globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gs 500e falešný vzduch?
 
9.2.2016 v 23:30
Zdravím chlapi, potřeboval bych poradit ohledně GS500e. Mam problém nejspíš s karburátory, asi mi nasávají falešný vzduch. Když je motor studeny zdá se vše OK, na volnoběh drží celkem dobrě a otáčky po ubrání plynu rychle spadnou. Problém ale nastává když se motor zahřeje. Karburátory začnou odfukovat a otáčky nechtěj klesnout, drží se okolo 3-4 tisíc. Myslim že problem je někde v horní části karburátorů, buď víčka, nebo ty malé "zašpuntované výstup" na víčkách. Setkal se s tím někdo? Ví někdo jak přijít na to kde přesně a co netěsní? Děkuji za každý názor :)

Naposledy editováno 09.02.2016 23:32:23

1 reakcí na tento příspěvek Gs 500e falešný vzduch?

23.6.2019 v 19:21 | Nahoru | #1
Tak opet zase pokračování v tematu. Dnes jsem to zkousel znovu.
Nastartuje ihned, po zahrati si otacky zacnou delat co chteji. Vyleti i na 4000. A to uz vse vypadalo tak slibne.
Karby dokonale vycisteny, serizeny na tovarni hodnoty, jehla je na 3. Zářezu z 5. Sroub volnobezne smesi je 2 otacky zpet na kazdem karbu. V karbulech jsou vsechny gumove casti vymemeny za nove. Hladiny zkontrolovany - drzi. Celych 24 hodin to udrzelo benzin v trychtyri nasazenem na hadici pro gento pokus. Podtlak v sani je v obou sanich stejny. Nejak mi dochází napady. Ještě jsem si uvedomil, ze jsem nedelal gufera na ventilech.
Dotaz: muze pres gufera ventilu nasat tolik vzduchu, aby to ovlivnilo nejak podstatne chod motoru? Gufera stejně udelam, jen me zajima, jestli uz se to nekomu stalo. Zaznamenal jsem i olej v sani, takze asi budou fakt KO. Klidne sundám znova hlavu a vymenim to. Za posledni týden jsem mel karby venku asi 5x a troufam si rict ze uz tam mam vse prolezly a vymeneny (priruby, tesnici krouzky v prirubach. Diky

(reakce na) Gs 500e falešný vzduch?

23.6.2019 v 21:01 | Nahoru | #2
petr.machy> Přes dříky ventilů by to přisávalo olej, ne vzduch. Navic v klikové skříni, a tím pádem i nad hlavou, není vzduch, ale za chodu motoru spaliny z profuku pístu.
Když ti to otáčky takto vyletí, dělají to oba válce stejně? Co se stane, když odpojíš svíčku na jednom a pak na druhém válci? Mají obě svíčky stejnou barvu? Startuješ se sytičem? Neváznou ti šoupátkové ventily sytiče? Jde ti atmosérický vzduch nad hladinu benzínu v plovákových komorách? Protože odtud si bere vzduch okruh sytiče.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist