volne navazuji na snad nejobsahlejsi tema o SMR od MichalaR10.
Laka me supermoto - velky zatah odspodu, enduro posez, enduro geometrie, wheelies, blbnuti, fun factor, obcas vyrazit po okoli.
Nechci ostre SM ala EXC450 skrz momentalne limitovane moznosti samodomo udrzby.
Uvazuji nad SMR 990 - laka me uz delsi dobu.
Velmi rad bych znal nazory majitelu - plusy, minusy, zkusenosti po par letech provozu, a jeste radeji bych znal pripadne alternativy.
Dik
Naposledy editováno 09.06.2018 09:25:37
2 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMR - vse o ni
990 ma nadrz vepredu, 690 pod sedadlem, coz IMHO zase mluvi ve prospech ovladatelnosti 690.. ale zase je v recenzich udajne slabsi na brzdach, 990 je (opet podle recenzi) na brzdach excelentni.
Vsechno to je bohapusta teorie, fakt by me zajimal nazor majitelu na ovladatelnost a fun factor, idealne nekoho kdo mel moznost zkusit oboje.
Naposledy editováno 21.06.2016 09:15:43
PetrXX píše: U te SMR je pruser, ze jich je tak malo, ze je prakticky bez sance si ji vyzkouset... me by ukrutne zajimalo, jak se to pocitove chova, protoze je to 192kg SMR 990 vs 140kg u SMC-R 690..
990 ma nadrz vepredu, 690 pod sedadlem, coz IMHO zase mluvi ve prospech ovladatelnosti 690.. ale zase je v recenzich udajne slabsi na brzdach, 990 je (opet podle recenzi) na brzdach excelentni.
Vsechno to je bohapusta teorie, fakt by me zajimal nazor majitelu na ovladatelnost a fun factor, idealne nekoho kdo mel moznost zkusit oboje.
PetrXX píše: U te SMR je pruser, ze jich je tak malo, ze je prakticky bez sance si ji vyzkouset... me by ukrutne zajimalo, jak se to pocitove chova, protoze je to 192kg SMR 990 vs 140kg u SMC-R 690..
990 ma nadrz vepredu, 690 pod sedadlem, coz IMHO zase mluvi ve prospech ovladatelnosti 690.. ale zase je v recenzich udajne slabsi na brzdach, 990 je (opet podle recenzi) na brzdach excelentni.
Vsechno to je bohapusta teorie, fakt by me zajimal nazor majitelu na ovladatelnost a fun factor, idealne nekoho kdo mel moznost zkusit oboje.
kamarád měl starý supermoto i 950SM. Podle mě je to o délce trasy. Supermoto má smysl na lítačku do 50km, a 950 "supermoto" je dobrá projížďka i 150. Navíc si užiješ otevřenější silnice a táhlejší zatáčky nad 150, což přirozeně na jednoválci nejde. Je to větší univerzál.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vadný imobilizér KTM 990 SM R | kawar125 | 7 | 19.4.2024 v 08:40 kawar125 |
Stojan pro KTM 990 SM R KTM 990 SM R | RED-MAN | 3 | 9.7.2023 v 22:19 RED-MAN |
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | pagos | 5 | 13.2.2023 v 15:11 Pepa919 |
Integralka 10 - 15 - 20 tisic [1, 2, 3, 4] KTM 990 SM R | PetrXX | 98 | 23.7.2022 v 19:34 dva_hrnce |
Identifikace Akrapoviče KTM SMT [1, 2] KTM 990 SM-T, KTM 990 SM R , KTM 990 SM | KubaLC8 | 31 | 20.7.2022 v 14:34 KubaLC8 |