globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Radiální pumpa na SV650
Zdravím
Mám Suzuki SV650 a jak to tak normálně bývá, přišla na mě zima a já začal vymýšlet blbosti
O SVčku se samozřejmě ví, že má par much a jednou z nich jsou brzdy.

Rozhodl jsem se tedy koupit lepší pumpu a pancéřovky.
Co jsem zjístil (snad je to pravda) pístek v origo axiální pumpě u SVčka má 14mm.

Já bych rád radiální. Co od toho čekám? Lepší dávkovatelnost a větší brzdnou sílu.
Moje dotazy tedy zní:
1.)"Z jaké motorky vzít pumpu a dat ju na mou motorku?"
2.)" Případně jaké rozměry pístku (případně jiné rozměry) by měla mít ta nová pumpa, kdybych hledal?"

Díky moc za rady, tipy, vše.
Mějte se

E: oprava textu


Naposledy editováno 26.01.2016 20:18:43

Radiální pumpa na SV650

28.1.2016 v 20:55 | Nahoru | #31
Covece, jestli bys nemel resit treba jiny desky nebo fakt uz to neni na vymenu hadic. Bratr má SV650 2004 a ta brzda mi prijde hodne dobra, jako ze fakt dela presne to co ma.
Naopak na Kawe stejnej brzdic a uplne des.

Radiální pumpa na SV650

28.1.2016 v 21:56 | Nahoru | #32
No, pumpa už je objednaná, budou k tomu pancéřky (ke každýmu třmenu zvlášť) nová brzdovka a nový lepší desky. Tohle prostě musí fungovat aj kdyby nevím co

Radiální pumpa na SV650

29.1.2016 v 11:29 | Nahoru | #33
jestli by nestálo ješte zrepasovat brzdiče ( vměnit těsnění a vyčisti pístky) , kdysi mi to radil myslím assassin, když jsem to chtěl řešit na ER6, ta má sejný brzdiče jak eSVo...

1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa na SV650

Skvělá odpověď, děkuji! 29.1.2016 v 18:23 | Nahoru | #34
Výměnou hadic a desek pumpu nikdy neochčiješ. Líbí se mně, jak nad tím teoretici laborují a radí.
Šel jsem cestou - pancéřky, desky. Paradoxně s origo deskami brzdilo lépe než se sintr.
Dál jsem se vydal výměnou axiální pumpy za radiální z Gixa 600.
Výsledek pecka - dá se dávkovat. a kurwa NEVADNE! Na okruhu šla axiálka srát. Měkla, propadla se ke gripu......věřte, že vadla, měkla i s pancéřkama.
Po výměně za radiální - pecka. Když prostě radiálka na Gixu fungovala, proč by ta samá neměla fungovat na SV....?
Já šel ještě dál a dal jsem na předek na adapter radiální třmeny z Gixa - to už nemělo takový účinek jako ta brzdová pumpa.
Na SV foru je toho dost popsáno, třebas tady
Nevim, jak budeš mít místo na 650, já měnil na litru....možná budeš potřebovat i adapter
protože jsem měl pancéřky na origo agiální pumpu, radiální má jinak vývod, proto odapter na hadice, nešlo to na radiálku nacpat.
kdybys potřeboval, ozvi se, já to dělal a mašinu parkuju ve štatlu.
Kawa

Naposledy editováno 30.01.2016 11:32:32

1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa na SV650

29.1.2016 v 19:58 | Nahoru | #35
Ty hadice by se měly měnit podle servisního manuálu docela často. NIcméně když se mění za pancéřky, tak vydrželo to někomu x sezon? Nezacne to casem nekde tyct? U třmenu třeba?

(reakce na) Radiální pumpa na SV650

30.1.2016 v 11:32 | Nahoru | #36
ZdeněkS> Gumový hadice by se měly měnit právě kvůli materiálu, z čeho jsou hadice - guma.
"opletená" pancéřová hadice netrpí neduhy jako gumová, tzn. - vydrží. Mám na SV už 8 let (začínám 9) opotřebení není nikde znát.
oproti tomu - když jsem v minulosti neměl na moto pancéřky, na manuál jsem sral, mašina měla 15 let a tipuju, že tam byly původní gumový hadice - taky to brzdilo.
Tečení u třmenu nesouvisí s nutností výměny hadic. U třmenu, pumpy jsou "banja" - ne hadice, které když dotáhneš dle manuálu na příslušný moment - není důvod, aby to teklo.

Radiální pumpa na SV650

30.1.2016 v 12:18 | Nahoru | #37
nudíte se? kupte si medvídka mívala

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650

30.1.2016 v 17:13 | Nahoru | #38

gugo píše: ´...........A kdyz uz jsi v tom blbnuti tak si zkontrluj jak ti to dobiji protoze na SV odchazi regler pomerne casto a hned v zapeti zanim jde ECU, tka aby si vtom nebyl za peknej ranec.



Jestli to má ten novější model taky pod zadní kapotou, tak základ je, vytáhnout regl na vzduch. Odchází díky přehřívání a na rozdíl od většiny reglů při závadě začne přebíjet. Taky mi odpálil CDI 2000km od domova.

Ad hadice: Koncipuj tak, aby byla co nejkratší celková délka. Čím delší hadice, tím gumovější páčka, tudíž varianta přes blatník bude výhodnější.

Radiální pumpa na SV650

30.1.2016 v 17:14 | Nahoru | #39
Z vlastní zkušenosti ti můžu říct,aby si od pumpy moc nečekal.Nejlepší upgrade je výměna destiček za něco pořádnýho.Já jsem s tím laboroval tak dlouho,až jsem tam nakonec hodil komplet radiální brzdy a teď to teprv brzdí .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650

30.1.2016 v 22:18 | Nahoru | #40

fidlimydli píše: Jestli to má ten novější model taky pod zadní kapotou, tak základ je, vytáhnout regl na vzduch. Odchází díky přehřívání a na rozdíl od většiny reglů při závadě začne přebíjet. Taky mi odpálil CDI 2000km od domova.

Ad hadice: Koncipuj tak, aby byla co nejkratší celková délka. Čím delší hadice, tím gumovější páčka, tudíž varianta přes blatník bude výhodnější.



Ale tady se jedná o pancéřové hadice,takže gumovější páčka a varianta přes blatník je trochu mimo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650

31.1.2016 v 10:19 | Nahoru | #41

CBRlitrRR píše: Ale tady se jedná o pancéřové hadice,takže gumovější páčka a varianta přes blatník je trochu mimo.



Každá hadice byť panceřovaná má nějakou roztažnost a čím delší, tím se to více projeví.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650

Skvělá odpověď, děkuji! 31.1.2016 v 11:39 | Nahoru | #42
fidlimydli> a proto maji zavodni motorky od kazdeho trmenu samostatnou hadici az k pumpe... Cili ten nejdelsi mozny zpusob uchyceni ptes blatnik je prave nejvic na hovno a vyrobci to pouzivaji ne proto, ze to super brzdi, ale proto, ze je to nejlevnejsi... (nejkratsi delka hadic, zadne rozdvojky atd.).
E: a kdo chce lepe brzdit, at zacne od pumpy, to je proste zaklad... lepsi desky atd.je naprosta blbost... k cemu mi asi budou desky klidne i za bura, kdyz zmacku packu az k riditku?

Naposledy editováno 31.01.2016 11:43:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650

31.1.2016 v 14:49 | Nahoru | #43

Mileek píše: fidlimydli> a proto maji zavodni motorky od kazdeho trmenu samostatnou hadici az k pumpe... Cili ten nejdelsi mozny zpusob uchyceni ptes blatnik je prave nejvic na hovno a vyrobci to pouzivaji ne proto, ze to super brzdi, ale proto, ze je to nejlevnejsi... (nejkratsi delka hadic, zadne rozdvojky atd.).
E: a kdo chce lepe brzdit, at zacne od pumpy, to je proste zaklad... lepsi desky atd.je naprosta blbost... k cemu mi asi budou desky klidne i za bura, kdyz zmacku packu az k riditku?

amen. konečně někdo, kdo ví o čem mluví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650

31.1.2016 v 22:03 | Nahoru | #44
KawaSV> Díky Ti moc za konečně pořádnou a rozsáhlou odpověď
Já to všechno budu dávat na Nkový SVčko 650 se širšíma řidítkama, takže s místem by neměl byt problém :)
R1čková pumpa má vývod dolů, takže to asi bude zase trochu jinak řešený než u tebe.
Jde mi právě o tu dávkovatelnost a třeba i o trochu větší brzdnej účinek s menší vynaloženou sílou a samozřejmě, budou pánceřový hadice.
Uvidím jak to všechno bude fungovat, případně vyměním i ty destičky. No jsem zvědav. Pumpa už je na cestě, tak to co nejdřív dám dohromady a půjdu to zkusit
A díky moc za nabídnutí pomocné ruky, kdyby něco, ozvu se

E: doplnění textu

Naposledy editováno 31.01.2016 22:04:37

(reakce na) Radiální pumpa na SV650

31.1.2016 v 22:07 | Nahoru | #45
Mileek> Povedu to jako dvě hadice od pumpy ke každýmu třmenu zvášť. Ať už kvuli účinku (nevím jestli to nějakej má) nebo jen kvuli lepšímu odvzdušňování
Taky díky moc za příspěvek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650

31.1.2016 v 22:11 | Nahoru | #46

KawaSV píše: amen. konečně někdo, kdo ví o čem mluví



Jo konecne, to konkretni doporuceni na lepsi pumpu v prispevku #3 a #5 jsem mu dal asi z leknuti ...

(reakce na) Radiální pumpa na SV650

31.1.2016 v 22:26 | Nahoru | #47

Stev píše: Jo konecne, to konkretni doporuceni na lepsi pumpu v prispevku #3 a #5 jsem mu dal asi z leknuti ...


I tobě díky za tip, prakticky chvilku po tom, co jsem napsal tohle téma jsem našel pumpu za dobrou cenu, takže jsem do toho šel.

Radiální pumpa na SV650

31.1.2016 v 22:29 | Nahoru | #48
Co jsem četl i na jiných fórech, R1/R6 pumpa by měla byt lepší jak Nissin a furt za dobrou cenu. Uvidím, co to bude, potom samozřejmě napíšu pocity a poznatky pro další, kteří by chtěli vědět co to udělá. První změna bude jen pumpa+pancéřky, potom někdy možná něco víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650

1.2.2016 v 17:48 | Nahoru | #49
xCharlie> sežeň si momenťák a servisní manuál. doporučuju, jinak to přetáhneš a bude ti to chcát. takový odvzdušňováky jak na pumpě, nebo třmenu k tomu jsou hodně náchylný. o uchycení banjí na pumpě x třmenech nemluvě. není průser, když mašinu nerozjedeš, ale když ji neubrzdíš....
pokud jsi bral jetou pumpu, tak doufej, že bude fungovat. já jsem taky koupil jetou a nedokážeš si představit tu nasranost, když jsem to tam celé namontil, začal odvzdušňovat a zjistil, že pumpa propouští někudy vzduch. nechal jsem ji repasovat - i tak to nepomohlo....neměl jsem na další laborování nervy a koupil novou.
pecka je i odvzdušňovačka, která ti ušetří mnoho času....lítání kolem brzdové soustavy s petkou a hadičkou a neustálé pumpování je sice děsná známka punku, ale není nad to nasadit, pusiit kompresor a čekat, až nejdou bubliny

(reakce na) Radiální pumpa na SV650

1.2.2016 v 19:11 | Nahoru | #50
[quote=Mileek]fidlimydli> a proto maji zavodni motorky od kazdeho trmenu samostatnou hadici az k pumpe... Cili ten nejdelsi mozny zpusob uchyceni ptes blatnik je prave nejvic na hovno a vyrobci to pouzivaji ne proto, ze to super brzdi, ale proto, ze je to nejlevnejsi... (nejkratsi delka hadic, zadne rozdvojky atd.).
E: a kdo chce lepe brzdit, at zacne od pumpy, to je proste zaklad... lepsi desky atd.je naprosta blbost... k cemu mi asi budou desky klidne i za bura, kdyz zmacku packu az k riditku?[/quo

Já s tebou souhlasit nemůžu.
Jestli zmáčkneš páčku k řidítku,tak je něco špatně,pokud máš brzdy v cajku,tak to ani na axiálce nejde,je pravda,že než repasovat axiálku,tak ji radši vyměním za radiálku.
Pumpa ti lepší brzdnej účinek neudělá,na to maj vliv třmeny,průměr kotoučů a směs destiček.
Pumpa a pancířky každopádně zlepšej cit na páčce.
Takže záleží na tom jakej problém chceš vyřešit.
Sv 650 má origoš brzdy naprd, s tím toho moc nenaděláš.

(reakce na) Radiální pumpa na SV650

1.2.2016 v 19:28 | Nahoru | #51
KawaSV> Mám v plánu to dat někam do servisu, na tohle si moc nevěřím, nikdy jsem to nedělal a přecejen jak říkáš, jsou to brzdy
No snad nedopadnu stejně jako ty, to by mě hodně nas..štvalo
Musím to tam teď někdy nahodit, naměřit délky hadic a domluvit si to někde, aby mi ty pancéřky zplácaly

1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa na SV650

1.2.2016 v 19:36 | Nahoru | #52
Na kolik vyjdou ty panceřky?jinak ja měnil desky za bendix a hned to brzdilo o dost lip,stejně je furt limitujici vidlice ktera při prudkem bržděni jde na doraz a nestiha,staci male nerovnosti a bouchnou si o doraz

(reakce na) Radiální pumpa na SV650

1.2.2016 v 21:22 | Nahoru | #53
SVpřemek> V tvém případě bych zkusit upgrade na progresivní pružiny
S těma pancéřkama ještě nevím, musím nahodit pumpu, naměřit to, poslat to všechno asi do PP Tuningu a uvidím, jak mi to nacení. Potom dám vědět, jestli chceš

1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa na SV650

2.2.2016 v 08:37 | Nahoru | #54
Pár let zpět jsem řešil brzdy na ZX-10R 2006 a vymýšlel jsem voloviny jako ty.... Desky za ranec, pancířky a race kapalina, čekal jsem jak to bude top a ono prd... koupil jsem pumpu od Bremba (možnost změny průměru pístku tuším 18-20 asi za 7 tis) a zjistil, že tím jsem měl začít... brzdilo to fakt úžasně, nakonec přišly třmeny z ZX-6R 2008 a motorka brzdila jak magor...

1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa na SV650

2.2.2016 v 12:59 | Nahoru | #55
Jak je to výměnou brzdičů třeba u SV650? Když bych je chtěl vyěnit za třmeny + pumpu z FZS600 (modrý brzdy, legendární), tak řeší výrobci pro každý třměn jiný uchycení atd.?

(reakce na) Radiální pumpa na SV650

2.2.2016 v 13:38 | Nahoru | #56

Blesk90 píše: Pár let zpět jsem řešil brzdy na ZX-10R 2006 a vymýšlel jsem voloviny jako ty.... Desky za ranec, pancířky a race kapalina, čekal jsem jak to bude top a ono prd... koupil jsem pumpu od Bremba (možnost změny průměru pístku tuším 18-20 asi za 7 tis) a zjistil, že tím jsem měl začít... brzdilo to fakt úžasně, nakonec přišly třmeny z ZX-6R 2008 a motorka brzdila jak magor...



Pumpu od Bremba s nastavitelným průměrem pístku nemám, ale mám tu z R1 za dost slušnou cenu. K tomu budou zrovna ty pancéřky, protože origo hadice stejnak nesedí. Takže? Namontuju a uvidím. Těším se na to až to tam všechno bude a budu o tom moc něco napsat, případně udělat ještě menší investici do lepších třmenů. Zatím nemůžu říct, ale těším se na to dost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650

2.2.2016 v 13:40 | Nahoru | #57

ZdeněkS píše: Jak je to výměnou brzdičů třeba u SV650? Když bych je chtěl vyěnit za třmeny + pumpu z FZS600 (modrý brzdy, legendární), tak řeší výrobci pro každý třměn jiný uchycení atd.?



Třeba zrovna na SV650 se dávají buď brzdy z SV1000 nebo z GSX-R(nevím jakýho). Samozřejmostí je upevňovací adaptér, kterej je pro každý třemny jinej. Takže podle toho co kupuješ, tak hledáš adaptér. Nebo taky dost možná naopak, najdeš si dostupný adaptéry a pak se díváš na recenze ostatních, co o kterých píšou a podle toho vybereš ty nejlepší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650

2.2.2016 v 16:14 | Nahoru | #58
xCharlie> pohybuju se jako mechanik na road racingu, a většina Twinu (SV) mají předky vždy z GSX-R a to jak kvuli vidlím tak kvuli možnosti montáže lepších třmenů. Jasný pumpa z R1 není špatná investice - resp zlomková oproti pumpě za cca 8 tisíc...

(reakce na) Radiální pumpa na SV650

2.2.2016 v 19:24 | Nahoru | #59
Blesk90> Vím, že front swap na GSX-R se dělá, ale na můj vkus je to trochu moc peněz
Zkusím co to udělá v sestavě origo třmeny, pancéřky a R1 pumpa a uvidím. Případně se dájí koupit třmeny ze starších Gixxer, k tomu adaptéry a dat to tam
Uvidím co to udělá, jak to tu motorku posune dopředu :) Nečekám od toho, že to bude brzdit jak R1 s kompletem od Bremba, i s origo se dá jakš takš jezdit. Jen jsem chtěl něco, co by mi třeba trochu pomohlo a co by ty brzdy tak nějak zlepšilo. Jasný, že kdybych to měl na racing účely, půjdu po tom "nejlepší" a né po něčem uspokojivým, jako je zrovna tohle
Každopádně možná proběhne i výměna pružin za progresivní, to se ještě uvidí. Já su takovej střízlík, takže by to teoreticky mohlo stačit.
Nechci do toho investovat velký prachy, když vím, že ta motorka stejnak půjde za rok/dva do světa. Chci jen udělat pár zlepšení, co mi zpříjemní tu dobu, co svou lady budu mít.

1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa na SV650

2.2.2016 v 19:49 | Nahoru | #60
Ja mel SV 1000 tak brzdy i podvozek bohuzel staly za prd.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist