globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje
 
1.6.2016 v 19:25
Zdarec
Zdědil jsem od strýce velice (imho zbytečně) drahou čínskou čtyřkolku. Je to nějaká yh110 jezdí pěkně, vypadá i celkem kvalitně. Ale problem je ten že hodně špatně chytá. Popíšu jak to asi je. Nabiju baterku, poprvé nastartuje bez problemu. Ale chcipnu to a pak už nic. Startér se točí o 106 ale za boha nechce chytit.
Mám koupit nový startér nebo něco jiného? Budu rád za všechny rady.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

1.6.2016 v 20:05 | Nahoru | #1
A co to zkusit takto? Nabít baterku, nastartovat a na jeden zátah dojet někam, kde tomu rozumí... Hm?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

1.6.2016 v 20:14 | Nahoru | #2
soccer> Díky za radu. Ne vážně. Jde jen o to jestli se to vyplatí nejak opravovat. přece jenom stála bez mála 30 000 kč. A opravdu se mi moc nechce investovat. mě spíš jako člověka kterej o tom ví kulový zajímá čím by to mohlo být.

1 reakcí na tento příspěvek Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

1.6.2016 v 20:15 | Nahoru | #3
Bych dodal kup novou ctyrkolku ale to asi nechces slyset.
Jestli to toci normalne tak zkontroluj jestli se ti otevira sytic. Jestli jo tak chekni svice ev. jaky to dava jiskry.
NO a muzes zkusit vzit cca 10-20 ml strikacku a pred pokusem to nastartovat frsnout do sani, to nekdy dela divy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

1.6.2016 v 20:18 | Nahoru | #4
Stigys> Já to myslel vážně... neber si to osobně, ale víš o tom houno, takže se může lehce přihodit, že tomu vlastním bastlením ještě víc ublížíš... a z toho vyplývá??? Přece, že mechanik je jistota...

(reakce na) Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

1.6.2016 v 20:40 | Nahoru | #5
soccer> jako máš pravdu no. zase je mi blbý to prodat, už jenom že to byl dar.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

1.6.2016 v 20:44 | Nahoru | #6
gugo> Sytič to má manuální a je cítit že funguje. A to s tim "přídavným" vstřikováním , no abych to s tim nedokrvil více než to je. Jo a někde jsem četl že motorky hůř startujou za tepla. Ale kvůli čemu?

(reakce na) Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

1.6.2016 v 20:49 | Nahoru | #7
Stigys> Tak je celkem nezajimavy, jestli ti jde packa ale jestli se neco deje na konci toho bowdenu.
Spricnutim do sani nic nezkazis a funguje to na vsechny motory, popravde ani nechapu proc treba na uchlastanej motor funguje ze mu pridas do sani benal ale proste to funguje.

1 reakcí na tento příspěvek Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

1.6.2016 v 21:07 | Nahoru | #8
Kolik podle tebe stoji levna cinska 4kolka?

(reakce na) Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

1.6.2016 v 21:14 | Nahoru | #9
KubaLC8> No podle mě 30 klacků není málo za takový shit. Viděl jsem za pulku a vypadaly líp.

Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

1.6.2016 v 21:15 | Nahoru | #10

aha

Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

1.6.2016 v 23:17 | Nahoru | #11
Pokud to má karbec(asi ano),tak to může být v bohatosti směsiKdyž je hodně bohatá,tak za studena to šlape,ale po zahřátí ne.Chce to seřídit,případně změnit trysky.

1 reakcí na tento příspěvek Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

1.6.2016 v 23:30 | Nahoru | #12
Po jak dlouhý době to asi chcípneš? Jsou borci co si jdou nastartovat motorku jestli chytne, po dvou minutách ji chcípnou, jdou se převlíct a pak se divěj že jim to nechce naskočit když to pořádně neprohřáli. Když použiješ sytič, VZDYCKY bude směs bohatá a svíce černý. Takže to musíš prostě při každým startování projet aby se vyčistily. Aspon na starý hujdy s NGK svícema to funguje.

Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

2.6.2016 v 06:13 | Nahoru | #13
mám čínské endura 125 i 200 (válec nahoru) a u většiny funguje, že se musí při startování jemně přidávat plyn, u studené motorky plný sytič (má tři polohy: 0-50-95% naklonění plechové clony v karbci) u motorky, co půl hodiny stojí to chce poloviční sytič. takže pokud máš vše funkční, vzduchový filtr ok, čerstvý benzín, tak to zkus na plný sytič jak začneš točit začít jemně přidávat plyn, a jak to blafne, musíš to plynem držet, do toho po pár vteřinách ubírám na 50% sytiče, poznáš na motoru, že jde hned lehčeji(míň benzínu ve směsi), na toto se rozjeď, po cccca 200 - 500 metrech sytič úplně zavři, čím dřív, tím je to pro motor lépe, bo zbytečně hodně benzínu ve směsi prý smývá olejový film ve válci. Šroub bohatosti směsi najdeš zespoda uprostřed v místě, kde jde karbec do příruby na motoru, základní nastavení tuším 1,5 - 2 otáčky od úplného zašroubování.

(reakce na) Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

2.6.2016 v 09:47 | Nahoru | #14

tomino1270 píše: Po jak dlouhý době to asi chcípneš? Jsou borci co si jdou nastartovat motorku jestli chytne, po dvou minutách ji chcípnou, jdou se převlíct a pak se divěj že jim to nechce naskočit když to pořádně neprohřáli. Když použiješ sytič, VZDYCKY bude směs bohatá a svíce černý. Takže to musíš prostě při každým startování projet aby se vyčistily. Aspon na starý hujdy s NGK svícema to funguje.



Občas to udělám, start, po 30s stáhnu sytič, vyjedu před barák, chcípnu, nastrojím se, startnu a jedu. Naprosto bez problému. Stačí nemít motku v bordelu.

Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

2.6.2016 v 12:00 | Nahoru | #15
kromě zmíněnýho můžou mít vliv na startování ohřátýho motoru i moc malý ventilový vůle

Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

2.6.2016 v 13:07 | Nahoru | #16
vzhledem ke kvalitě materiálu jsem u číny zjistil ,že ventilová sedla se zamačkávají do hlavy a zmenšuje se ventilová vůle.. ventily jsem musel dělat 2x do měsíce..už nee čínu

Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

2.6.2016 v 20:32 | Nahoru | #17
Jestli nerozumíš motorum, byť i takhle jednoduchým, tk se na to vybodni a prodej to, uděláš nejlíp
Jinak já mam s čínskejma motorama(ležatý válce lifan 125 a zongshen 155) hodně dobrý zkušenosti. Praseti, co nemění olej, neseřídí ventily, dává mu kouř hned na studeňáka, přetáčí ho atd, nevydrží pochopitelně moc dlouho. A co si budem povídat, takovejch je většina uživatelů čínské provenience

Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

3.6.2016 v 19:59 | Nahoru | #18
ventilové vôle

Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

4.6.2016 v 04:56 | Nahoru | #19
Já měl potíž s karbecem. Nakonec jsem ho vyměnil a od té doby je klid, ale ty mizerný starty jsem nikdy nevychytal. Někdy jde na drb a pak po chcípnutí nechce chytit. Takhle mě nechala v terénu několikrát.. Nedá se tomu věřit. Známý ji rok ladil, něž vyladil. Nakonec mu došla trpělivost a prodal to dalšímu ladiči ::) Ja čajnu stále mám,ale už půjde z domu taky. Tak ti přeji trpělivost, vychytat se to dá...

Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

19.7.2016 v 20:41 | Nahoru | #20
u chin se museji casteji serizovat ventilove vule... od 1000 az 2000 km...podle chovani tve 4kolky je to ventilama...budes prekvapen po sestelovani jak bude chytat na brnk a bez sytice

1 reakcí na tento příspěvek Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

20.7.2016 v 10:01 | Nahoru | #21
Jak píše SuperSic58, s tím se stotožňuji a naprosto souhlasím. Je to vše jen o užívání.

(reakce na) Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

20.7.2016 v 12:45 | Nahoru | #22

Kovboy píše: Jak píše SuperSic58, s tím se stotožňuji a naprosto souhlasím. Je to vše jen o užívání.



Nojo vono je to bezny delat ventilovy vule a 2 tkm Aneb motor vam vydrzi dlouho, kdyz na nem nebudete moc jezdit.

Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

27.7.2016 v 18:13 | Nahoru | #23
Bavíme se tu o čínskejch samohybech rasovanejch v terénu, ne o silničních motorkách. Já ventily kontroluju/seřizuju na pitbiku co 15 mth. Neni to rozborka na celej den, ale záležitost na 10 minut, nehledal bych v tom fyziku..

2 reakcí na tento příspěvek Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

27.7.2016 v 18:48 | Nahoru | #24
zase čína nefunguje?to je dost divný no né?
byl sem u toho v servise když si to tam přidrandil němec na čtyřkolce made by china že mu to nějak špatně jede a chcípa,nažeš mechanik se na to podíval odešel a přinesl mu jízdní řad se slovy že takhle se dostane domu rychleji a stoprocentně
a jenom takovej dotaz na konec,víte proč čínani okopírujou všechno včetně servisní dokumentace ale bez utahovacích momentu?

(reakce na) Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

27.7.2016 v 18:53 | Nahoru | #25
zdenysrx6> to vime. protoze by to ty srouby nevydrzely

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

28.7.2016 v 14:22 | Nahoru | #26

zdenysrx6 píše: zase čína nefunguje?to je dost divný no né?
byl sem u toho v servise když si to tam přidrandil němec na čtyřkolce made by china že mu to nějak špatně jede a chcípa,nažeš mechanik se na to podíval odešel a přinesl mu jízdní řad se slovy že takhle se dostane domu rychleji a stoprocentně
a jenom takovej dotaz na konec,víte proč čínani okopírujou všechno včetně servisní dokumentace ale bez utahovacích momentu?



Je vidět, že jsi odborník na čínské stroje a víš o nich úplně vše. Tak možná budeš znát i rozdíl mezi uživatelskou příručkou a dílenským manuálem, kde ty momenty jsou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

28.7.2016 v 14:40 | Nahoru | #27

Kovboy píše: Je vidět, že jsi odborník na čínské stroje a víš o nich úplně vše. Tak možná budeš znát i rozdíl mezi uživatelskou příručkou a dílenským manuálem, kde ty momenty jsou.



to by si je mohl hodit sem do manualu ja totiz jeste zadnej poradnej servisni manual na cinskej stroj nevidel. Mozna by pak bylo i kam ty chudaky mladase kam odkazat s jejich dotazama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

29.7.2016 v 10:08 | Nahoru | #28

gugo píše: to by si je mohl hodit sem do manualu ja totiz jeste zadnej poradnej servisni manual na cinskej stroj nevidel. Mozna by pak bylo i kam ty chudaky mladase kam odkazat s jejich dotazama.



Ne nemohl, nebudu zveřejňovat a ani nechci. Je to servisní manuál pro servisy, které se živí servizem. Nebudu volným zveřejněním podkopávat servisům kšeft. Nehledě na fakt, že na příkladu momentových hodnot utahování, není nic potřebné u uživatelských manuálů. Už v základní škole jsem používal strojnické tabulky a tam je vše popsané. Myslím, že zrovna tohle nemá nic společného s nějakým čínským nedokonalým překladem, ale je to o běžných materiálech a běžných tabulkových postupech a hodnot. Ve strojních tabulkách se dočtu jakým momentem se utahuje jaký šroub do různých materiálů a nepotřebuji k tomu žádné typové označení čínského motoru a ani rozsáhlý manuál. To jen opraváři, kterým se zcela náhodou povedlo vyměnit kamarádovi svíčku na motorce a hned se z nich stanou profi servizáci, stále píší o nedokonalých manuálech. Přece fyzikální a strojní hodnoty materiálů jsou dané a kdo o tom něco ví, nepotřebuje rozpis manuálu s obrázky. Když chci obrázky a popis, přečtu si nějaký pěkný obrázkový komiks a motorku dám tam, kde vědí o čem mluví.

(reakce na) Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

29.7.2016 v 10:14 | Nahoru | #29
Kovboy> no ja myslim ze nikomu kseft nepodkopes, protoze cinu stejne nekdo kdo to bere vazne delat nechce.
Jinak tedy vetsi blabol o strojnickejch tabulkach jsem uz dlouho neslysel. Fakt nevim k cemu by me byly strojnicke tabulky, kdyz chci dejme tomu utahnout osu kola nebo vidle v brejlich ev. kdyz potrebuju vedet jak se ma podle vyrobce utahnout hlava. Kor u hlavy to bude dany materialem hlavy ne tech sroubu ktery prezijou i 2 nasobnej moment proti tomu hliniku.

Takze to skoro vypada jak tanec v hovnech... ale tak nam sem dej namatkou par stranek to snad zadnymu serviZu praci nesebere ne ??
Muzes si ty tajny momenty treba vycernit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahá čínská čtyřkolka. Nestartuje

29.7.2016 v 11:24 | Nahoru | #30
Kovboy> ale ja sem nepsal o uživatelské příručce,ale o servisní dokumentaci tj. dílenský manual
a ktěm čínskejm zhuvěřilostem co sem viděl,nechapu proč to lidi kupujou,mam par kamaradu co na tom chtěly zavodit na pit bike kroskach,nebo to pořídily svejm dětem ,at už to byly mini bike nebo pit bike,nebo čtyřkolky,dokonce sem viděl i BLATu čínskou,no hnus,ale vždy mi volaly jestli bych se na to nepodíval ,že jim to nejede,v lepšim případě něco upadlo,všechny tyto stroje mají jednu jedinou společnou věc - absolutní poddimenzovaní materialu,jak ramu tak motoru,ramy jsou nesvařitelné,pamenem už vubec ne,to hoří jako papír, a o vysypanejch ložiscích a vymačkanej dírach na ložiska a chybějících pouzdrech,ostrejch hranach a okousanejch okraju ,trčících šroubech , ani nemluvě,tot moje skušenosti s čínskou produkcí
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist