globalmoto_kveten





Téma: Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
 
27.1.2016 v 20:51
Tak copak se asi stalo že je to zamknuté a videa nejsou.Asi velký crash

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 12:44 | Nahoru | #211

Twister píše: Amen! A zaroven te taktez vitam do klubu pranyrovanych



Ty jsi to stále ještě nepochopil? Nápověda, začíname číslem 43.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 12:46 | Nahoru | #212
MrHip> já bych k tomu jen dodal, že dle litery zákona vědomost o porušení zákona a nekonání se klasifikuje úplně stejně jako samotné porušování

Edit: pokud by nehrozila újma dalším osobám, jeho samotného bych v tom nechal přizabít s klidným svědomím, pokud by nedbal varování ani důrazně vyřčených. To už je pak Darwin.

Naposledy editováno 13.10.2016 12:50:17

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 12:49 | Nahoru | #213
Nesrovnavejte silnicni provoz s provozem leteckym. Plati tam mnohem prisnejsi pravidla a jakakoli chyba nebo poruseni znamena dost velkej pruser.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 12:53 | Nahoru | #214

strecmen píše: Viz číslo 200.



Vyhruzka to neni a uz jsem to tu rekl nekolikrat....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 12:54 | Nahoru | #215

Uzivatel507 píše: Plne souhlasim.... kazdy motorkar, ktery prekroci rychlost 90km/h mimo obec, ac se mi to hnusi, bude naprasen, natocen, nafocen a predan policii protoze se citim jako chodec, cyklista a nebo ridic jineho vozidla ohrozen rychlou jizdou, kterou predpisy o provozu na pozemnich komunikacich nedovoluji, vlastne primo zakazuji..

fakt kaspar vedle saska.

mimochodem, podle vasich praskacskych teorii by letova zkouska behem vasi nepritomnosti byla ok, protoze vas v tu chvili neohrozuje



Rychlostní omezení na silnici 90km/h vzniklo v 70 tých letech z důvodu úpory paliva (ropná krize), omezení v letectví vznikají na základě toho, že nikoho nebaví identifikovat mrtvoly a odklízet trosky letadel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 13:35 | Nahoru | #216

Skalik píše: Rychlostní omezení na silnici 90km/h vzniklo v 70 tých letech z důvodu úpory paliva (ropná krize), omezení v letectví vznikají na základě toho, že nikoho nebaví identifikovat mrtvoly a odklízet trosky letadel.


V pravidlech silnicniho provozu neni nic o prekroceni rychlosti a vyssi spotrebe phm, ale o vyssi rychlosti a vyssi spotrebe financi z me penezenky uz ano
pri padu jednoho susaku sena slovenske domaci vyroby umre max 1 clovek, to uz i na motorce pri dvou lidech a srazenem chodci = moznost 3 mrtvol.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 14:11 | Nahoru | #217

Twister píše: Vyhruzka to neni a uz jsem to tu rekl nekolikrat....



A co to tedy je?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 14:12 | Nahoru | #218
Uzivatel507> Co kdyby vrtulí trefil okolo letící maminku s kočárkem?!

1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 15:11 | Nahoru | #219
Vam ten rozdil obou provozu zkysim popsat.
V tom leteckym je alfa omega technicky stav letadla, platne certifikaty, kvalifikace a zdravotni stav pilota. Samotny let je omezen leteckymi prostory, vyskamy a oblastmi letoveho prostoru. Jsou oblasti, kam nemuzete, muzete s omezenim atd. Nerespektování se posuzuje individualne. Na kazdy typ letadla se musíte preskolit a typ musi byt zapsan ve vasem letovem deniku. Kazdy pilot prochazi tvrdym lekarskym, periodyckym,prohlidkam. Stejně tak letadla prochazi kontrolou technickeho stavu (stk je proti tomu sracka). Kvalifikace si musite periodicky obnovovat, jinak propadnou. Urady jezdi na kontroly technicke dokumentace. Inspektori kontroluji provoz na letistich. ZADNEJ PILOT NESEDENE DO LETADLA, O KTEREM VI, ZE NENI V PORADKU. Rychlost je omezena konstrukci letadla a jeji prekroceni si nikdo nelajzne. Samotny vycvik je tvrdy a drahy a prukaz dostanete az po splneni vsech uloh. Frajeriny hodnoti smrtka s kosou.
Pokuty jsou v radech desetitisicu a odebirani kvalifikaci. Opravy muzou delat pouze technici s platnymi kvalifikacemi. Veskerej letecky material je drahej, stejne jako provoz letadla. LETADLA mivaji casova omezeni draku, motoru, vrtule.
Je to svet hromady papiru a razitek, ktera musite mit.
Je to svet neskutecne buzerace a pravidel, které musite dodrzovat. Je to svet, kde za chyby tvrde platite. Je to svet, kdepoznate samy sebe a kurva dobre si zalitate...pokud nejste idioti, kteri tento svet srovnavaji s tim co se deje na silnici
Edit: a je to svet skvele party lidi, kteri fyzikální zakony uznavaji. Idioti v tomto kolektivu dlouho nevydrzi a zpravidla utikaji jeste pred dokoncenim pilotniho prukazu. Ano...neni to pro kazdeho.

Jo a jakej je silnicni provoz? Se podivejte sami na sebe. A az se vysekate na masine a prileti pro vas vrtulnik, tak se usmejte. Mozna budete mit stesti a vrtulnik bude ridit MrHip...a budete v klidu, protoze ten leteckej provoz respektuje se vsim vsudy

Naposledy editováno 13.10.2016 16:38:54

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 17:06 | Nahoru | #220
Jo a je to svet, kde nejsou fizlove a radary, parkovani. Miru "bezpecnosti" si urcujete sami. Kdo umi a premejsli prezije, kdo je idiot tak zemre (brat to s nadsazkou). Je to vlastne ferovej svet.
Edit: uvozovky u slova bezpecnost pochopi jen piloti, nesnazte se na to odpovidat

Naposledy editováno 13.10.2016 17:14:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 18:03 | Nahoru | #221

strecmen píše: A co to tedy je?



Konstatovani skutecnosti...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 18:27 | Nahoru | #222

Twister píše: Konstatovani skutecnosti...



To samozřejmě také, jenže i naprosto pravdivou skutečností se dá vyhrožovat. Zejména když to zdramatizuješ tím že je to tvoje osobní povinnost. Tím přímo naznačuješ že ty to uděláš i přes to že se ti to hnusí (tím jako by jsi to práskačství chtěl omluvit).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 19:06 | Nahoru | #223

strecmen píše: To samozřejmě také, jenže i naprosto pravdivou skutečností se dá vyhrožovat. Zejména když to zdramatizuješ tím že je to tvoje osobní povinnost. Tím přímo naznačuješ že ty to uděláš i přes to že se ti to hnusí (tím jako by jsi to práskačství chtěl omluvit).



Jestli ty neco primo necim naznacujes je tvoje vec. Ja nicim nic nenaznacuju. A jsme zase tam co jsme byli pred 4 strankami. Uz me to fakt neba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 19:08 | Nahoru | #224
strecmen> co je horsi? Praskac a nebo hyena, ktera ceka na smrt...?

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 19:18 | Nahoru | #225

Číkus píše: Uzivatel507> Co kdyby vrtulí trefil okolo letící maminku s kočárkem?!


kde mas vozickare, duchodce a roma abys to mel komplet? jakmile v tom nebude rasovej podtext zadnej soud do toho nepujde

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 19:23 | Nahoru | #226

vsw píše: MrHip> já bych k tomu jen dodal, že dle litery zákona vědomost o porušení zákona a nekonání se klasifikuje úplně stejně jako samotné porušování

Edit: pokud by nehrozila újma dalším osobám, jeho samotného bych v tom nechal přizabít s klidným svědomím, pokud by nedbal varování ani důrazně vyřčených. To už je pak Darwin.


No, až tak bych to zase s porušováním zákona nehrotil, takový Mirek Dušín zase nejsem. A ke zbytku sdělení mohu jenom dodat, že souhlasím s teorií která hovoří o tom, že určité kombinace genů by se prostě v zájmu celého lidstva dále šířit neměli .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 19:23 | Nahoru | #227

Jarrinn píše: Vam ten rozdil obou provozu zkysim popsat.
V tom leteckym je alfa omega technicky stav letadla, platne certifikaty, kvalifikace a zdravotni stav pilota. Samotny let je omezen leteckymi prostory, vyskamy a oblastmi letoveho prostoru. Jsou oblasti, kam nemuzete, muzete s omezenim atd. Nerespektování se posuzuje individualne. Na kazdy typ letadla se musíte preskolit a typ musi byt zapsan ve vasem letovem deniku. Kazdy pilot prochazi tvrdym lekarskym, periodyckym,prohlidkam. Stejně tak letadla prochazi kontrolou technickeho stavu (stk je proti tomu sracka). Kvalifikace si musite periodicky obnovovat, jinak propadnou. Urady jezdi na kontroly technicke dokumentace. Inspektori kontroluji provoz na letistich. ZADNEJ PILOT NESEDENE DO LETADLA, O KTEREM VI, ZE NENI V PORADKU. Rychlost je omezena konstrukci letadla a jeji prekroceni si nikdo nelajzne. Samotny vycvik je tvrdy a drahy a prukaz dostanete az po splneni vsech uloh. Frajeriny hodnoti smrtka s kosou.
Pokuty jsou v radech desetitisicu a odebirani kvalifikaci. Opravy muzou delat pouze technici s platnymi kvalifikacemi. Veskerej letecky material je drahej, stejne jako provoz letadla. LETADLA mivaji casova omezeni draku, motoru, vrtule.
Je to svet hromady papiru a razitek, ktera musite mit.
Je to svet neskutecne buzerace a pravidel, které musite dodrzovat. Je to svet, kde za chyby tvrde platite. Je to svet, kdepoznate samy sebe a kurva dobre si zalitate...pokud nejste idioti, kteri tento svet srovnavaji s tim co se deje na silnici
Edit: a je to svet skvele party lidi, kteri fyzikální zakony uznavaji. Idioti v tomto kolektivu dlouho nevydrzi a zpravidla utikaji jeste pred dokoncenim pilotniho prukazu. Ano...neni to pro kazdeho.

Jo a jakej je silnicni provoz? Se podivejte sami na sebe. A az se vysekate na masine a prileti pro vas vrtulnik, tak se usmejte. Mozna budete mit stesti a vrtulnik bude ridit MrHip...a budete v klidu, protoze ten leteckej provoz respektuje se vsim vsudy


mam podobnej srdceryvnej text napsat o ridicich kamionu co ti vozej do tesca kde kupujes cerstvy krupavoucky rohliky, boty a hracky pro deti pod jednou strechou a zijou v kabine po cely evrope, zamestnavatele je honi mimo myto, v lete v zime furt na silnici, psychotesty, profesaky, aetr... kazdej rok skoleni :D kdyz s kamionem nevyberu zatacku a nedobrzdim tak umiraj i desitky lidi, v tom motorovym susaku umre max jeden :D :D :D mozna umre jeste prihlizejici ... smichy :D
tvuj text zni jako kdyby stavel bombardech a mel v planu rakety vzduch zeme v podvesu :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 19:31 | Nahoru | #228
Uzivatel507> a selekce idiotu prave zacla...

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 19:34 | Nahoru | #229
Jarrinn> amen pane prezidente

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 19:39 | Nahoru | #230

Jarrinn píše: Uzivatel507> a selekce idiotu prave zacla...



Ja se zase jednou v hospode dozvedel ze praci Inzenyra muze delat prumernej zamecnik... No s pokusem vyvest dotycnou z omylu jsem dopadl asi jako tady... Obcas je lepsi nechat lidem iluze....

Jinak by me celkem zajimalo kdo vsechno ze zdejsi dizkuse je pilot. Ci se aspon mota/motal kolem letectvi... Mozna ze by to vedlo na zajimave statisticke udaje

1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 19:49 | Nahoru | #231
Me by vic zajimalo kdo mel rodice ve strane kdo u stb a kdo je obycejnej praskac fizlove mezi saskama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 19:53 | Nahoru | #232

Uzivatel507 píše: Me by vic zajimalo kdo mel rodice ve strane kdo u stb a kdo je obycejnej praskac fizlove mezi saskama



Co se tyce me, rodice z obou stran politicky nepohodlni. Jak rikal muj otec, nebyt revoluce uz stojis 10 let u soustruhu. Pravda pak bych asi taky tleskal nadejnemu pokusu o stavbu vrtulniku...

Takze mas recht i todle vede na zajimave statisticke udaje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 20:07 | Nahoru | #233
a jsme o level vys, pouze letecti znalci a nadsenci jsou inteligentni
uz me to nebavi, od zacatku se resi ze jsi praskac ty sasku. zdarec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 20:19 | Nahoru | #234

Uzivatel507 píše: a jsme o level vys, pouze letecti znalci a nadsenci jsou inteligentni
uz me to nebavi, od zacatku se resi ze jsi praskac ty sasku. zdarec.



Bohuzel nemuzu s tvym vyrokem souhlasit. Rozhodne si nemyslim, ze by lide mimo letectvi byli neinteligentni. ale je to tvuj nazor a ja ho respektuji. Ale pokud si tim chtel naznacit, ze se povazujes za mene inteligentniho nebyl bych k sobe tak tvrdy. Psat umis, cist taky. Chapat text uz moc ne. Ale tak to se muze podat, nebo si proste misto cteni pust televizi

Me to nebavi uz celkem dlouho, uz jsem to nekolikrat psal. Vim co se odzacatku resi, ale nejak porad nechapu proc, kdyz to bylo uz nekolikrat vyvraceno. Za saska dekuji, kluci taky v praci rikaji ze je se mnou sranda, stmeluji pry kolektiv.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 20:21 | Nahoru | #235

Twister píše: Jestli ty neco primo necim naznacujes je tvoje vec. Ja nicim nic nenaznacuju. A jsme zase tam co jsme byli pred 4 strankami. Uz me to fakt neba



Tak ještě jinak, tvrdíš že ho napráskáš pokud on vyzkouší letět. To podle tebe výhrůžka není? A pokud to z tvého postu vyplývá je úplně jedno jestli jsi to naznačit chtěl nebo jsi se jen neobratně vyjádřil.

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 20:21 | Nahoru | #236

Jarrinn píše: strecmen> co je horsi? Praskac a nebo hyena, ktera ceka na smrt...?



Takhle otázka nezněla, vrať se na začátek ať víš o co mi jde. Nečteš, nevíš.

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 20:24 | Nahoru | #237

Twister píše: Ja se zase jednou v hospode dozvedel ze praci Inzenyra muze delat prumernej zamecnik... No s pokusem vyvest dotycnou z omylu jsem dopadl asi jako tady... Obcas je lepsi nechat lidem iluze....

Jinak by me celkem zajimalo kdo vsechno ze zdejsi dizkuse je pilot. Ci se aspon mota/motal kolem letectvi... Mozna ze by to vedlo na zajimave statisticke udaje



A jsme opět u toho, zkus se nad sebou zamyslet jestli náhodou opravdu není chyba někde jinde, třeba jen neumíš patřičně vysvětlit své myšlenky, nevím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 20:25 | Nahoru | #238

Twister píše: Bohuzel nemuzu s tvym vyrokem souhlasit. Rozhodne si nemyslim, ze by lide mimo letectvi byli neinteligentni. ale je to tvuj nazor a ja ho respektuji. Ale pokud si tim chtel naznacit, ze se povazujes za mene inteligentniho nebyl bych k sobe tak tvrdy. Psat umis, cist taky. Chapat text uz moc ne. Ale tak to se muze podat, nebo si proste misto cteni pust televizi

Me to nebavi uz celkem dlouho, uz jsem to nekolikrat psal. Vim co se odzacatku resi, ale nejak porad nechapu proc, kdyz to bylo uz nekolikrat vyvraceno. Za saska dekuji, kluci taky v praci rikaji ze je se mnou sranda, stmeluji pry kolektiv.



Viz můj předchozí příspěvek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 20:43 | Nahoru | #239

strecmen píše: Tak ještě jinak, tvrdíš že ho napráskáš pokud on vyzkouší letět. To podle tebe výhrůžka není? A pokud to z tvého postu vyplývá je úplně jedno jestli jsi to naznačit chtěl nebo jsi se jen neobratně vyjádřil.



Napsal jsem
"Romusi, jestli se s tim pokusis letet, tak te napraskam". ?ano ,to je podle me vyhruzka...

"Kdyby si nejakej typek dovoloval na moji sestru, tak bych ji mel branit." To podle me vyhruzka neni. Je to to co sem napsal. Konstatovani faktu ze mam povinnost se nejak chovat. Podle tebe je todle vyhruzka?

Ovsem, to ze sem to nenapsal stale nic nemeni na tom, ze se domnivam, ze v zajmu ochrany sebe, svych bliznich, nezucastnenych osob a letectvi samotneho bych mel povinnost to ohlasit. Nehlasil jsem to a ani nehodlam. Nic to na vyse zminenem faktu ale nemeni...

A jestli sem hodis zase ten prispevek, ktery mas problem pochopit. Myslis ze nekolika strankovy rozbor toho prispevku stacil. Jeszli si ho ani doposud nepochopil, zdej to...

K poslednimu odstavci. Pokud bys v knize nekdy cetl ze predmety padaji dolu. A ty bys potom rekl, ze si videl Apollo 13 a ze tam predmety dolu nepadaly, ze autor knihy je tedy lhar co popira existenci vesmiru a omezeny dosah gravitacniho pole? Naopak absolutne zalezi na tom co chtel autor rict, spatny vyklad se pak muze stat problemem a autor by ho mel asi na dotaz upresnit.

Je to proste jen hon na carodejnice. A historie ukazuje ze carodejnice nemeli nikdy sanci vyhrat viz predesle posty. Proto uz me tento proces nebavi...

1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 20:48 | Nahoru | #240
Jo a jeste jedna vec...

"Kdyby na me strecmen zpoza rohu vybehl s trubkou v ruce a revem ze me prasti, asi bych se musel branit strelnou zbrani"

Je to podle tebe vyhruzka ze te zabiju?

p.s. trochu si zahravam, protoze jestli to tak pochopis zacnes stavet ten bunkr a to bych nerad
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist