globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nastavení Honda VTR 1000
28.3.2016 v 17:34
Zdravim zde všechny. Poridil jsem VTRko a mel bych par dotazu. Je mi zde někdo schopnej poradit nastaveni podvozku, jelikož jsem se zde docetl, ze je dosti znat, pokud je spatne nastaven zadek vuci predku. Další dotaz bude ohledne predni brzdy. Daval jsem novy desticky. Brzda se staryma i novyma destickama, mi prijde dost volsova, chce to dost vyvíjet silu na packu. A pak jaka je lhuta na vymenu rozvodu. najeto 45 tkm, resit rozvody,neresit? a za kazdou radu ohledne stroje budu vdecnej. diky...

Nastavení Honda VTR 1000

28.3.2016 v 18:25 | Nahoru | #1
podvozek má měkký pružiny vepředu a tvrdou vzadu, nastavit tak aby to bylo vyloženě dobrý není v sérii možný. V podstatě se dá začít od sériovýho nastavení. Od volšovejch brzd pomůžou pancéřky, ale pořád to bude trochu hůř dávkovatelný.

Co se týče rozvodů, o řetěz se vůbec nestarej (vydrží klidně 150 tis), ale bolest jsou napínáky. Silně doporučuju jejich výměnu za nový zhruba po těch 50 tis. Buď nový sériový, nebo manuální který jsou pak na furt. Ale musí se najít někdo kdo je umí nastavit, pokud nejsi schopen sám, není to úplně blbuvzdorný. Stejně tak jejich výměna, když nevíš jak se mění, přeskočí ti rozvoďák.

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení Honda VTR 1000

28.3.2016 v 18:38 | Nahoru | #2
Tak jsem rad, ze pises zrovna ty, pac poslední hodku a pul poctive louskám tvoje vlakno na upravu VTR. Jsou to všechny krasny upravy, ale takhle vylozene do moto cpát prachy nechci. spis aby to opravdu fungovalo v serii co nejlepe a mohl se na ni spolehnout. Pancerky chci akorát objednat. U tech je asi jedno kde je objednam, predpokladam, ze pancerky jsou jenom jedny co se druhem tyce. Sikovny mechaniko na motorky by byl, tak se poradim ještě s nim, zda li novy origo bo ty manualni? Ty se pripadne daji sehnat kde prosim? Co se tyce podvozku, jsem stále dost vyprsklej, ze při vetsi akceleraci se zacne vlnet predek. je to normalni ci je něco spatne?

A mel bych dotaz ještě ohledne výfukových koncovek. Nasel jsem www.cobra-exhaust.com. Vís o nich něco? tady na foru jsem nic nenasel.. a podle tvého popisu při otevrenejch laufech by se mela poupravit ta triska volnobezna a vyhodit přepážka u origo papiraku? je to tak?

Naposledy editováno 28.03.2016 19:37:13

(reakce na) Nastavení Honda VTR 1000

28.3.2016 v 21:20 | Nahoru | #3
oni406> manualnich napinaku je vic, treba na fb je prodava Ade Whitmarsh, nebo ty co mam ja, nebo Krieger. Kdybys potreboval nejaky sehnat tak se kdyztak podivam jaky bych ted koupil.
S cobra exhaust nemam zkusenost, shanel bych nejaky jety, novy asi gpr nebo mozna delkevic. Treba zas na fb (skupina vtr firestorm owners nebo tak nejak) je Rob de Hoo (ma stranky exhausist.com, vlastne ma i ty napinaky) a ten ma vzdycky nejaky zajimavy ladaky.
Co se tyce naladeni, tu prepazku na filtru klidne nech, a 48 trysky bych dal. Dulezity je pohrat si pak s nastavenim volnobeznech sroubku.

Vlneni predku pri akceleraci je spatne. Zkusil bych nejdriv to tovarni nastaveni a pak mozna pridal na predpeti prwdku. Mozna mas ted taky utazenej odskok jestli si s tim nekdo hral, zkus ho vepredu povolit.
Kdybys to myslel s vtr vazne, tak upgrade podvozku ma smysl, jezdi to pak mnohem lip. Navic se to pak da prodat zvlast.

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení Honda VTR 1000

28.3.2016 v 21:42 | Nahoru | #4
Dik za rady.. Ja se pokusim sehnat veci a pohrat si s tema vidlema. Je moznost Te kontaktovat napr Soukromou zpravou, kdybych mel nejake dotazy?

Motku jsem sehnal vloni a to jsem moc nenajel, takze prave seznameni bude letos. Zatim me motka bavi dost, takze se uvidi. Treba bych do ni pak nejakou vetsi kacku pustil..

(reakce na) Nastavení Honda VTR 1000

28.3.2016 v 21:50 | Nahoru | #5
oni406> jasne, klidne napis sz.

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení Honda VTR 1000

29.3.2016 v 08:52 | Nahoru | #6
Čao kluci. Sériovej podvozek jsem nastavil takhle. V zadu na péru 3 ze zhora, předek o jednu rysku utáhnout (ještě mrknu jestli to nemám o dvě), odskoky továrka. Mám 100kg + oblečení a funguje to +/- OK. Občas se i tak zavlní, když přehazuješ ze strany na stranu a potřebuješ třeba trošku přibrzdit, nebo zatáhnout. Ten podvozek je fakt spíš komfortní, takže žádnou sportovní slávu nečekej Brzdy mám taky špatný, ale teď jsem konečně zjsitil proč, býv. majitel tam nahodil FERODO Platinum (organický desky) a ty prostě brzdí špatně, chci měnit za AP Racing, nebo Brembo, Nissin bude taky v pohodě, ale je za raketu. Napínáky pokud nevíš jestli byly dělaný vyměnit a máš dvě možnosti. Jak psal Stev, manuály, nebo origo a doporučil bych udělat modifikaci se zarážkou

Nastavení Honda VTR 1000

29.3.2016 v 11:37 | Nahoru | #7
Zdravím. Minulý srpen jsem taky koupil VTR s 54k km (nikdo netuší, kolik doopravdy) a šponováky na rozvody rozhodně jako měněné někdy v poslední době. Po vyndání jsem zkusil opřít vytažené šponováky o zeď a zatlačit na ně.. Jeden v pohodě, druhý s jakýmkoliv výkyvem zajížděl. Mám pocit, že moc dlouho by už nevydržel..
Jinak zakoupeny přímo v Hondě nové originály (cca 1600Kč za jeden) a je od toho na chvíli zase pokoj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000

29.3.2016 v 12:06 | Nahoru | #8
..Roko..> Ferodo ST brzděj výborně a taky nejsou extra drahý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000

29.3.2016 v 13:07 | Nahoru | #9
Stev> STčka budou asi v pohodě, ty Platinum taky brzdí, ale učinnek se moc stiskem páčky nemění, dělá mě to značně nervozním, kór po Blejdu, kde stačilo na brutální brždění jen dva prstíčky Oki mrknu i na ty ST, dík za tip

(reakce na) Nastavení Honda VTR 1000

29.3.2016 v 13:59 | Nahoru | #10
..Roko..> rozdil v sile a davkovatelnosti mezi brzdama z blejda a storma je dost velkej :)

Naposledy editováno 29.03.2016 14:00:22

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení Honda VTR 1000

30.3.2016 v 09:02 | Nahoru | #11
Stev: ještě jsem něak zabloudil na zahraniční forum, kde chlapík právě řešil to visení otáček kolem dvou tisíc, taky facelift. Bude to asi fakt u tohohle ročníku 2001+ normální, ladil to tam, jak mohl a odstranění se nedopátral. Vzhledem k tomu, že mi to teď jezdí pěkně, žere normálně, startuje na brnk asi to bude něco mezi nebem a zemí

Nastavení Honda VTR 1000

30.3.2016 v 09:30 | Nahoru | #12
Tak já tam mám Platinum taky, jen nejsou ještě zajeté, tak se uvidí. Bohužel jsem hned z VTR skočil na VFR 800 - a to byl, panečku, rozdíl... Zkusím ještě pancéřové hadice, stejně tam mám tolik nedodělaných věcí, že to jinak, než kolem komína, zatím nezkouším...

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení Honda VTR 1000

30.3.2016 v 20:30 | Nahoru | #13
chlapi, ted vybiram pancerky. Prodava tri varianty provodeni hadic. Bud race setup,, setup přes blatnik a standartni setup. momentalne tam mam origo hadice do kostky a z kostky dve hadice? mam zachovat nebo´jaky je mezi nimi rozdil?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000

31.3.2016 v 05:48 | Nahoru | #14
oni406> dej z pumpy dvě hadice, každá solo do brzdiče (race). Zapojení je jedno (Pascalův zákon), ale tohle se ti bude mnohem lépe odvzdušňovat. A kup si hadice s homologací, ať si v klidu i s případným aktivistou na STK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000

31.3.2016 v 15:05 | Nahoru | #15
..Roko..> Nevím co je na tom pravdy ale zapojení (race) je pro provoz nehomo Četl jsem to na pár webech a říkal mi to i prodejce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000

31.3.2016 v 15:31 | Nahoru | #16

vevixt píše: ..Roko..> Nevím co je na tom pravdy ale zapojení (race) je pro provoz nehomo Četl jsem to na pár webech a říkal mi to i prodejce.



Určitě? Kdysi jsem kupoval to race zapojení normálně s homologací. A předpokládám že když jsou schválený pro můj typ motorky, tak by to mělo být ok.

(reakce na) Nastavení Honda VTR 1000

31.3.2016 v 20:14 | Nahoru | #17
Stev> Fakt nevím,myslím že jsem to někde četl,zkusím pohledat

edit> Tak nikde jsem o tom nic nenašel,pouze to že je to určený pouze pro race použití.Tak jsem si to nejspíš jen blě vyložil

Naposledy editováno 31.03.2016 20:33:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000

31.3.2016 v 21:19 | Nahoru | #18

..Roko.. píše: Stev: ještě jsem něak zabloudil na zahraniční forum, kde chlapík právě řešil to visení otáček kolem dvou tisíc, taky facelift. Bude to asi fakt u tohohle ročníku 2001+ normální, ladil to tam, jak mohl a odstranění se nedopátral. Vzhledem k tomu, že mi to teď jezdí pěkně, žere normálně, startuje na brnk asi to bude něco mezi nebem a zemí



Čau, tohle " visení otáček kolem dvou tisíc" to byla jedna z prvních věcí co jsem si všimnul po zakoupení mé 2001. Předchozí 97 to nedělala. Podotýkám že motorka (2001) byla v sériovým stavu. Během let prodělala mnoho různých změn , sáním počínaje, nastavením karburátorů a výfukem konče, jezdí to krásně, ale na tohle to nemělo naprosto žádný vliv. Můžu to změnou seřízení leda ještě zvýraznit, ale ne zcela eliminovat. Někdy to zmizí, aby se to pak třeba se změnou teploty objevilo. Nějak jsem si na to zvyknul a neřeším to. Podezíral jsem také P.A.I.R, ale zaslepení v tomto ohledu taky nic nezměnilo. Napadá mě snad ještě jedině jinej tvar airboxu před a po 01, nebo snad jiný pružiny šoupátek? Kdo ví.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000

1.4.2016 v 08:24 | Nahoru | #19
petrvtr_new> Přesně tak, mám holou sérii, ladil jsem pilotama, jak šílenej a nic Pak jsem si všimnul na youtube, že to dělá víc/míň každýmu faceliftu, tak jsem v klidu. A propo dělá to při prohřátí motoru, když má něakejch (nevím přesně) 40-50C nic a až se prohřeje voda, začne viset. Ale mám pocit, že to dělá škrtící klapka , jelikož, když stáhneš volnoběh na 1000 otáček, tento jev zmizí a objeví se, někde až když nastavíš hranici 1200 a výš. Nadruhou stranu, nevšiml jsem si, že by mělo VTR po faceliftu někde výkonovou díru o které majitelé staršího modelu hovoří, možná je to něco za něco ve smyslu, že uděláme tady úmyslě tohle, abychom odstranili tohle Jo a pair na to vliv nemá, ten už mám taky odpojenej Ale dík, za komment, jsem zase o trošku klidnější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000

2.4.2016 v 20:52 | Nahoru | #20

..Roko.. píše: petrvtr_new> Přesně tak, mám holou sérii, ladil jsem pilotama, jak šílenej a nic Pak jsem si všimnul na youtube, že to dělá víc/míň každýmu faceliftu, tak jsem v klidu. A propo dělá to při prohřátí motoru, když má něakejch (nevím přesně) 40-50C nic a až se prohřeje voda, začne viset. Ale mám pocit, že to dělá škrtící klapka , jelikož, když stáhneš volnoběh na 1000 otáček, tento jev zmizí a objeví se, někde až když nastavíš hranici 1200 a výš. Nadruhou stranu, nevšiml jsem si, že by mělo VTR po faceliftu někde výkonovou díru o které majitelé staršího modelu hovoří, možná je to něco za něco ve smyslu, že uděláme tady úmyslě tohle, abychom odstranili tohle Jo a pair na to vliv nemá, ten už mám taky odpojenej Ale dík, za komment, jsem zase o trošku klidnější



V kterém otáčkovém pásmu by měl mít model před faceliftem tu výkonovou díru?

Jinak to nevisení otáček při teplém motoru u staršího modelu je aspoň nějakou z jeho nemnoha výhod (pro mě ještě vzhled) ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000

5.4.2016 v 12:04 | Nahoru | #21
Mr.Dan> Tak ony visejí kolem 1800 a to úplně na kraťoučko, pokud ji máš fajně seřízenou, což jsou stejně otáčky, kam se na silnici jen tak nepodíváš (myšleno ,že nechceš) . Ještě jedna neduha je, celkem dlouhá doba při zahřívání, než začne pěkně držet nastavenejch 1200 otáček volnoběhu (na místě), ale stačí kousek projet a už brblá pěkně. Co se té díry týká, vím jen z doslechu ,ale mám pocit ,že i něakej graf jsem viděl.

Vzhled, myslím, jako design je celou dobu stejný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000

5.4.2016 v 13:44 | Nahoru | #22
..Roko..> Jasné, docela dlouho se zahřívá i starší model. Jinak tím vzhledem jsem myslel jinou barvu motoru, jiný polepy, zlatý brzdový třmeny a takovýhle detaily, který na starým modelu vypadaj hodnotně, zatímco novější mi přijde na pohled víc jako rozpočtovka, a to včetně nový přístrojovky...

(reakce na) Nastavení Honda VTR 1000

6.4.2016 v 06:12 | Nahoru | #23
Mr.Dan> JJ tak v roce představení 96, potažmo 97 prodej, bylo VTR po CBR900RR to nejsportovnější, co šlo od Hondy koupit (když vemu, že Black je kapitola sama o sobě) a myslím si, že ten rozdíl nebyl ani zvlášť velký mezi nima (co se jízdních výkonů týče). Facelift horší zpracování nemá, jen mu ostatní modely utekly a možná proto ti přijde "chudší". Ale určo souhlasím, že poseldní prodejní model VTR, který má právě už nádobky ala CBR600RR a barevný víka motoru už vypadá trošku přeplácaně Mě nevadí ani starý budíky, jen mě ty nový víc sedí v tom smyslu, že přispívají k pocitu, že se už trošku blížíme do 21 digi století

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Honda VTR 1000

30.4.2016 v 22:04 | Nahoru | #24

..Roko.. píše: Mr.Dan> Tak ony visejí kolem 1800 a to úplně na kraťoučko, pokud ji máš fajně seřízenou, což jsou stejně otáčky, kam se na silnici jen tak nepodíváš (myšleno ,že nechceš) . Ještě jedna neduha je, celkem dlouhá doba při zahřívání, než začne pěkně držet nastavenejch 1200 otáček volnoběhu (na místě), ale stačí kousek projet a už brblá pěkně. Co se té díry týká, vím jen z doslechu ,ale mám pocit ,že i něakej graf jsem viděl.

Vzhled, myslím, jako design je celou dobu stejný



Čau,
tak po letošní změně nastavení ono visení po letech zcela zmizelo. A jak jsem k tomu došel? Jak už jsem psal, když jsem motorku koupil v origo stavu tak to dělalo. O sezónu později jsem instaloval propustný filtr a dynojet kit. Ten se sestával z jehel, hlavních trysek a navíc se do šoupátek vrtal další kanálek pro rychlejší otevření a tím obohacení směsi, ale tím pádem také rychlejší zavření šoupátka. Kit byl shodný pro všechny EU verze 1997-2003 a stejně tak pro americký verze (jiný kit). Z tohoto pohledu tam tedy ke změnám v roce 2001 nedošlo. Motorka jezdila super a to visení bylo tak nějak furt stejný. Vrtalo mi hlavou že se to chová tak, jako by při zavření plynu a poklesu otáček došlo k příliš rychlému ochuzení směsi. Na zahraničních fórech šli většinou jinou cestou než instalací dynojetu a naopak jednu z těch děr v šoupátku zaslepovali a obohacení směsi při otevření plynu řešili jiným nastavením. Já jsem se to teď o víkendu pokusil dát dohromady s dynojetem tak, že jehly a trysky dynojet jsem ponechal, stejně jako propustný filtr, ale zalepil ty dodatečné dírky co jsem kdysi vrtal. Výsledek: pomalejší otevření šoupátek a pomalejší zavření = díra v nízkých otáčkách ale žádné visení při zavření plynu. Díru v nízkých otáčkách jsem pořešil změnou pozice dynojet jehel a novým nastavením volnoběžného systému, teď je to super. Ale co z toho vyplývá pro sériové stroje? Že po faceliftu 2001 zřejmě rychleji zavírají šoupátka. Šoupátka jsou stejná před i po, stejně jako osazení karburátoru. Liší se pružiny šoupátek. Model po faceliftu má patrně tvrdší pružiny, který méně otevírají a rychleji zavírají, zřejmě kvůli nižší spotřebě. Pružiny před FL mají číslo PFKL322757, po FL PFKL322756

(reakce na) Nastavení Honda VTR 1000

13.5.2016 v 08:57 | Nahoru | #25
petrvtr_new> SUPER, jsi hlavička Už taky vím proč mi to díky tomu sem tam při vrknutí plynem (z volnoběhu) flusne do airboxu. To vysvětluje oba jevy

E: možná stačí jen pružinku u faceliftu malinko zkrátit hmm

Naposledy editováno 13.05.2016 08:58:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist