globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První motorka Honda CBF 500
17.2.2016 v 08:42
Je Honda CBF 500 vhodná jako první motorka?

(reakce na) První motorka Honda CBF 500

18.2.2016 v 20:54 | Nahoru | #61
Alpako> skoda s takovou motorkou mlatit a clovek by se mel ucit postupne.

4 reakcí na tento příspěvek První motorka Honda CBF 500

18.2.2016 v 21:04 | Nahoru | #62
Zdar podle mě jdi rozhodně do Hondy. v autoškole jsem na ní taky jezdil a je to hodná motorka co ti odpustí spoustu chyb. Servis taky nebude nejdražší což je taky docela podstatná podmínka.
Až se na ní naučíš tak buď přesedláš na něco silnějšího a nebo budeš trápit velký kluky na velkejch motorkách v zatáčkách když se toho nebudeš bát. Třeba jako tenhle:


Naposledy editováno 20.02.2016 15:23:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka Honda CBF 500

19.2.2016 v 04:28 | Nahoru | #63
HonzaBrno> Tak toto maji lidi na mysli když mluvijou o plným využití potenciálu ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka Honda CBF 500

19.2.2016 v 08:08 | Nahoru | #64
HonzaBrno> s tím CBčkem je evidentně rychlejší..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka Honda CBF 500

19.2.2016 v 10:21 | Nahoru | #65
HonzaBrno> to asi nebude jeden z týpkov čo im je po mesiaci 600RR slabá

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka Honda CBF 500

19.2.2016 v 12:16 | Nahoru | #66

ja1 píše: navíc je vzduchem chlazená oproti ostatním,takže jednodušší a méně starostí okolo chazení nemusíš řešit fridex ani vodní pumpu ,chladič ten avatar je focen zepředu??no logicky nápis na kalhotkách vepředu a na slipech vzadu ,pro případ kdyby se nekdo chtěl svézt... nepletu se??


Prosím vás, přestaňte už tady šířit ty nesmysly o vodním chlazení. U aut se používá zhruba tak 120 let, u motorek o něco kratší dobu. Za ten čas je to poměrně zvládnutý prvek. Je tu někdo, kdo má kapalinou chlazený motor a s ním nějaký problémy?? Pro urputný neznalce si dovolím připomenout zásadní klady kapalinového chlazení:
1. motor je vyroben v menších tolerancích = je těsnější = má zpravidla neměřitelnou spotřebu oleje
2. motor pracuje ve stabilních teplotních poměrech = výrazně nižší opotřebení, lze ho více zatěžovat
3. motor se podstatně rychleji zahřívá na provozní teplotu = nižší opotřebení = vyšší životnost
4. motor je tišší, mívá nižší vibrace
5. motor se nepřehřívá = vhodný i pro provoz ve městě, v horku, v zimě, pro začátečníky, pro střelce

a plno dalších výhod by se dalo vymyslet. Proto nechápu, tu averzi vůči tomuto, zdaleka ne modernímu, prvku. Odpověď tazatelce:
CB(F) 500 je vhodná pro začátek, pokud nemáš problémy s její hmotností. Kapalinové chlazení je výhodou. Pokud však nehodláš jezdit rychle, ale +/- dle zákona, bohatě postačuje např. CB250. Pro začátek je vždy lepší lehčí stroj. Bohužel kategorie 250 je podceňovaná a tudíž vzácná, takže je vhodných motorek málo a jsou drahé.

(reakce na) První motorka Honda CBF 500

19.2.2016 v 13:01 | Nahoru | #67
MartinNTV>

První motorka Honda CBF 500

19.2.2016 v 15:27 | Nahoru | #68
No co třeba Od KTM Duke 390
Sice jen jednoválec, ale třeba za mě dobrý. Lehká dobře ovladatelná.

(reakce na) První motorka Honda CBF 500

19.2.2016 v 15:33 | Nahoru | #69
HonzaBrno> jedou s tím jak s hnojem

První motorka Honda CBF 500

19.2.2016 v 15:51 | Nahoru | #70
Slečna má evidentně motorku vybranou, předpokládám, že řeší i poměr cena-kvalita. Její otázka je dost jasná.
Tak jí tady hlavně začněte radit to klasický: "A proč si nekoupíš raději...?" To mě vždycky dokáže rozesmát.
Někdo chce Hondu a: kup si radši BMW, voe, Honda je hujda! A tak dále.

(reakce na) První motorka Honda CBF 500

19.2.2016 v 17:05 | Nahoru | #71
poulie> Přesně tak, tenhle borec využívá svoje cb500 na 100% (možná i víc). Ve všech jeho videích jezdí dost dobře a rychle hlavně v zatáčkách. Miluje sjezdy z kopců protože říká že gravitace je něco jako koně navíc. Rád se dívám na jeho videa, kde drží krok se silnějšíma motorkama.

(reakce na) První motorka Honda CBF 500

19.2.2016 v 17:07 | Nahoru | #72
ariba> V zatáčkách je určitě rychlejší, ale na výjezdech ze zatáček a na rovinách by mu Z1000 ujela. Ale i tak je dost šikovnej.

1 reakcí na tento příspěvek První motorka Honda CBF 500

19.2.2016 v 17:11 | Nahoru | #73
Jo, na výjezdech a na rovinkách by mu Z1000 se svým trojnásobným výkonem ujet musela. V cíly ovšem budou zcela stejně rychle - a to je problém mnoha lidí, že mají dojem, že potřebují silnou motorku proto, aby "stačili" těm silným, když za to vezmou na rovince. Tady borec na 500 předvádí, že se na takový motorce dá jezdit stejně rychle jako na litru, i když má - pochopitelně - menší zrychlení. Jinými slovy - není umění jet rychle se silnou motorkou, frajeři to dokážou na slabém stroji.

(reakce na) První motorka Honda CBF 500

19.2.2016 v 17:24 | Nahoru | #74
kilix> popravdě si ho nedokážu představit jak lítá po okreská na něčem jako je 600RR, tady třeba pekně prohání triumpha


Naposledy editováno 19.02.2016 17:27:37

(reakce na) První motorka Honda CBF 500

19.2.2016 v 17:26 | Nahoru | #75
MartinNTV> nemám co dodat . A proto Leni jdi do Hondy. Věřím že to pro tebe bude dobrá motorka, se kterou zažiješ spoustu srandy a krásných a spokojených kilometrů.

První motorka Honda CBF 500

19.2.2016 v 18:27 | Nahoru | #76
Jednoznačně dobrá volba i když, každá motka má svý .Kdybys měla možnost se s každou projet,porovnat,což asi nepude,ale CBF ze všech o kerejch přemejlíš nejlíp je ze všech konstrukčně nejmladší a dá se říct ,že nejvychytanější .
Pokud máš solventní protějšek,anebo bys sama mohla zainvestovat,jak už tu někdo psal ,bylo by opravdu dobré absolvovat školu bezpečné jízdy na moto.Profíci Ti ukáží jak a co a máš šanci si to ověřit v praxi. Hodně se posuneš,budeš mít motivaci se učit správně motku ovládat,když budeš vědět jak na to. (nestojí to až zas takovej ranec cca 2500-4000) Nic ve zlým,ale tady na fóru Ti motorkáři těžko budou radit jak jezdit.

Naposledy editováno 19.02.2016 18:50:26

(reakce na) První motorka Honda CBF 500

19.2.2016 v 18:45 | Nahoru | #77
MartinNTV> njn taky názor..taky proto ještě i dnes se vyrábí vzduchem chlazený: zastaralý: motory a kvalitu výroby co byla před 40 lety nemůžeš srovnávat. ten motor je dělanej tak,aby se uchladil. .. no ale jestli majitel motorky má potřebu motor 5 minut ohřívat než vyjede,je jasný že se vzduchovkou po čase dojezdí. svezl ses na nějaký jiný vzduchem chlazený motorce než na Jawě?? a ty vodou chlazený motory jsou tak tichý,že tam každý má potřebu dohnat kravál ladákem a zrovna u tý hondy musíš sundat nádrž abys zkontroloval a dolil směs do chladící soustavy- pro ženskou jak dělaný ..projdi si forum a zjistíš kolik je tu problémů s vodním chlazením, at víčko nebo simering pumpy. já nepsal že odsuzuju vodní chlazení.. jenže ta starost prostě odpadá a vzduchenm chlazený motor bez vody nezadřu narozdíl od vodou chlazeného a proč Zikmund s Hanzelkou jeli tatraplánem a kvičalou..se vzduchem chlazenými motory ?? vodníky byly i tehdy,,nebo Přibán s trabantem jawou a maluchem

Naposledy editováno 20.02.2016 01:00:35

2 reakcí na tento příspěvek První motorka Honda CBF 500

19.2.2016 v 19:09 | Nahoru | #78
Ještě k tématu. Zajmalo by mně kdo z vás tady vybíral motorku rozumem ? Jasně základní parametry si sjistí každý ale upřímně, nejrozumnější motorka je auto.
Já osobně jsem si jel pro kawu 750, vedle stál Triumph, a vzal jsem ho aniž bych se na ném projel a nelituju ničeho. Stejně vždy rohodne srdce....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka Honda CBF 500

19.2.2016 v 19:25 | Nahoru | #79
poulie> to je jasný že si nikdo nekoupí co je mu hnusný...ale když je to láska,tak se leccos odpustí

(reakce na) První motorka Honda CBF 500

19.2.2016 v 20:14 | Nahoru | #80
ja1> Přesně tak to myslim.Nakonec každý u té svojí vyvolené vidí jen plusy a s mínusema se bud vyrovná anebo je nechce vidět.

(reakce na) První motorka Honda CBF 500

19.2.2016 v 20:31 | Nahoru | #81
poulie> jasně "srdce" to je naprosto v pořádku.Ono je to dost o věku.Oproti Tobě jsem fosil a protože mám šestou motku a ročně najezdím cca mezi 15000-20000
, vím co od mota chci a,co nechci . Samozřejmě vzhled hraje důležitou roli a i to jak mne uvnitř osloví.Čili ,srdce a rozum můžou při výběru hrát rovnocennou roli.

První motorka Honda CBF 500

19.2.2016 v 21:11 | Nahoru | #82
žádná není bez chyb.. to by se vyráběla jen jedna dokonalá motorka pro všechny

Naposledy editováno 19.02.2016 21:12:08

První motorka Honda CBF 500

20.2.2016 v 00:56 | Nahoru | #83
To by dost dobře nešlo,protože někdo rád ofík,někdo cruisery,někdo kolínka ze zmrzlinou,někdo cestování. A když se tzv. "objeví "k tomu směřuje i výběr motocyklu a upraví si ho k obrazu svému,třeba...
Ale jinak samozřejmě nepopírám každá motka má své pro a proti a je to dobře.Dokonalá pro všechny by nás nebavila,tos měl asi na mysli.

První motorka Honda CBF 500

20.2.2016 v 01:08 | Nahoru | #84
jasně, přesně jako s ženskýma... všude samá krasavice a jen doma manželka...a i ta se může někomu líbit

První motorka Honda CBF 500

20.2.2016 v 08:25 | Nahoru | #85
Pohodová motorka, doporučuju.

První motorka Honda CBF 500

20.2.2016 v 13:48 | Nahoru | #86
Hezký videa Jen že ty rakušáci maj taky kvalitní silnice, ne ten chlív, po kterym jezdíme my

Podle mě je pětikilo na úplnej začátek docela sousto, ideálnější je 250cc, rok se vyjezdit v provozu, dostat motorku "do paže" a pak eventuelně přestoupit na vyšší kubaturu. Dnes to ty mlaďasove maj nějaký divný, k motorkám přičuchnou až třeba ve 20ti, protože do tý doby jen čuměli do tabletů a smajlíkovali na sociální sítích, pak si nějak holt udělaj papíry a pak se rozhodujou, co si pořídí za stroj... My, co jsme vyrůstali ještě v jakž takž normální době, jsme už od 10ti let objevovali různý fichtly po stodolách a kůlnách a v 17ti letech už sme měli techniku a ovládání motorky zažitý až do kostí. Fakt ty dnešní mlaďase lituju, musej to mít hrozně těžký. Ono na tom Einsteinově výroku o generaci idiotů fakt něco bude... Ale nic ve zlym, taková je doba

První motorka Honda CBF 500

20.2.2016 v 18:45 | Nahoru | #87
Mohu doporučit Suzuki GS 500. Pro začátek výborná motorka, minimální náklady na provoz, žádný olej to nežere ( teda pokud nekoupíš nějakou utrápenou chudinku od nějakého prasáka). A hlavně je to vzducháč. Jezdil jsem ji hodně dlouho

První motorka Honda CBF 500

20.2.2016 v 20:23 | Nahoru | #88
stejně vezmeš co se ti líbí na vzhled, pak jak se ti ovládá a jede, až časem zjistíš co se ti nelíbí a proč........ při vybírání partnera taky koukáš nejdřív na vzhled, pak jak funguje a nakonec zjistíš, že jsou všichni stejní!!!!!!!!!

První motorka Honda CBF 500

20.2.2016 v 20:33 | Nahoru | #89
nooo.. chvalořečení videí dobrý no, ale měl by jít na okruh, páááč jezdí dost dobrou kosu (samozřejmě umí, vo tom žádná) takže předpokládám, že tady mají uzavřenou silnici, protože jinak by to byli dobrý telata, první strejc ve felině v 60km/h v protisměru a zbude z něho jen flek na asfaltu.........páááč sčítaná rychlost nárazu bude na úrovni malýho Migu ..

1 reakcí na tento příspěvek První motorka Honda CBF 500

20.2.2016 v 20:56 | Nahoru | #90
Co tohle....?? Bude to trochu klidnější než CB.... Pro slečnu to má navíc spoustu úložného prostoru......
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koukám po lacinější motorce do 50 0... Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Kawasaki ER 5 jira123 8 12.10.2022 v 16:02 jira123
"Brousící" zvuk při zavřeném plynu ... Honda CBF 500 Wolfikkt 7 24.6.2022 v 14:12 Slávek-TDM
Honda CBF 500 Nestartuje Honda CBF 500 SemiBiker 17 19.6.2022 v 17:23 ja1
Paralelní dvouválec [1, 2] Honda CBF 500 Mike70 31 27.5.2022 v 13:18 TomasNBK
Zvláštně sjetá pneumatika Honda CBF 500 Zdencek1 17 27.4.2022 v 13:50 jandam


TOPlist