Když jsem k tomu přišel prvně, tak přední válec nepálil vůbec. Po dlouhém laborování a čištění karbece jsem pochopil, že efekt přináší zvyšování hladiny.
Problém je v tom, že i když jsem nastavil hladinu úplně na maximum (mimo tovární nastavení), tak to stéle ještě není ono. Plováky už jsou zaseknuté o strop komory a stejně je hladina nízká.
Když k tomu pomocí stříkačky a hadičky přidám benzín do plovákové komory přes vypouštěcí šroubek. (cca ještě o 5 mm výše než umožní plováky) tak teprve dosáhnu správného chodu předního válce bez střílení do karbce.
Setkal se někdo takovouto anomálií?
1 reakcí na tento příspěvek Intruder VS600 - výška hladiny karburátoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Starší motorka s nízkým nájezdem Suzuki VS 800 Intruder, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha... | kolemjdoucí22 | 21 | 5.5.2023 v 12:44 pizda |
přehřívání motoru Suzuki VS 600 Intruder | holl75 | 8 | 30.6.2022 v 11:57 Leatherboy |
Výmena originál predného svetla za ... Suzuki VS 600 Intruder | matoili19 | 2 | 3.6.2022 v 08:13 gumazelena |
Suzuki VS 600/750 intruder- spolehl... Suzuki VS 600 Intruder | Slezy28 | 9 | 18.10.2020 v 18:51 silesie |