejvíc jsem to poznal na R1 07, která má proměnný sání a do 7000 ot. / min. to jede na dlouhý a pak se to zkrátí a je to dost znát, ten přechod na krátký sání, mě tam dost bavil, nejzábavnější věc na tý R1

Naposledy editováno 27.09.2016 22:26:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist