Mám Suzuki SV650 a jak to tak normálně bývá, přišla na mě zima a já začal vymýšlet blbosti
O SVčku se samozřejmě ví, že má par much a jednou z nich jsou brzdy.
Rozhodl jsem se tedy koupit lepší pumpu a pancéřovky.
Co jsem zjístil (snad je to pravda) pístek v origo axiální pumpě u SVčka má 14mm.
Já bych rád radiální. Co od toho čekám? Lepší dávkovatelnost a větší brzdnou sílu.
Moje dotazy tedy zní:
1.)"Z jaké motorky vzít pumpu a dat ju na mou motorku?"
2.)" Případně jaké rozměry pístku (případně jiné rozměry) by měla mít ta nová pumpa, kdybych hledal?"
Díky moc za rady, tipy, vše.
Mějte se
E: oprava textu
Naposledy editováno 26.01.2016 20:18:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
xCharlie píše: Kousek> Musím nechat vyrobit hadice, až pak budu zahazovat
Nešlo odolat.
Ale tak abych kváknul taky nějaký ty chytrý kecy.
Dávat na rozpočtovku se slabym podvozkem brzdy z litrového SS mi připadá zbytečně drahé, rovnou si v plný strč do kola násadu od krumpáče.
Dej pancíře, měkké desky a častějc odvzdušňuj.
U progresů sem žadny rozdil nepoznal, a stejně sem je podložkoval aby byly tvrdší a tolik se netopily.
To už bych raději šáhnul po individuálně dělaných, byl tu kdysy článeček o firmě, kerá ti podle váhy a jiných požadavků namíru stočí pružiny.
Cena byla cca jak za progresy. K
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
Když budu chtít, klidně si tu násadu od krumpáče do předního kola strčím, ale nějak k tomu nemám potřebu
Btw.: Je to pumpa, která se dává i na R6. Prakticky je jedno z čeho to je, protože jde hlavně o to, co je vevnitř
Myslím, že prozatím to stačí, pumpa je doma, pancéřky už jsou skoro na cestě a až to namontuju, uvidím co to udělá.
Potom vám sem rád napíšu co to udělalo a jak se to chová. Až to budu všechno vědět, pak se pobavíme
E: Doplnění textu
Naposledy editováno 04.02.2016 16:46:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
Kousek píše: Nešlo odolat.
Ale tak abych kváknul taky nějaký ty chytrý kecy.
Dávat na rozpočtovku se slabym podvozkem brzdy z litrového SS mi připadá zbytečně drahé, rovnou si v plný strč do kola násadu od krumpáče.
Dej pancíře, měkké desky a častějc odvzdušňuj.
U progresů sem žadny rozdil nepoznal, a stejně sem je podložkoval aby byly tvrdší a tolik se netopily.
To už bych raději šáhnul po individuálně dělaných, byl tu kdysy článeček o firmě, kerá ti podle váhy a jiných požadavků namíru stočí pružiny.
Cena byla cca jak za progresy. K
Zbytečně přeháníš. V dnešní době by jsi mohl říct, že je rozpočtovka skoro každá motorka (např. kromě Bimoty), protože na všem najdeš místa, kde se šetřilo. A výměna pumpy určitě nebude znamenat "násadu v kole", protože ani na té R1 to nemá popisovaný efekt.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 | simon123 | 45 | 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí |
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 | piknikk | 4 | 29.6.2023 v 12:55 Rebel245 |