globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Maximální otáčky
21.7.2016 v 01:52
Zdravím. Mám menší problém se svou GS 500E, r.v. 1994. Asi to není nic světobornýho, ale radši se zeptám, pokud se s tím někdo setkal.
Při vysokých otáčkách mi není schopný asi karburátor udržet krok s motorem a prostě a jednoduše spadnou otáčky třeba z 8 500 na nějakých 4000, pak to párkrát škubne a zase se to chytí. Během doby, kdy otáčky padají vůbec motor nereaguje na plyn, prostě tam ten benzín asi úplně chybí. Úplně stejně nejde vytočit např. při full plynu až do maxima, prostě to těsně před řazením nahoru jakoby "vypne" a vůbec nepřidává, až po přeřazení na vyšší stupeň a nižší otáčky to zase chytne a jede to normálně.
Taky jsem si všiml, že to není závislé přímo na otáčkách, že by to vypnulo vždycky při nějakých otáčkách, jako spíš na tom, kolik mám otevřený plyn. Třeba na 6tku můžu jet 150-160 s plynem otevřeným jenom tak, aby to nechtělo zrychlovat, ale tu rychlost to jelo a docela to udrží jakž takž, ale můžu jet třeba 145 s plynem na max, zrychlovat to moc nebude a stejně to vypne. Chtěl bych vědět, jestli jste se s tím někdo setkal, případně jak se toho zbavit, nevím, čím by to mohlo být a nechci kvůli tomu rozdělávat něco zbytečně navíc. Dík

Maximální otáčky

21.7.2016 v 08:37 | Nahoru | #1
Bud nestíhá dotejkat benzin do karbcu, zkontroluj hladinu v plovakovce nebo máš špinavý sejtko nebo nevím

Maximální otáčky

21.7.2016 v 08:53 | Nahoru | #2
Nedavno se tu psalo o podobnem pripadu, kdy nestihal dotekat benzin do karbcu pri vysokych otackach, a resenim bylo dat kohout na PRI misto ON.

Maximální otáčky

21.7.2016 v 09:33 | Nahoru | #3
150-160? To asi bude otevrena verze co? Zena ma zavrenou a vic jak 140 z toho nevymacknu

Maximální otáčky

21.7.2016 v 11:17 | Nahoru | #4
Jo jak říká SirIndy, zkusit za jízdy přepnout na PRI (po jízdě zas zpátky). Taky můžeš zkusit otevřít víčko nádrže, třeba špatně odvětrává. Tak aspoň otestuješ snadno 2 věci.

1 reakcí na tento příspěvek Maximální otáčky

21.7.2016 v 15:14 | Nahoru | #5
Právěže karburátory jsem čistil, stejně jako celou soustavu...jezdit s tím můžu a jezdím normálně, ale štve mě to, že ten nejvyšší výkon prostě nevyužiju...zkusím otočit na PRI a uvidím :) Víčko mám otevřít kdy, při jízdě? Právěže mi to dělá pořád, třeba i čerstvě po natankování, takže s tím odvětráváním nevím nevím...

(reakce na) Maximální otáčky

21.7.2016 v 15:54 | Nahoru | #6
Škute> cerstve po natankovani je to odvetravani nejdulezitejsi, protoze toho vzduchu je tam nejmin. Kdyz mas skoro prazdnou nadrz, tak je vzduchu hodne a trva dlouho, nez se tlak snizi natolik, ze to prestane tect, ale s plnou nadrzi je to prakticky okamzite.

Maximální otáčky

21.7.2016 v 18:36 | Nahoru | #7
To mi pořád nedává smysl, dělá mi to pořád, ať s plnou nádrží nebo poloprázdnou. Myslel jsem, že by mohlo být třeba vadné těsnění někde u karburátoru nebo nějaká taková pitomost, prostě něco, na co by šlo ukázat konkrétně prstem a opravit to. Princip odvětrávání jsem přiznám se úplně nepochopil, ale jak říkám, dělá to pořád nezávisle na tom, kolik mám benzínu v nádrži.

1 reakcí na tento příspěvek Maximální otáčky

21.7.2016 v 19:58 | Nahoru | #8
U GS 500 E je to celkem normální jev.Přepni to na PRI a uvidíš.Napiš Kubovi http://www.motorkari.cz/profil/?uid=174038 .Nebo se podívej sem http://www.motorkari.cz/tema/?t=48404 .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximální otáčky

22.7.2016 v 00:42 | Nahoru | #9
Vítězslav_Máří> To vlákno jsem samozřejmě projížděl, ale někdo zlí jazykové tvrdí, že bys na PRI jezdit neměl, jiní zase že jo. Nemyslím si, že to je řešení jenom přepnout kohout...chyba musí být někde jinde a chtěl bych přijít na to, jak se toho zbavit...prostě i na ON to musí jezdit až k červenýmu poli, jinak to není možný

(reakce na) Maximální otáčky

22.7.2016 v 07:21 | Nahoru | #10

Škute píše: Vítězslav_Máří> To vlákno jsem samozřejmě projížděl, ale někdo zlí jazykové tvrdí, že bys na PRI jezdit neměl, jiní zase že jo. Nemyslím si, že to je řešení jenom přepnout kohout...chyba musí být někde jinde a chtěl bych přijít na to, jak se toho zbavit...prostě i na ON to musí jezdit až k červenýmu poli, jinak to není možný



V tom minulem vlakne se psalo, ze ten palivovy kohout u starsich modelu ma nejakou vyrobni vadu, kvuli ktere se tohle deje. Jezdit na PRI by nemel byt problem, jen to na PRI nesmis nechat stat.

Maximální otáčky

22.7.2016 v 08:43 | Nahoru | #11
Jak už taky zaznělo. Na PRI klidně jezdi. Za jízdy ti otevřený přívod nevadí. Ono je jedno, jestli ten přívod otevřeš ty tím PRI, nebo se otevře podtlakem sám, ale možná né dostatečně.

Jen to musíš při zaparkování zase přepnout, protože jinak to je vše jen na jehlovém ventilu a ten to většinou neudrží.

S tím větráním nádrže se to má tak, že když se ucpe odvzdušnění, tak v nádrži vznikne podtlak a díky tomu benzín nestíhá dost rychle dotékat.

S těmito problémy moc zkušeností nemám, protože mi obecně více sedí jízda ve středním pásmu otáček a nikdy jsem to své dlouhodobě ve vysokých netrápil, aby mi nesežralo všechen olej Možná mi to udělalo jednou, ale to si nejsem jistý. Onehdá mi přestalo táhnout když jsem předjížděl kamion do mohelničáku, ale tehdy jsem to přisuzoval posunu hladiny v kopcem nakloněné nádrži, protože jsem ze zvyku okamžitě přepnul na PRI a hned se to zase chytlo

Maximální otáčky

22.7.2016 v 10:13 | Nahoru | #12
ještě mě napadá krom toho co tu již padlo:
1) vyměnit benzín - ted jsem resil u cx ze se zacala strasně dusit a nejela, myslel jsem za to budo membrany a nakonec ještě před tim než jsem se v tom začal štourat jsem zajel na benzínku a natankoval plnou, ejhle, vše najednou ok a to na tu benzínku kde jsem ty sračky natankoval jezdím léta a nikdy žádný problém, fakt si člověk nemůže být ničim jistý

2) psal jsi že že jsi čistil soustavu, jestli nějakou vodičkou do nádrže může tou bou sračky které se až teď uvolnili, taky už se mě to stalo... (nevím jestli máš filtr)

Naposledy editováno 22.07.2016 10:13:50

1 reakcí na tento příspěvek Maximální otáčky

22.7.2016 v 14:53 | Nahoru | #13
To je všude řečí, jaký je GS 500 jednoduchý a nerozbitný stroj a přitom rozladěný karbec má každá druhá ( ty starší ).

U mě to taky blblo, zakuckala se při max výkonu a nakonec to bylo vadným čidlem otáček. Jakmile je pořádně zahřálo, dělalo neplechu..

(reakce na) Maximální otáčky

25.7.2016 v 10:43 | Nahoru | #14

fzr6 píše: To je všude řečí, jaký je GS 500 jednoduchý a nerozbitný stroj a přitom rozladěný karbec má každá druhá ( ty starší ).

U mě to taky blblo, zakuckala se při max výkonu a nakonec to bylo vadným čidlem otáček. Jakmile je pořádně zahřálo, dělalo neplechu..



To je pravda, ale důvod bych nehledal v motorce jako takové, ale spíše v majitelích, kdy ten karbec (občas i ventily) dělá tak 1 z 5 majitelů. Ti 4 ostatní to koupí, vymění olej, pojezdí a bez jakékoli jiné údržby pošlou dál.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 30 Dnes v 06:47 MedWed
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 20 Včera v 19:36 Dejwidos
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist