Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Technik na STK by měl v ideálním případě být schopen zodpovědně a profesionálně posoudit, zda je vozidlo pro provoz skutečně nebezpečné, tudíž ať řeší, jestli to brzdí, svítí a neřeší kosmetické drobnosti.
Každý zákon, vyhláška má být až to poslední a nezbytné řešení, což tak většinou není a často nahradí selský rozum a vlastní smysl pro zodpovědnost.
Merhaut píše: Docela by mě zajímala statistika, kolik nehod bylo způsobeno přítomností nehomologovaného dílu na vozidle a kolik řidičskými (ne)schopnostmi a chováním řidiče.
Technik na STK by měl v ideálním případě být schopen zodpovědně a profesionálně posoudit, zda je vozidlo pro provoz skutečně nebezpečné, tudíž ať řeší, jestli to brzdí, svítí a neřeší kosmetické drobnosti.
Každý zákon, vyhláška má být až to poslední a nezbytné řešení, což tak většinou není a často nahradí selský rozum a vlastní smysl pro zodpovědnost.