Taky jsem měl problém s řidičákem. V 18-ti jsem si rozšiřoval papíry a rovnou jsem si zaplatil i C-čko, nebylo to zas o moc dražší, myslim, že mi i něco přispěl Svazarm, nebo vojáci - jako branci. Pak jsem si po vojně zašel na DI, s potvrzením od VS, že mám praxi a dopsali mi i E-čko. S tim řidičákem jsem asi 12 let v pohodě jezdil i s kamionem. Měl sem ještě ten klasickej růžovej a zapomněl sem ho v autě, který mi vyplavila povodeň. Z auta sem ho vyndal, jen trochu usušil a víc to neřešil. A asi po dvou letech mě poprvý od tý doby kontrolovali cajti - s kamionem. Dal sem mu řidičák, on ho otevřel, tam byla k rozeznání jen moje fotka, když mi bylo 14náct!!!
- to jsem si dělal řidičák na fichtla a od tý doby sem ho měl. Mě ovšem už bylo skoro 40cet...
Zbytek záznamů byl rozmočenej a část papírů se už prakticky rozpadla. Policajt byl v takovým šoku, že se nejdřív nemoh ani vyjádřit, nejspíš mě chtěl zastřelit na místě - nakonec to prošlo za dvě stovky a 10 minut pojebu. Tak sem si ho šel vyměnit - a problém - o Éčku nic v záznamech neměli, papír se ztratil, záznam někdo nepřepsal z kartotéky do počítačovýho systému - a já si ho taky musel dělat znova! Instruktorovi jsem to vysvětlil, dali jsme si jednu zkušební jízdu, aby si mě vyzkoušel, zjistil, že nějaký jízdy po pár set tkm jsou fakt bezpředmětný a bylo - jen sem byl o pár tisíc lehčí. Možnost odvolání NULA. Takže problém na DI nebyl asi v tom, že ten tvůj kamarád dělal jízdy na třiapůli, ale že někdo neúplně přepsal záznam z papírový kartotéky do počítačovýho systému, v systému to měl nesprávně přiřazený a při výměně řidičáku to prostě vyběhlo špatně. Starý kartotéky se už zkartovali, takže měl smůlu.