2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000
Vzhled, myslím, jako design je celou dobu stejný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000
..Roko.. píše: Mr.Dan> Tak ony visejí kolem 1800 a to úplně na kraťoučko, pokud ji máš fajně seřízenou, což jsou stejně otáčky, kam se na silnici jen tak nepodíváš (myšleno ,že nechceš) . Ještě jedna neduha je, celkem dlouhá doba při zahřívání, než začne pěkně držet nastavenejch 1200 otáček volnoběhu (na místě), ale stačí kousek projet a už brblá pěkně. Co se té díry týká, vím jen z doslechu ,ale mám pocit ,že i něakej graf jsem viděl.
Vzhled, myslím, jako design je celou dobu stejný
Čau,
tak po letošní změně nastavení ono visení po letech zcela zmizelo. A jak jsem k tomu došel? Jak už jsem psal, když jsem motorku koupil v origo stavu tak to dělalo. O sezónu později jsem instaloval propustný filtr a dynojet kit. Ten se sestával z jehel, hlavních trysek a navíc se do šoupátek vrtal další kanálek pro rychlejší otevření a tím obohacení směsi, ale tím pádem také rychlejší zavření šoupátka. Kit byl shodný pro všechny EU verze 1997-2003 a stejně tak pro americký verze (jiný kit). Z tohoto pohledu tam tedy ke změnám v roce 2001 nedošlo. Motorka jezdila super a to visení bylo tak nějak furt stejný. Vrtalo mi hlavou že se to chová tak, jako by při zavření plynu a poklesu otáček došlo k příliš rychlému ochuzení směsi. Na zahraničních fórech šli většinou jinou cestou než instalací dynojetu a naopak jednu z těch děr v šoupátku zaslepovali a obohacení směsi při otevření plynu řešili jiným nastavením. Já jsem se to teď o víkendu pokusil dát dohromady s dynojetem tak, že jehly a trysky dynojet jsem ponechal, stejně jako propustný filtr, ale zalepil ty dodatečné dírky co jsem kdysi vrtal. Výsledek: pomalejší otevření šoupátek a pomalejší zavření = díra v nízkých otáčkách ale žádné visení při zavření plynu. Díru v nízkých otáčkách jsem pořešil změnou pozice dynojet jehel a novým nastavením volnoběžného systému, teď je to super. Ale co z toho vyplývá pro sériové stroje? Že po faceliftu 2001 zřejmě rychleji zavírají šoupátka. Šoupátka jsou stejná před i po, stejně jako osazení karburátoru. Liší se pružiny šoupátek. Model po faceliftu má patrně tvrdší pružiny, který méně otevírají a rychleji zavírají, zřejmě kvůli nižší spotřebě. Pružiny před FL mají číslo PFKL322757, po FL PFKL322756
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |