zdá se, že mám asi ojedinělý případ, protože jsem jej v žádném vláknu nenašel...
Koupil jsem motorku bez platného OTP, ale s Českými doklady. Předchozí majitel udělal přestavbu, ale jen napůl a jen přenýtoval štítek, rám nechal s původním VINkem, takže rám a štítek mají rozdílný VIN kód. Nevím jak to dostal na značky, ale je to tak. Znám jeden způsob, jak to přihlásit, protože motorky je škoda.. :( A to tak, že koupím rám s platnými doklady a motorku na něj fyzicky poskládám a přihlásím jako přestavbu. To je opravdu jediná možnost? Nebo existuje ještě nějaká vyjímka? Vím, že importér by mohl dát autorizovanému servisu povolení přerazit VIN na rámu, ale to v současnosti nejde, protože na motorce je jiný štítek a původní, který souhlasí s VIN kódem na rámu už není.
Díky za rady.
Kubbich
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení (přestavba)
Naposledy editováno 26.02.2016 16:37:49
Rám má VIN na TP, který měl ještě původní majitel, takže se o krádež nejedná, mám k dispozici všechny doklady. Bohužel jak to bývá, historii proč to tak je si nikdo přesně nepamatuje
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení (přestavba)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení (přestavba)
gorkin píše: Tak to mušel byť kauf stoleti....že položíš prachy za takový fejk
když koukám na druhé založené tema tak asi jo vypadá to na nějakou čorku...Naposledy editováno 27.02.2016 17:18:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení (přestavba)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení (přestavba)
trestného činu se dopouštíš když chceš zastřít původ věci nabytou trestným činem, , nebo podílnictví z nedbalosti to musí mít motorka větší hodnotu jak 4O,OOO kč a koupit ji musíš od zloděje od překupníka už trestný nejsi , to ostatní je jen boj s úřady
jeden šulín co stojí za tím bordelem měření emisí a zdražení stk třeba vymslel, že když u přestavby vyměníš nádrž na lpg TAK MUSÍŠ ZNOVA DĚLAT PŘESTAVBU NA CELÉ AUTO , jednou jsem u něj dělal přestavbu a to byl fakt boj s debilem,
s úřadama mám bohaté zkušenosti, vesměs boj s blbostí
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení (přestavba)
Pan A prodal motorku panu B.
Pan A neodhlásil motorku na pana B a motorka zůstala v polopřevodu. Mám TP kde figuruje jen pan A. Ten ji po prodeji neodhlásil.
Pan B koupil jiný rám a připevnil al štítek s jiným VIN na rám, hned vedle ražby s jiným VIN.
Pan B to protáhl loni přes EK a STK a jezdil. Nyní motorku prodával mě.
Je od ní orig. klíč a veškeré doklady, nikde v kradených databázích nefiguruje. Kupní cena nebyla ani 20 tis. z výše uvedených důvodů.
Chci to nějak dotáhnout do konce, jak píšu, je mi líto motorku prodat na ND.
hrochino píše: když koukám na druhé založené tema tak asi jo vypadá to na nějakou čorku...
Ono bývá u karburátových motorů po roce stání v nevytopené garáži asi problém se startováním v únoru, u SRAD se štelovaly karbuátory, volnoběžky, emulzky, svíčky atd. atd., nic nového. Chce to jen vědět kde začít a kam postupovat, nejsem mechanik a nerozumím všemu. Tak díky za tvoji snahu, ale to se můžu příště zeptat svojí staré - vyjde to nastejno..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení (přestavba)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení (přestavba)
rancher píše: KubbichGSXR750> Jeden klíč? A ani to vin rámu nikde nefiguruje? V tom případě třeba někdo další s papírama čeká na další motku...a neodhlášení není polopřevod, to si trochu pleteš...
Ani jedno VIN nikde nefiguruje...
Jasně, že to není polopřevod, ale majitel pan B jezdil na kupní smlouvu. Polopřevod je to, když nový majitel na sebe nepřihlásí na něj převedenou motku.
Tak co bys mi poradil? Jak bych se měl zachovat?
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení (přestavba)
Měl jsem moto po bouračce, v servisu měnili mj. i rám, ale nějaký dorážení čísel nikdo neřešil. TK byla platná a pak se to neřešilo, motorka dlouho stála. Chtěl jsem dělat po dlooouhé době TK a ejhle panáčku, nemáš VIN, takže tradá.
Na úřadě seděl pěknej zmrd, vůbec mi to nechtěli povolit a nechtěli mi ani vrátit TP, že moto hned zruší. Po hrozbě policií to vrátil. Na netu jsem si našel, co všechno k tomu musím mít a to je a) dobrozdání výrobce, že rám je výměnný díl (případně taky vydá dovozce) b) potvrzení výrobce/dovozce, že mi ten rám skutečně prodal c) potvrzení servisu, že provedli výměnu a starý rám zlikvidovali. Pak jsem nakráčel odhodlaně na úřad a tak dlouho jsem do toho kreténa hučel, až mi to podepsal. Pak mě odeslali do smluvního autoservisu, kde mi to tam raznicema nabouchali (500Kč) a na úřadě provedli zápis do TP, že VIN je vyražen náhradní technologií z důvodu výměny rámu. To všechno u Yukiny za 5tis.
Takhle jednoduché to bylo, když bylo vše ofiko. Opravdu to chceš podstoupit s nějakou hodně podivnou motorkou, kde ani nevíš odkud jednotlivé komponenty jsou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení (přestavba)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení (přestavba)
petrprochazka píše: FiffiQ> tvl tohle dělat u stroje za 5k ale chápu že když už se do toho člověk verhne tak se mu v půlce nechce přestat...
Ani ne, že se člověku nechce přestat, ale nechat stát vyhrát se mi nechtělo. Motorka je moje, nic zlýho se jsem s ní neudělal (ani tu nehodu jsem nezpůsobil), tak jí chci používat. Je to malá, ale užitečná satisfakce vůči těm .. byrokratům.
FiffiQ píše: Ani ne, že se člověku nechce přestat, ale nechat stát vyhrát se mi nechtělo. Motorka je moje, nic zlýho se jsem s ní neudělal (ani tu nehodu jsem nezpůsobil), tak jí chci používat. Je to malá, ale užitečná satisfakce vůči těm .. byrokratům.
Přesně tak. Já se prostě se svojí buldočí povahou nesmířím s tím, že to prostě nějak nejde. Existuje milion možností jak to udělat jde, tak se budu tak dlouho aktivně zajímat, až to prostě protáhnu, i kdybych to měl přihlásit na někoho v Maďarsku a dotáhnout zpět
Jinak samozřejmě tráviit týden po úřadech s plnou šrajtoflí, tak tohle smysl nemá.
Kubbich: není milion možností, jsou 3, ty jsme ti tu řekli..
I kdyby si uplatil prodejce suzuki, aby ti dali to potvrzení, že si u nich zakoupil za 80.000 rám
Nikdy nebudeš mít původní rám a tady si skončil, finito, šmitec, tečka. Nic dál není....
Druhou možnosti je nelegální legalizace. A třetí okruhovka.
Naposledy editováno 29.02.2016 08:40:19
Takže vyrazit původní vin a původní majitel A Ti musí převézt motorku na Tebe až uděláš stk.
Teda jestli jsem ten guláš pochopil.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 0 | Dnes v 19:20 RTSbike |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |