Téma: Dotaz
6.1.2016 v 19:19
Hoj všichni.nedávno jsem si pořídil onu zmiňovanou motorku.A mám s ní takový problém.Při volnoběhu,který mám nastaven na nějakých cca.1500 ot/min.,chcípne.Jednou se i stalo,že to bylo 5krát po sobě.pak se mi to stane při pomalé jízdě na vyšší zař.rychlost,zmáčknu spojku,že si podřadím a chcípne.Musím to pořádně protočit,aby se to chytlo.pak dokáže jet v pohodě.Mám s ní najeto asi 2000km a dá se říct,že každou vyjížďku,aspoň jednou zahapruje.Startuje bezproblémů.Neměl,někdo z vás majitelů podobnej problém??

Dotaz

6.1.2016 v 19:31 | Nahoru | #1
napis tomuhle panovi,ten vi vse o bmw

http://www.motorkari.cz/profil/?uid=108075

1 reakcí na tento příspěvek Dotaz

6.1.2016 v 19:36 | Nahoru | #2
a jak jsi ten volnoběh šteloval nemá mět 800 náhodou 1250? To si nastavuje počítač. Když klesne rychlost pod 20km, tak zmáčkni spojku.

Dotaz

6.1.2016 v 20:03 | Nahoru | #3
co je to rok? Jinak otáčky mají byt max. 1300ot/min optimální je oněch zmiňovaných 1250 při provozní teplotě. Má na to vliv teplota motoru?
Můžeš zkusit zkontrolovat kontakty na baterce

1 reakcí na tento příspěvek Dotaz

6.1.2016 v 21:08 | Nahoru | #4
na spodku airboxu je krokový motor který řídí bohatost směsi při volnoběžných otáčkách. Dostaneš se k němu když sundáš airbox, nebo alespoň vyndáš filtr. Když zapneš klíček, slyšíš jak ho ten krokový motor posouvá. Odspodu do něj vede několik hadiček. Podtlaky. Zkontroluj je všechny jestli nejsou skříplé nebo zpuchřelé. Chod toho motoru řeší řídící jednotka. Pokud jsou hadičky OK a je všechno čisté, dá se nějak překalibrovat. Ale to už nevím jak. Poradí v BMW

Naposledy editováno 06.01.2016 21:09:45

1 reakcí na tento příspěvek Dotaz

6.1.2016 v 21:28 | Nahoru | #5




Dotaz

7.1.2016 v 10:49 | Nahoru | #6
pokud to chcípá po zmáčknutí "delším" spojky, alias kdy neřadíš a nepodřazuješ rychle, pak si zkontroluj čidlo spojky a od něj vedoucí kabely

(reakce na) Dotaz

7.1.2016 v 18:59 | Nahoru | #7
petrumr> Já ho určitě nešteloval,tak je nastaveno od prodejce-bazaru.zase až tak si nevěřím

(reakce na) Dotaz

7.1.2016 v 19:05 | Nahoru | #8
seikos> ono jde spíš o to,že to mám ještě v "záruce".ptám se proto,jestli s tím nemá někdo zkušenost.kdyby to byla vetší závada,jel bych to přímo k prodejci řešit.každopádně,dík za info.vyzkouším

(reakce na) Dotaz

7.1.2016 v 19:26 | Nahoru | #9
petrumr> těch otáček tam tolik nebude,na volnoběh.asi těch 1300.ale stalo se mi to po nastartování,ani sem se nehnul a cca po 5 min to chcíplo,asi 5krát po sobě,což asi moje chyba nebyla.motor byl zahřátej.měl jsem před tím 4 hrnek a onen dvouválec se chová hodně jinak.musím se s ním naučit.dík za info
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Alpy-Dolomity červenec 2018 BMW F 800 R Axllugi 3 Dnes v 12:25 Petan-Black
Ovládání BMW F 800 R drazan 2 10.5.2018 v 15:59 drazan
Servisní interval BMW F 800 R frenkimoto 3 14.3.2018 v 15:03 servisák
Výběr stroje Kawasaki Z 750, BMW F 800 R, Yamaha FZ8 N/S, Suzuki ... Jiriii6 11 19.2.2018 v 23:08 Jiriii6
Výměna oleje v motoru BMW F 800 R frenkimoto 2 31.1.2018 v 12:01 VladaM


motozem_rsa_kveten
Objednat reklamu
TOPlist