globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Identifikace Akrapoviče KTM SMT
Zdarec, potřebuju identifikovat koncovky Akrapovič a to kvůli tomu, jak mají vypadat dB killery. Koncovky sundány z 990 SMT z Itálie, ale původní majitel dost špatně potunil dB killery. Potřebuji tlumivky dostat do původního stavu, protože teď s tlumivkama motorce chybí 10 koní.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Identifikace Akrapoviče KTM SMT

18.7.2022 v 19:05 | Nahoru | #1
Zdarec jak svina úpravou tlumivky to nebude
Na těch 10koni přišels jak?

Identifikace Akrapoviče KTM SMT

18.7.2022 v 20:00 | Nahoru | #2
Když si dám na motorku origo výfuky, jede to podle budíku sice úplně stejně jak s Mivvama, ale pocitově tomu chybí minimálně 20 koní nemáš to podobně?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT

18.7.2022 v 21:41 | Nahoru | #3

foxdive píše: Zdarec jak svina úpravou tlumivky to nebude
Na těch 10koni přišels jak?



Že to jde na 3 na prdel plynem, s tlumivkama sotva na 2.
Ty tlumivky jsou dost postelovany

Identifikace Akrapoviče KTM SMT

Skvělá odpověď, děkuji! 18.7.2022 v 22:53 | Nahoru | #4
Obávám se, že firma Universal Yoshimura Akrapovič už tenhle produkt nepodporuje ....
Zkusil bych vlastní konstrukci podle konkurečních produktů, přičemž na konci je přišroubovaný nějaký špunt:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT

19.7.2022 v 08:00 | Nahoru | #5

KubaLC8 píše: Že to jde na 3 na prdel plynem, s tlumivkama sotva na 2.
Ty tlumivky jsou dost postelovany

to ale sedíš na plotně, ne.? :)) já mám problém ji dostat na zadní, když mám plnou nádrž...ale to bude nejspíš rukama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT

19.7.2022 v 08:58 | Nahoru | #6

KubaLC8 píše: Že to jde na 3 na prdel plynem, s tlumivkama sotva na 2.
Ty tlumivky jsou dost postelovany

podle mě normální stav,ty tlumivky má teď víc otevřené, origo budou ještě min průchozí

Identifikace Akrapoviče KTM SMT

19.7.2022 v 09:23 | Nahoru | #7
Jestli to jde plynem na prdel na 2, je to v pořádku. Pokažený to je, jestli to jde i na tu trojku.

(reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT

19.7.2022 v 15:56 | Nahoru | #8

selkie píše: to ale sedíš na plotně, ne.? :)) já mám problém ji dostat na zadní, když mám plnou nádrž...ale to bude nejspíš rukama



Normálně v poloze pilota. A to mám v předu 17Z kolečko, byla tam 16ka, ale šel jsem na standard

(reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT

19.7.2022 v 15:59 | Nahoru | #9

selkie píše: to ale sedíš na plotně, ne.? :)) já mám problém ji dostat na zadní, když mám plnou nádrž...ale to bude nejspíš rukama



... vydechla Kacena no...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT

19.7.2022 v 16:02 | Nahoru | #10

foxdive píše: podle mě normální stav,ty tlumivky má teď víc otevřené, origo budou ještě min průchozí



Ne né, tady je dost amatérsky zaslepená ta tlumivka

Originál asi bude průchozí s 8 dírama na bocích

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT

19.7.2022 v 16:09 | Nahoru | #11
KubaLC8> Průchozí dBkiller není killer a nemusí tam být vůbec. Možná je malý prostor mezi tím dBkillerem a zbytkem tlumiče a pak by stálo za úvahu průměr toho dBkilleru zmenšit.

(reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT

19.7.2022 v 17:05 | Nahoru | #12

KubaLC8 píše: Ne né, tady je dost amatérsky zaslepená ta tlumivka

Originál asi bude průchozí s 8 dírama na bocích

jo už to vidím v tom spodku, na 690 byl jenom hribek z takové jemné síťoviny myslím že tady to bylo podobně

Naposledy editováno 19.07.2022 19:52:39

Identifikace Akrapoviče KTM SMT

19.7.2022 v 18:25 | Nahoru | #13

Nějak tak to vypadalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT

19.7.2022 v 19:45 | Nahoru | #14

Ariete píše: KubaLC8> Průchozí dBkiller není killer a nemusí tam být vůbec. Možná je malý prostor mezi tím dBkillerem a zbytkem tlumiče a pak by stálo za úvahu průměr toho dBkilleru zmenšit.



Má to jsi přišel jak? Hromada DB killeru je pruchozich jen na bázi zúžení výstupu

1 reakcí na tento příspěvek Identifikace Akrapoviče KTM SMT

19.7.2022 v 20:46 | Nahoru | #15
Já mám taky průchozí db killery. A aby tam nešla strčit tyčka rakouského policajta, tak je na konci "skoro" kolínko.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT

19.7.2022 v 21:36 | Nahoru | #16
KubaLC8> Aby to byl killer, musí mít tu přepážku. Bez ní to není ono. Nějaký útlum díky škrcení tam je, ale málo.
Problém jsou nízké frekvence - do nějakých 200-250Hz je absorbční tlumič téměř neúčinný a útlum expanzí v malém objemu tlumiče taky není velký. Ta přepážka je jediná záchrana, která má na ty nízké frekvence vliv.

(reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT

19.7.2022 v 21:37 | Nahoru | #17
Koudy01> To není zahnuté kvůli tyčce rakouského policajta, ale tím kolínkem se vytvoří přepážka a zajistí "odběr z boku".

1 reakcí na tento příspěvek Identifikace Akrapoviče KTM SMT

19.7.2022 v 21:41 | Nahoru | #18
Co jsem měl akrapy tak vsechny byly průchozí, max tu síťku měl ten killer

(reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT

19.7.2022 v 22:01 | Nahoru | #19
foxdive> Homologované v tomto provedení pro silnici?

1 reakcí na tento příspěvek Identifikace Akrapoviče KTM SMT

19.7.2022 v 22:41 | Nahoru | #20
Teď mám na moto homologovany s killerama co nejdou vydělat a sou průchozí

(reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT

19.7.2022 v 22:43 | Nahoru | #21

Ariete píše: KubaLC8> Aby to byl killer, musí mít tu přepážku. Bez ní to není ono. Nějaký útlum díky škrcení tam je, ale málo.
Problém jsou nízké frekvence - do nějakých 200-250Hz je absorbční tlumič téměř neúčinný a útlum expanzí v malém objemu tlumiče taky není velký. Ta přepážka je jediná záchrana, která má na ty nízké frekvence vliv.


Nemusí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT

19.7.2022 v 22:50 | Nahoru | #22

Ariete píše: KubaLC8> Aby to byl killer, musí mít tu přepážku. Bez ní to není ono. Nějaký útlum díky škrcení tam je, ale málo.
Problém jsou nízké frekvence - do nějakých 200-250Hz je absorbční tlumič téměř neúčinný a útlum expanzí v malém objemu tlumiče taky není velký. Ta přepážka je jediná záchrana, která má na ty nízké frekvence vliv.



Aby to byl killer musí utisit výfuk. A jde to i bez přepážky

(reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT

19.7.2022 v 23:04 | Nahoru | #23
KubaLC8> pak je to pacifista a né killer ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT

19.7.2022 v 23:21 | Nahoru | #24
foxdive> Ještě bys mohl dodat o jakou motorku se jedná, s jakými hlukovými emisemi je homologovaná a s jakými čísly to nechal schválit Akrap.

Identifikace Akrapoviče KTM SMT

19.7.2022 v 23:37 | Nahoru | #25
Zítra ti to sem hodím, ať nevarim z vody

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT

20.7.2022 v 07:17 | Nahoru | #26

Ariete píše: foxdive> Ještě bys mohl dodat o jakou motorku se jedná, s jakými hlukovými emisemi je homologovaná a s jakými čísly to nechal schválit Akrap.



měl jsem to same na 1290 A-R s vejfuckem remus
ten DB killer "nejde" vyndat, protoze tam je nabodovanej svar, takze otazka minuty s minimbruskou

Identifikace Akrapoviče KTM SMT

20.7.2022 v 07:17 | Nahoru | #27

1290 sas

Naposledy editováno 20.07.2022 07:18:46

(reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT

20.7.2022 v 07:22 | Nahoru | #28

KubaLC8 píše: měl jsem to same na 1290 A-R s vejfuckem remus
ten DB killer "nejde" vyndat, protoze tam je nabodovanej svar, takze otazka minuty s minimbruskou

euro 4 uz nemá vyndavaci killery-ofiko, ale není zapotřebí do toho vrtat, dnes stejně za hranicema zbytečny opruz a ještě když není homokarta

Identifikace Akrapoviče KTM SMT

20.7.2022 v 10:24 | Nahoru | #29
A ještě když to má katík

Identifikace Akrapoviče KTM SMT

20.7.2022 v 14:03 | Nahoru | #30

Tohle asi není ze stejného typu, ale lišit se to moc nebude:

Nechci, aby diskuse přešla do nějakých ohavností, každý může mít názor, co je a co už není dB killer. V tomto případě dochází k útlumu na kapku jiném principu, než u těch špuntů z úvodu. Koncovka - trubka nějaké délky a průřezu - zasunutá do objemu absobčního tlumiče vytváří rezonátor. Když jsou ty trubky dvě, každá jiné délky nebo s jiným průměrem, každá vytváří rezonátor s jinou vlastní frekvencí. Na výstupu z výfuku se tlakové (zvukové) vlny z obou koncovek ovlivňují a díky interferenci se utlumí.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vadný imobilizér KTM 990 SM R kawar125 7 19.4.2024 v 08:40 kawar125
Ktm 990 smt KTM 990 SM-T pavoukczech 22 25.8.2023 v 11:32 jara.
Stojan pro KTM 990 SM R KTM 990 SM R RED-MAN 3 9.7.2023 v 22:19 RED-MAN
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... pagos 5 13.2.2023 v 15:11 Pepa919
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... KubaLC8 441 18.9.2022 v 13:23 maca44


TOPlist