globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: a
 
10.5.2016 v 22:36
a

Naposledy editováno 04.08.2016 15:59:20

karf> Pořád nerozumím tomu, proč by někdo měl zjišťovat, jak moc průchozí je výfuk, jehož technická způsobilost byla potvrzena homologací. Matky s kočárky zabíjí přece zvýšená hladina hluku oproti schválené hodnotě a ne průchodnost výfukové soustavy. Když už, tak bych měl jako provozovatel vozidla, opatřeného schválenou výfukovou soustavou, strpět změření hodnoty akustického tlaku, provedeného příslušně kvalifikovanou osobou dle přesně dané metodiky měření. Vysvětlí mi někdo ze zastánců anální výfukové sondáže smysl tohoto počínání? A co když bdělý příslušník narazí s drátem na odpor a přesto výfuk řve že by probudil i mrtvého, to je pak v pořádku?

vybouřená_mrkev píše: karf> Pořád nerozumím tomu, proč by někdo měl zjišťovat, jak moc průchozí je výfuk, jehož technická způsobilost byla potvrzena homologací. Matky s kočárky zabíjí přece zvýšená hladina hluku oproti schválené hodnotě a ne průchodnost výfukové soustavy. Když už, tak bych měl jako provozovatel vozidla, opatřeného schválenou výfukovou soustavou, strpět změření hodnoty akustického tlaku, provedeného příslušně kvalifikovanou osobou dle přesně dané metodiky měření. Vysvětlí mi někdo ze zastánců anální výfukové sondáže smysl tohoto počínání? A co když bdělý příslušník narazí s drátem na odpor a přesto výfuk řve že by probudil i mrtvého, to je pak v pořádku?



Samozřejmě to v pořádku není.. Vysvětlit by to mohl např. obhájce této skvělé příručky Hedge, pbul nebo někdo jim podobný
Téma je zamknuto


TOPlist