1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
droud píše: ynzha> Několikrát jsem zažil to když mě někdo o něčem skálopevně přesvědčoval nesnažil se lhát ani vymlouvat prostě si to vsugeroval a věřil tonu že se to tak stalo. speciálně po nehodě je to docela běžné člověk se v tom stresu zasekne a ani si neuvědomý co udělal. Navíc seklý zadní kolo v 50 je důvod k delšímu driftu a plošce na zadní gumě tvoje sešroubování odpovídá spíš zahamstnuté přední brzdě a poskládání se pod motorku .
droud> hm, přesvědčil jsi mě že jsem u toho vlastně ani nebyl..
Myslím, že to droud nemyslel jízlivě, ani z tebe nechtěl dělat blbce. Jsem téhož názoru.
Zažil jsem to u vypleských kamarádů mnohokrát. Lidská psychika je svině. Vsugerovat si sám sobě vlastní "verzi" toho, co se stalo a co jsem udělal je naprosto běžné a přirozené. Vůbec to není o tom, že bys chtěl sobě nebo ostatním lhát.
Sám na začátku píšeš, že "jsi si téměř jistej, že to bylo při zmáčknuté spojce - v dalších příspěvcích už mluvíš o spojce vymáčknuté.
Taky z tebe nechci dělat blbce nebo lháře, ale uvědom si, že vše bylo ve stresu a měl bys přiznat sám sobě, že možná sám nevíš, co jsi udělal.
Kdyby se mi něco podobného stalo, tak bych verzi "nevymáčknutá spojka" neodmítal. Mozek fakt umí docela dobře okecat i vlastního majitele
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
docent píše:
Sám na začátku píšeš, že "jsi si téměř jistej, že to bylo při zmáčknuté spojce - v dalších příspěvcích už mluvíš o spojce vymáčknuté.
Oops uvedu na pravou míru babylonské zmatení názvosloví, myšleno zmáčknutím spojkové páčky vymáčknu spojku ze záběru - jinými slovy jsem nazval stejnou situaci, tedy spojka nebyla v záběru.
Opakuju že si nemyslím, že bych dokázal seberychlejším puštením spojky při běžícím nezadřeném motoru a zařazené trojce nebo čtyřce v rychlosti cca 50 km/h zablokovat zadní kolo tak, že by se neroztočilo a gumovalo po asfaltu několik metrů.
Opakuju že se snažím dopátrat příčiny toho zablokování, prostě proto abych ji našel, odstranil a mohl se na mašinu zase spolehnout. Čekal jsem něco jako zkušenost typu "jo stalo se mi to, u tohoto typu se to stane protože ....", nikoli psychologickou analýzu funkce lidského mozku ve stresových situacích. To zablokování kola není můj dojem, to mám objektivně potvrzeno svědky co jeli za mnou a černou lajnou na vozovce. To že jsem to následně neustál je druhá věc která s tim zas tak nesouvisí, tady klidně sklapnu uši a přiznám nezkušenost a z toho plynouci pravděpodobnou chybu která vedla k vyplesknutí. Nicméně si troufám tvrdit, že i s mým nepatrným nájezdem néco přes 2000 km dokážu tak "komplikovaný" úkon, jakým je podřazení o jeden stupeň, provést naprosto mechanicky a správně. I se spojkou zacházím s citem bez rychlých pohybů a podřadit a zpomalit motorem dokážu i bez toho, že bych dělal koulema díry do nádrže.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | Včera v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |