globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Za studena nechytá
30.8.2016 v 09:49
Zdar.
Mám XS400 s CV karburací mikuni BS34. Ale nechce chytat za studena na sytič. Bez sytiče po chvíli snažení chytne, má horší volnoběh (a to i vohřátá). Ostatní pásma "otáček" jsou v pořádku - svíce celkem pěkná i když trochu světlejší.
Když chytne a zkusmo dám sytič, tak zdechne.
Co jsem zkontroloval, udělal:
-Vyčištěný karby a to několikrát
-Ventily nastavený ok.
-Hladiny karburátorů asi taky dobrý a vůbec vlastně všechno dle manuálu v továrních hodnotách (jedu sérii jak filtry, tak vejfuky, žádný votevřený chujoviny)
-Předstih je předstihlej

..všude čtu jak když nechce chytit, že je to většinou chudý a že lidem jezdí motorky jenom na sytič a já to mám navopak
Mnoa teď dědo raď..

Za studena nechytá

30.8.2016 v 10:30 | Nahoru | #1
No a když točíš se sytičem je svíčka suchá? nebo mokrá?

Za studena nechytá

30.8.2016 v 10:47 | Nahoru | #2
No mokrá neni, ale černá jo. Když teda dám sytič když už je to nakoplý.

Za studena nechytá

30.8.2016 v 11:22 | Nahoru | #3
Barvu svíček teď neřeš, spíš se zaměř na to, jestli jsou při startování na sytič mokré, nebo suché? A má to snahu sem tam blafnout, nebo se jen točí ?

Ed: nové svíčky by neškodily..

Naposledy editováno 30.08.2016 11:25:45

Za studena nechytá

30.8.2016 v 13:02 | Nahoru | #4
Nový celkem jsou. Jináč já netočim, já nakopávám, mnoa snahu to teda nemá. Tu barvu sem psal kvůli tomu, že sytič nejspíš sytí, když jsou pak černý... Po jízdě (bez sytiče sámo) jsou totiž svíce vopálený celkem hezky.

Za studena nechytá

30.8.2016 v 13:19 | Nahoru | #5
Za studena budou většinou stejně černé, barva svíčky má smysl aspoň po 20km jízdě a hned zhasnout, nenechat na volnoběh.. to jen tak...
Klonil bych se k teorii, že spíš sytič nefunguje jak má, nemusí být dost zaplaven, neznám ty karbecy, jen teoretizuji...
A otevřeš sytič vždy naplno? Jak velkou dráhu má páčka, lanko? Otevře se vůbec? Zkoušel jsi otevřít méně, jen trošku a pak přidávat, otevírat víc?
Ještě mě napadá zkusit to roztlačit, jestli nezafunguje až při vyšších otáčkách motoru?
Nebo při nakopávání zkusit chrstnout do sání trochu benzínu - obohatit

Za studena nechytá

30.8.2016 v 15:07 | Nahoru | #6
Jo, to je jasný že za tepla, po projetí koukám na barvu. Černý jsou za tepla po dání sytiče.
karb má sytič řešenej takovymhle válečkem:
a schéma karbu je takový:
váleček je vidět krz tuhle vohromnou díru:
a tady (né ta díra se šipkou, ale ta "pod" ní: )
Takže ten sytič se dá vytáhnout vo dráhu toho válečku, což je asi 2-3 cm (na pů vytáhnutí, kde je aretace je zakryto půl díry, na celou je celá průchozí).
Málo sytiče jsem zkoušel... je to skoro tak, že když hrábnu na sytič, tak mám smůlu.
Zkoušet cákat benál z druhý strany karbu při nakopávání... no to bych musel bejt slušná chobotnice. :)

Za studena nechytá

1.11.2018 v 15:13 | Nahoru | #7
No tak pro všechny zoufalce se starejma CVčkama... Mám teďka čínský šoupátka naraku racing (stejný jako OKO, KOSO...) a dobrý. Volnoběžná tryska 40 (malá vačka), případně 42 (velká vačka), hlavní tryska 135, 135+ když vyřadíte power jet.
Jede hezky, starty kickem za studena s grifem na plynový rukojeti bez sytiče,se startérem starty docela zadarmo.
A je to...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Co je to za vehement [1, 2] Yamaha XS 400 Krautkopf 34 6.4.2024 v 22:23 Valve
Yamaha xs 400 - uložení čepu vahadl... Yamaha XS 400 T_O_M 19 1.7.2023 v 08:01 jdu900fire_blejt
Yamaha XS 400 motor - prasklý karter Yamaha XS 400 Ferryouda 8 27.9.2021 v 22:23 Ferryouda
Osvětlení SPZ Yamaha xs400 1981 Yamaha XS 400 Semifoxxa 5 9.3.2021 v 01:35 Massakra
Výroba laminátového krytu - dotaz Yamaha XS 400 Kylarek 22 8.1.2021 v 17:22 krokoš


TOPlist