globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Radiální pumpa na SV650
Zdravím
Mám Suzuki SV650 a jak to tak normálně bývá, přišla na mě zima a já začal vymýšlet blbosti
O SVčku se samozřejmě ví, že má par much a jednou z nich jsou brzdy.

Rozhodl jsem se tedy koupit lepší pumpu a pancéřovky.
Co jsem zjístil (snad je to pravda) pístek v origo axiální pumpě u SVčka má 14mm.

Já bych rád radiální. Co od toho čekám? Lepší dávkovatelnost a větší brzdnou sílu.
Moje dotazy tedy zní:
1.)"Z jaké motorky vzít pumpu a dat ju na mou motorku?"
2.)" Případně jaké rozměry pístku (případně jiné rozměry) by měla mít ta nová pumpa, kdybych hledal?"

Díky moc za rady, tipy, vše.
Mějte se

E: oprava textu

Naposledy editováno 26.01.2016 20:18:43

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650

Skvělá odpověď, děkuji! 31.1.2016 v 11:39 | Nahoru | #1
fidlimydli> a proto maji zavodni motorky od kazdeho trmenu samostatnou hadici az k pumpe... Cili ten nejdelsi mozny zpusob uchyceni ptes blatnik je prave nejvic na hovno a vyrobci to pouzivaji ne proto, ze to super brzdi, ale proto, ze je to nejlevnejsi... (nejkratsi delka hadic, zadne rozdvojky atd.).
E: a kdo chce lepe brzdit, at zacne od pumpy, to je proste zaklad... lepsi desky atd.je naprosta blbost... k cemu mi asi budou desky klidne i za bura, kdyz zmacku packu az k riditku?

Naposledy editováno 31.01.2016 11:43:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650

31.1.2016 v 14:49 | Nahoru | #2

Mileek píše: fidlimydli> a proto maji zavodni motorky od kazdeho trmenu samostatnou hadici az k pumpe... Cili ten nejdelsi mozny zpusob uchyceni ptes blatnik je prave nejvic na hovno a vyrobci to pouzivaji ne proto, ze to super brzdi, ale proto, ze je to nejlevnejsi... (nejkratsi delka hadic, zadne rozdvojky atd.).
E: a kdo chce lepe brzdit, at zacne od pumpy, to je proste zaklad... lepsi desky atd.je naprosta blbost... k cemu mi asi budou desky klidne i za bura, kdyz zmacku packu az k riditku?

amen. konečně někdo, kdo ví o čem mluví

(reakce na) Radiální pumpa na SV650

31.1.2016 v 22:07 | Nahoru | #3
Mileek> Povedu to jako dvě hadice od pumpy ke každýmu třmenu zvášť. Ať už kvuli účinku (nevím jestli to nějakej má) nebo jen kvuli lepšímu odvzdušňování
Taky díky moc za příspěvek

(reakce na) Radiální pumpa na SV650

1.2.2016 v 19:11 | Nahoru | #4
[quote=Mileek]fidlimydli> a proto maji zavodni motorky od kazdeho trmenu samostatnou hadici az k pumpe... Cili ten nejdelsi mozny zpusob uchyceni ptes blatnik je prave nejvic na hovno a vyrobci to pouzivaji ne proto, ze to super brzdi, ale proto, ze je to nejlevnejsi... (nejkratsi delka hadic, zadne rozdvojky atd.).
E: a kdo chce lepe brzdit, at zacne od pumpy, to je proste zaklad... lepsi desky atd.je naprosta blbost... k cemu mi asi budou desky klidne i za bura, kdyz zmacku packu az k riditku?[/quo

Já s tebou souhlasit nemůžu.
Jestli zmáčkneš páčku k řidítku,tak je něco špatně,pokud máš brzdy v cajku,tak to ani na axiálce nejde,je pravda,že než repasovat axiálku,tak ji radši vyměním za radiálku.
Pumpa ti lepší brzdnej účinek neudělá,na to maj vliv třmeny,průměr kotoučů a směs destiček.
Pumpa a pancířky každopádně zlepšej cit na páčce.
Takže záleží na tom jakej problém chceš vyřešit.
Sv 650 má origoš brzdy naprd, s tím toho moc nenaděláš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist