Co se týče rozvodů, o řetěz se vůbec nestarej (vydrží klidně 150 tis), ale bolest jsou napínáky. Silně doporučuju jejich výměnu za nový zhruba po těch 50 tis. Buď nový sériový, nebo manuální který jsou pak na furt. Ale musí se najít někdo kdo je umí nastavit, pokud nejsi schopen sám, není to úplně blbuvzdorný. Stejně tak jejich výměna, když nevíš jak se mění, přeskočí ti rozvoďák.
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení Honda VTR 1000
A mel bych dotaz ještě ohledne výfukových koncovek. Nasel jsem www.cobra-exhaust.com. Vís o nich něco? tady na foru jsem nic nenasel.. a podle tvého popisu při otevrenejch laufech by se mela poupravit ta triska volnobezna a vyhodit přepážka u origo papiraku? je to tak?
Naposledy editováno 28.03.2016 19:37:13
S cobra exhaust nemam zkusenost, shanel bych nejaky jety, novy asi gpr nebo mozna delkevic. Treba zas na fb (skupina vtr firestorm owners nebo tak nejak) je Rob de Hoo (ma stranky exhausist.com, vlastne ma i ty napinaky) a ten ma vzdycky nejaky zajimavy ladaky.
Co se tyce naladeni, tu prepazku na filtru klidne nech, a 48 trysky bych dal. Dulezity je pohrat si pak s nastavenim volnobeznech sroubku.
Vlneni predku pri akceleraci je spatne. Zkusil bych nejdriv to tovarni nastaveni a pak mozna pridal na predpeti prwdku. Mozna mas ted taky utazenej odskok jestli si s tim nekdo hral, zkus ho vepredu povolit.
Kdybys to myslel s vtr vazne, tak upgrade podvozku ma smysl, jezdi to pak mnohem lip. Navic se to pak da prodat zvlast.
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení Honda VTR 1000
Motku jsem sehnal vloni a to jsem moc nenajel, takze prave seznameni bude letos. Zatim me motka bavi dost, takze se uvidi. Treba bych do ni pak nejakou vetsi kacku pustil..
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení Honda VTR 1000
Jinak zakoupeny přímo v Hondě nové originály (cca 1600Kč za jeden) a je od toho na chvíli zase pokoj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení Honda VTR 1000
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení Honda VTR 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000
vevixt píše: ..Roko..> Nevím co je na tom pravdy ale zapojení (race) je pro provoz nehomo Četl jsem to na pár webech a říkal mi to i prodejce.
Určitě? Kdysi jsem kupoval to race zapojení normálně s homologací. A předpokládám že když jsou schválený pro můj typ motorky, tak by to mělo být ok.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000
..Roko.. píše: Stev: ještě jsem něak zabloudil na zahraniční forum, kde chlapík právě řešil to visení otáček kolem dvou tisíc, taky facelift. Bude to asi fakt u tohohle ročníku 2001+ normální, ladil to tam, jak mohl a odstranění se nedopátral. Vzhledem k tomu, že mi to teď jezdí pěkně, žere normálně, startuje na brnk asi to bude něco mezi nebem a zemí
Čau, tohle " visení otáček kolem dvou tisíc" to byla jedna z prvních věcí co jsem si všimnul po zakoupení mé 2001. Předchozí 97 to nedělala. Podotýkám že motorka (2001) byla v sériovým stavu. Během let prodělala mnoho různých změn , sáním počínaje, nastavením karburátorů a výfukem konče, jezdí to krásně, ale na tohle to nemělo naprosto žádný vliv. Můžu to změnou seřízení leda ještě zvýraznit, ale ne zcela eliminovat. Někdy to zmizí, aby se to pak třeba se změnou teploty objevilo. Nějak jsem si na to zvyknul a neřeším to. Podezíral jsem také P.A.I.R, ale zaslepení v tomto ohledu taky nic nezměnilo. Napadá mě snad ještě jedině jinej tvar airboxu před a po 01, nebo snad jiný pružiny šoupátek? Kdo ví.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000
..Roko.. píše: petrvtr_new> Přesně tak, mám holou sérii, ladil jsem pilotama, jak šílenej a nic Pak jsem si všimnul na youtube, že to dělá víc/míň každýmu faceliftu, tak jsem v klidu. A propo dělá to při prohřátí motoru, když má něakejch (nevím přesně) 40-50C nic a až se prohřeje voda, začne viset. Ale mám pocit, že to dělá škrtící klapka , jelikož, když stáhneš volnoběh na 1000 otáček, tento jev zmizí a objeví se, někde až když nastavíš hranici 1200 a výš. Nadruhou stranu, nevšiml jsem si, že by mělo VTR po faceliftu někde výkonovou díru o které majitelé staršího modelu hovoří, možná je to něco za něco ve smyslu, že uděláme tady úmyslě tohle, abychom odstranili tohle Jo a pair na to vliv nemá, ten už mám taky odpojenej Ale dík, za komment, jsem zase o trošku klidnější
V kterém otáčkovém pásmu by měl mít model před faceliftem tu výkonovou díru?
Jinak to nevisení otáček při teplém motoru u staršího modelu je aspoň nějakou z jeho nemnoha výhod (pro mě ještě vzhled) ;)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000
Vzhled, myslím, jako design je celou dobu stejný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000
..Roko.. píše: Mr.Dan> Tak ony visejí kolem 1800 a to úplně na kraťoučko, pokud ji máš fajně seřízenou, což jsou stejně otáčky, kam se na silnici jen tak nepodíváš (myšleno ,že nechceš) . Ještě jedna neduha je, celkem dlouhá doba při zahřívání, než začne pěkně držet nastavenejch 1200 otáček volnoběhu (na místě), ale stačí kousek projet a už brblá pěkně. Co se té díry týká, vím jen z doslechu ,ale mám pocit ,že i něakej graf jsem viděl.
Vzhled, myslím, jako design je celou dobu stejný
Čau,
tak po letošní změně nastavení ono visení po letech zcela zmizelo. A jak jsem k tomu došel? Jak už jsem psal, když jsem motorku koupil v origo stavu tak to dělalo. O sezónu později jsem instaloval propustný filtr a dynojet kit. Ten se sestával z jehel, hlavních trysek a navíc se do šoupátek vrtal další kanálek pro rychlejší otevření a tím obohacení směsi, ale tím pádem také rychlejší zavření šoupátka. Kit byl shodný pro všechny EU verze 1997-2003 a stejně tak pro americký verze (jiný kit). Z tohoto pohledu tam tedy ke změnám v roce 2001 nedošlo. Motorka jezdila super a to visení bylo tak nějak furt stejný. Vrtalo mi hlavou že se to chová tak, jako by při zavření plynu a poklesu otáček došlo k příliš rychlému ochuzení směsi. Na zahraničních fórech šli většinou jinou cestou než instalací dynojetu a naopak jednu z těch děr v šoupátku zaslepovali a obohacení směsi při otevření plynu řešili jiným nastavením. Já jsem se to teď o víkendu pokusil dát dohromady s dynojetem tak, že jehly a trysky dynojet jsem ponechal, stejně jako propustný filtr, ale zalepil ty dodatečné dírky co jsem kdysi vrtal. Výsledek: pomalejší otevření šoupátek a pomalejší zavření = díra v nízkých otáčkách ale žádné visení při zavření plynu. Díru v nízkých otáčkách jsem pořešil změnou pozice dynojet jehel a novým nastavením volnoběžného systému, teď je to super. Ale co z toho vyplývá pro sériové stroje? Že po faceliftu 2001 zřejmě rychleji zavírají šoupátka. Šoupátka jsou stejná před i po, stejně jako osazení karburátoru. Liší se pružiny šoupátek. Model po faceliftu má patrně tvrdší pružiny, který méně otevírají a rychleji zavírají, zřejmě kvůli nižší spotřebě. Pružiny před FL mají číslo PFKL322757, po FL PFKL322756
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |