Téma: Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
 
27.1.2016 v 20:51
Tak copak se asi stalo že je to zamknuté a videa nejsou.Asi velký crash

1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 15:11 | Nahoru | #1
Vam ten rozdil obou provozu zkysim popsat.
V tom leteckym je alfa omega technicky stav letadla, platne certifikaty, kvalifikace a zdravotni stav pilota. Samotny let je omezen leteckymi prostory, vyskamy a oblastmi letoveho prostoru. Jsou oblasti, kam nemuzete, muzete s omezenim atd. Nerespektování se posuzuje individualne. Na kazdy typ letadla se musíte preskolit a typ musi byt zapsan ve vasem letovem deniku. Kazdy pilot prochazi tvrdym lekarskym, periodyckym,prohlidkam. Stejně tak letadla prochazi kontrolou technickeho stavu (stk je proti tomu sracka). Kvalifikace si musite periodicky obnovovat, jinak propadnou. Urady jezdi na kontroly technicke dokumentace. Inspektori kontroluji provoz na letistich. ZADNEJ PILOT NESEDENE DO LETADLA, O KTEREM VI, ZE NENI V PORADKU. Rychlost je omezena konstrukci letadla a jeji prekroceni si nikdo nelajzne. Samotny vycvik je tvrdy a drahy a prukaz dostanete az po splneni vsech uloh. Frajeriny hodnoti smrtka s kosou.
Pokuty jsou v radech desetitisicu a odebirani kvalifikaci. Opravy muzou delat pouze technici s platnymi kvalifikacemi. Veskerej letecky material je drahej, stejne jako provoz letadla. LETADLA mivaji casova omezeni draku, motoru, vrtule.
Je to svet hromady papiru a razitek, ktera musite mit.
Je to svet neskutecne buzerace a pravidel, které musite dodrzovat. Je to svet, kde za chyby tvrde platite. Je to svet, kdepoznate samy sebe a kurva dobre si zalitate...pokud nejste idioti, kteri tento svet srovnavaji s tim co se deje na silnici
Edit: a je to svet skvele party lidi, kteri fyzikální zakony uznavaji. Idioti v tomto kolektivu dlouho nevydrzi a zpravidla utikaji jeste pred dokoncenim pilotniho prukazu. Ano...neni to pro kazdeho.

Jo a jakej je silnicni provoz? Se podivejte sami na sebe. A az se vysekate na masine a prileti pro vas vrtulnik, tak se usmejte. Mozna budete mit stesti a vrtulnik bude ridit MrHip...a budete v klidu, protoze ten leteckej provoz respektuje se vsim vsudy

Naposledy editováno 13.10.2016 16:38:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.10.2016 v 19:23 | Nahoru | #2

Jarrinn píše: Vam ten rozdil obou provozu zkysim popsat.
V tom leteckym je alfa omega technicky stav letadla, platne certifikaty, kvalifikace a zdravotni stav pilota. Samotny let je omezen leteckymi prostory, vyskamy a oblastmi letoveho prostoru. Jsou oblasti, kam nemuzete, muzete s omezenim atd. Nerespektování se posuzuje individualne. Na kazdy typ letadla se musíte preskolit a typ musi byt zapsan ve vasem letovem deniku. Kazdy pilot prochazi tvrdym lekarskym, periodyckym,prohlidkam. Stejně tak letadla prochazi kontrolou technickeho stavu (stk je proti tomu sracka). Kvalifikace si musite periodicky obnovovat, jinak propadnou. Urady jezdi na kontroly technicke dokumentace. Inspektori kontroluji provoz na letistich. ZADNEJ PILOT NESEDENE DO LETADLA, O KTEREM VI, ZE NENI V PORADKU. Rychlost je omezena konstrukci letadla a jeji prekroceni si nikdo nelajzne. Samotny vycvik je tvrdy a drahy a prukaz dostanete az po splneni vsech uloh. Frajeriny hodnoti smrtka s kosou.
Pokuty jsou v radech desetitisicu a odebirani kvalifikaci. Opravy muzou delat pouze technici s platnymi kvalifikacemi. Veskerej letecky material je drahej, stejne jako provoz letadla. LETADLA mivaji casova omezeni draku, motoru, vrtule.
Je to svet hromady papiru a razitek, ktera musite mit.
Je to svet neskutecne buzerace a pravidel, které musite dodrzovat. Je to svet, kde za chyby tvrde platite. Je to svet, kdepoznate samy sebe a kurva dobre si zalitate...pokud nejste idioti, kteri tento svet srovnavaji s tim co se deje na silnici
Edit: a je to svet skvele party lidi, kteri fyzikální zakony uznavaji. Idioti v tomto kolektivu dlouho nevydrzi a zpravidla utikaji jeste pred dokoncenim pilotniho prukazu. Ano...neni to pro kazdeho.

Jo a jakej je silnicni provoz? Se podivejte sami na sebe. A az se vysekate na masine a prileti pro vas vrtulnik, tak se usmejte. Mozna budete mit stesti a vrtulnik bude ridit MrHip...a budete v klidu, protoze ten leteckej provoz respektuje se vsim vsudy


mam podobnej srdceryvnej text napsat o ridicich kamionu co ti vozej do tesca kde kupujes cerstvy krupavoucky rohliky, boty a hracky pro deti pod jednou strechou a zijou v kabine po cely evrope, zamestnavatele je honi mimo myto, v lete v zime furt na silnici, psychotesty, profesaky, aetr... kazdej rok skoleni :D kdyz s kamionem nevyberu zatacku a nedobrzdim tak umiraj i desitky lidi, v tom motorovym susaku umre max jeden :D :D :D mozna umre jeste prihlizejici ... smichy :D
tvuj text zni jako kdyby stavel bombardech a mel v planu rakety vzduch zeme v podvesu :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist