globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dusí se.
15.8.2016 v 23:44
Ahoj, mám menší problém. Pionýr se mi dusí a kolikrát i chcípne když brzdím motorem. Dokud je motor v tahu nebo na volnoběh tak je to v pohodě. Stačí když přibrzdím motorem a následně přidám za se na moment zadusí, na křižovatce mi i chcípne.
Nádrž čistá, karburátor několikrát čištěn, veškeré filtry nové, svíčka nová, jehla v karburátoru na prostřením zářezu, svíčka je opálená ale ne úplně cihlová spíš tmavší ( ale to jsem koukal tak po 150ti metrech jízdy, zítra se ještě podívám )
Může to dělat předstih a odtrh ? Prý to bylo dělaný a zatím netuším jak se to dělá. Návodů bude na netu dost, to by snad neměl být problém.
Jinak dnes jsem na něm udělal stk a najel prvních 65km

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se.

16.8.2016 v 11:49 | Nahoru | #1
přestih a odtrh na tohleto vliv mít nebudou. Vidím to spíš na chudou směs. Pokud jsi kontroloval svíčku po 150m a byla opálená, tak to bude ono. Na 150m nemůžeš vypozorovat vůbec nic. Svíčka se musí nejdřív zahřát na teplotu, takže kontrolovat až tak po 10-15km.

Jak startuje? Jak padají otáčky na volnoběh? Při rozjezdu má motor sílu, nebo dělá Bůůůů a pak se teprve roztočí?

(reakce na) Dusí se.

16.8.2016 v 17:29 | Nahoru | #2
jawarmaniak> Díky za odpověď. Takže svíčka je po 60km opálená ale do černa, jak jsem psal. Studený nastartuje na první šlápnutí, za tepla lepší roztlačit. Otáčky padají na volnoběh dobře a i drži otáčky.
Při rozjezdu dobrý a žádný bůůů není. To bůůů dělá právě když povolim na chvilku plyn a pak přidám. Jinak výfuk je čištěn, dnes jsem měnil karburátor a i zkoušel všechny polohy jehly a nic.

Dusí se.

16.8.2016 v 23:17 | Nahoru | #3
Tak bych to typoval na bohatou směs. Při brzdění motorem se zahltí palivem a zdechne. Špatné teplé starty a černá svíce by tomu také napovídaly. Zkus ochudit a zkontroluj vzduchový filtr, jestli není zalepený.

Dusí se.

17.8.2016 v 00:44 | Nahoru | #4
Tak vzduchový filtr je nový, Dobrá tak dám jehlu na horní zářez a když to nepomůže tak asi zvětšit otvor vzduchového filtru ne ?

2 reakcí na tento příspěvek Dusí se.

17.8.2016 v 08:23 | Nahoru | #5
Jehla ovlivňuje směs od 1/4-3/4 otevření šoupátka. Pak už má na směs vliv jen hlavní tryska, takže zkontrolovat i její velikost. Jinak mne ještě napadá - výfuk je čistý??

(reakce na) Dusí se.

17.8.2016 v 12:29 | Nahoru | #6
jawarmaniak> Mám 2 karburátory a oba mají stejné trysky, tuším že 68 ale kecal bych. Výfuk jsem kompletně rozebral a vyčistil.

(reakce na) Dusí se.

27.8.2016 v 17:35 | Nahoru | #7
jawarmaniak> Ano, měl si pravdu. Zvětšil jsem otvor přívodu vzduchu a už jede jak má. Díky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 9 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 38 6.4.2024 v 18:24 docent
Jawa 50 nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr Dominik07 7 1.4.2024 v 13:50 Dominik07
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy
JAWA 21 přechod volnoběh provozní r... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 2 23.3.2024 v 14:06 moje-moto


TOPlist