globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Aprilia Shiver 750 x BMW F800R
1.4.2010 v 20:23
Ahoj,
poraďte kterou:
Aprilia Shiver 750 x BMW F800R
na ježdění pro radost kolem komína a občasné cesty po Čechách ve dvou.
K ježdění se vracím po deseti letech a zatím jsem skončil u výběru z těchto dvou strojů
Díky

Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

1.4.2010 v 20:26 | Nahoru | #1
hezká vs hnusná? nemůžu si pomoct

Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

1.4.2010 v 20:54 | Nahoru | #2
Na fotkách vypadá líp aprilka, ve skutečnosti ale to bmw. Motoricky a na cestování bych z těhle dvou volil radši BMW....takže za mě F800R v touratech úpravě

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

1.4.2010 v 21:01 | Nahoru | #3
k čemu je dobrá ta radlice na sníh pod motorem???
ale vážně, dnes jsem se shodou náhod na oba bajky koukal v olomouci. Aprilka hraje na design, kdežto z bavora přímo čiší praktičnost a účelnost, řekl bych, že bude i pohodlnější a větší...

Naposledy editováno 01.04.2010 21:02:32

Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

1.4.2010 v 21:06 | Nahoru | #4
Mně se teda to BMW líbí designově daleko víc než Aprilka...

(reakce na) Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

1.4.2010 v 21:07 | Nahoru | #5

honziskoo>k čemu je dobrá ta radlice na sníh pod motorem???

k čemu asi poslední dobou je v módě cestovat do Alp, takže to využití má

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

1.4.2010 v 21:17 | Nahoru | #6
no do alp cestuju taky :D klín pod motorem mám, ale ne takovou radlici to snad kvůli ostrým hranám nemůže projít ani STK to je hnus velebnosti, jdu blejt

Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

1.4.2010 v 22:58 | Nahoru | #7
jednoznačně BMW. hlavně pokud se vracíš do sedla po 10 letech, bude BMW přívětivější. NA cestování je to taky jednoznačný a spotřeba je u 800ky kolem 4 litrů, což je reálný a neuvěřitelný. Známej měl F800 a jezdil 3,7-4,2, míň než já tehdy na Versysu 650 a to jsem si myslel že mám nepřekonatelnou spotřebu. BMW pojede líp odspodu a veprostřed, Aprilka bude točivější. Někde jsem viděl graf F800 a měl skoro 90k a 85Nm Za mě BMW

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

2.4.2010 v 05:19 | Nahoru | #8

honziskoo>no do alp cestuju taky :D klín pod motorem mám, ale ne takovou radlici to snad kvůli ostrým hranám nemůže projít ani STK to je hnus velebnosti, jdu blejt

ty tady budeš něco říkat na klín od Touratechu? se nejdřív koukni na ten svůj co máš na VTR, to má bejt co?

Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

2.4.2010 v 09:27 | Nahoru | #9
... bawo, ta 8mistovka je luxusni motor.

Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

2.4.2010 v 09:34 | Nahoru | #10
No rozhodne bmw a popremejslej nad S nebo ST, kapota je pohodlnejsi hehe

(reakce na) Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

2.4.2010 v 13:02 | Nahoru | #11
Lexa999> to je klín, co není jak pěst na oko

Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

10.10.2011 v 12:21 | Nahoru | #12
Kámoši mají Aprilii Shiver a rozhodně je agilnější, lépe jede.
BMW F800R (mám S) pojedde pomaleji má cca o 10 koní méně.
Já BMW vyladil a dnes jsem i výkonově trochu více jak Shiver takže bez problémů.
Shiver má malou nádrž takže 200 km a musíte tankovat jinak máte smůlu.

Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

10.10.2011 v 22:18 | Nahoru | #13
Tak design bych asi neřešil,tam je to přeci jasný.Navíc Lexo sorry,ale ta úprava od Touratechu je sice asi účelná,ale vyloženě hnusná.Normálně se mi to Báwo docela líbí taky,ale tohle mě dostalo...
Mmch má Shiver možnost volby map,takže při nějakym "rainu" to bude hodný až dost

Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

11.10.2011 v 19:00 | Nahoru | #14
za cenu doplňků Touratech si koupím druhou Aprílii

Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

11.10.2011 v 20:44 | Nahoru | #15
QuincyMax: Ahoj, ja mám F 800 R. Kúpil som ju na začiatku sezóny a najazdil som na nej 11 000 km, takže už o nej čo to viem.
Čo sa týka komfortu, tak musím vyzdvihnúť sedadlo, ktoré je vynikajúco tvarované a veľmi pohodlné, ako aj poloha jazdca je príjemná.
Brzdy, hlavne predná (brembo) je vynikajúca, netreba vynaložiť veľkú silu na páčku a silno brzdí a je dobre dávkovateľná.
Ovládateľnosť je taktiež perfektná a na šantenie v zákrutách je tá motorka priam stvorená.
Podvozok síce nie je nastaviteľný, dá sa nastaviť iba predpätie zadnej pružiny, ale aspoň mne úplne postačuje, náklony na stúpačky zvláda hravo. Na okruhu by to už nebolo ono, ale v premávke super.
Motor je podľa mňa veľmi vydarený. Krásne potiahne už od najnižších otáčok. Síce motor nemá úplne lineárny priebeh výkonu a cítiť tam jemné prepady výkonu, ale mne to neprekáža. Celkový výkon 87 koní mi absolútne postačuje aj na športovú jazdu a nikdy som nemal problém stíhať omnoho silnejším motorkám, lebo v premávke sa väčší potenciál ani využiť nedá. A spotreba? 3,5 - 4 litre. Maximálne som sa dokázal dostať na 4,5 ale to už je strop.
Poruchy: Za ten relatívne krátky čas čo ju mám, tak ma moc nepotešila. Ako prvý začal blbnúť prepínač na diaľkové svetlo, asi tam je zlý kontakt. Ďalšia vec čo ma veľmi prekvapila pri výjazde bola, keď sme raz zastavili na kofolku a keď som zosadol z motorky, tak som zbadal odpadnutý chladič, ktorý držal už iba na hadiciach. Pri tom sa oprel o výfukové zvody a natavil ventilátor. Našťastie sa nič vážne nestalo. Zistil som, že problém bol v zlomenom úchyte chladiča a už som to vyriešil. Najviac ma však mrzí posledná porucha, teda momentálna ale o nej viac tu:

http://www.motorkar...ft=116809&fid=18
http://motoride.sk/...oradna&tid=54158

Ja som s tou motorkou nadmieru spokojný, dlho som vyberal a nakoniec som si vynikajúco zvolil. Perfektne mi sadla. Keby som ju mal predať, tak neviem, s ktorou motorkou by som bol viac spokojný. Dúfam, že sa mi podarí opraviť ten motor aby som mohol zase jazdiť.

Čo sa týka Shivera, tak na ňom som sedel iba v autoškole a jazdil som s ním pomedzi kuželky :D Jeden rozdiel som si všimol vo výške sedla, Shiver ho má vyššie, a druhý, že motor je o dosť viac ucukaný pri nízkych otáčkach ako môj. Vo vysokých otáčkach som ho bohužial nemal možnosť vyskúšať.
Dizajn je vec vkusu, ale musím povedať, že na fotkách sa ani mne moja motorka nepáči, ale naživo je krásna, podľa mňa.
Je to na tebe. Prajem ti šťastný výber a veľkú spokojnosť.

Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

11.10.2011 v 21:39 | Nahoru | #16
...na běžné používání je Shiver dost ostrej (na 750). Můj názor je na cestování BMW a pro radost Shiver.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

28.2.2012 v 11:00 | Nahoru | #17
Přesně tak. Na blbiny a takové živé poježdění je Shiver super. Až na tu spotřebu ( cca 6-7 l ) něám co bych této motorce vytkl...

Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

12.4.2012 v 21:53 | Nahoru | #18
Nemůžu si pomoct ale to BMW je naprosto hnusná motorka nekoupil bych si to i kdyby byla desetkrát lepší než shiver

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

15.4.2012 v 17:00 | Nahoru | #19
Videls to nazivo nebo jen na obrazku?

(reakce na) Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

15.4.2012 v 22:01 | Nahoru | #20
Konstatuju pouze z obrázku

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

15.4.2012 v 23:08 | Nahoru | #21
Jo, tyhle mam nejradsi. Neco totalne odsoudit podle par obrazku...

(reakce na) Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

18.4.2012 v 13:39 | Nahoru | #22
sp00k> Včera jsem to BMW viděl a i shivera a musím říct že to BMW je ve skutečnosti ještě hnusnější než z obrázku ale né že by mě to nějak oblouvalo

Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

10.7.2012 v 07:38 | Nahoru | #23
Chlapaci neblaznete... Presne jak pise RodKing. To BMW je paradní hnus, fuj tajbl.

Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

19.5.2015 v 21:53 | Nahoru | #24
No měl jsem možnost jezdit BMW F800S a švagr měl Shivera 750.

- BMW - menší spotřeba 5 litrů ku 7
- BMW - lepší úložné prostory a vůbec možnost cokolikv přidělat
- BMW - cestování. Za den klidně 1000 km bez bolavého zadku
- BMW - řemen - pecka není potřeba nic mazat, ale zase takový gumový projev oproti řetězu na Shiveru
- BMW - tragická přední vidlice, potápí se a celkově mne zklamala.
- BMW - ladil jsem to a když jsem tomu přidal 8 koní tak nestačily brzdy ani tlumiče...

- Shiver - má více výkonu a lepší podvozek než BMW
- Shiver - klidně ti nakope
- Shiver - mě se líbí BMW i Shiver

Shiver je podle mne lepší sportovní nářadí.
BMW je pro šetřílky, i když stojí více a marťany

Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

23.5.2015 v 18:12 | Nahoru | #25
Tohle bmw jsem nikdy naživo neviděl ,takže nemohu porovnávat ,ale se Shiverem rozhodně chybu neuděláš

(reakce na) Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

16.6.2015 v 14:46 | Nahoru | #26
Karel_Dvorák>
na 7 Litu jsem se u Shivera nikdy nedostal... Myslim, tak pod 6L. A to nejezdim kochacku. Mozna na okruhu by to slo na 7L.
Inak mel jsem F800R, ted mam Shivera a ten mi sedi celkove lip, nez Bawo. S poruchovosti to neni zadna tragenie, jak se rika.
BMW ma dobre sedlo, ale na Shiverovi taky jezdim stovky km a nemuzu si stezovat ani na pozes, ani na sedlo.
Shiver, ale hodne hreje prdel od vyfuku, ktery je po celym sedlem, tak na krizovatkach je to dost citit. Zase ma v serii lepsi zvuk.

Naposledy editováno 17.06.2015 06:13:37

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

24.9.2023 v 22:49 | Nahoru | #27
Ahoj, dovolím si vskrisit toto téma, abych se zeptal na vhodnost Shiver 750 pro menší postavy. Mám za sebou dva roky na Er6n (cca 18 000 km, před tím nic) a koukam se po nějakém nástupci na příští sezónu. Dívám se na Shiver 750 a BMW F800R a zajímá mě, jestli první jmenovaná je vhodná pro jezdce menší podsadite postavy (172cm, 85 kg). Typické využití u me jsou odpoledni projizdky po práci a ve volnych dnech tak 300 km po okreskach a obcas nejaky prodlozeny vikend v sedle. Většina z vás tu spíš uvádí jako výhodu, že se na ni poskladaji vyšší jezdci, ale mně se prostě líbí, tak mě zajímá, jestli má smysl si shánět možnost si na ni aspoň sednout. Diky

(reakce na) Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

25.9.2023 v 09:36 | Nahoru | #28
ro_HAN> Složitá otazka nejjednodušší je si obě projet. Shiver jsem měl a zkusila si ho i moje žena , 175cm, takže i nižší postava by neměla mít problém. Ale ve srovnání s CB500F co má teď to na ní bylo podle jejího vyjádření moc “divoký” . A jelikož chce po sezóně vyměnit byli jsme se podívat u Tasse, má/ měl teď nevím v nabídce docela hezké F800R a i posezem, ergonomií , výbavou se jí líbilo víc než Shiver. Za mě, i jako bývalému majiteli shiver se mi zdá to báwo na to co chceš vhodnější
E: n blbnutí a svižnější sportovní jizdu shiver, na klidné vyjížďky a cestování báwo. Ne ze by to taky nejelo, ale většinou to má už kufry atd a shiver je na bazaru v nabídkách až na výjimky bez ničeho

Naposledy editováno 25.09.2023 09:39:50

(reakce na) Aprilia Shiver 750 x BMW F800R

20.1.2024 v 16:06 | Nahoru | #29
ro_HAN> Ahoj, nevím, jestli už jsi Shivera koupil nebo o něm pořád přemýšlíš. Já mám 171cm a 75kg a nemám s ním problém. Na obě strany dosáhnu na půl chodidla a mimo to, že couvat v sedle se dá jen po rovině, není jediný problém. Minulý rok jsem najezdil 8000km, z toho 2000km v Rakousku, motorka mi ani jednou nespadla, všechno v pohodě. Navíc je to moje první větší motorka, takže jsem na ni sedal bez zkušeností.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Brzdová kapalina + spojka Aprilia SL 750 Shiver Lovaisek 2 10.3.2024 v 18:57 Gahan37
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Zadní brzdič demontáž Aprilia SL 750 Shiver, Aprilia SL 750 Shiver GT fanda.hudek 0 24.7.2023 v 19:46 fanda.hudek
BMW F 800 R zadní nosič/držák top c... BMW F 800 S, BMW F 800 ST, BMW F 800 R, BMW F 800 GT petrosolsobě 2 23.7.2023 v 13:51 petrosolsobě
Čep brzdové páčky F 800 R 2009 BMW F 650 GS, BMW F 800 GS, BMW F 800 R Vitor 6 16.6.2023 v 10:11 Vitor

TOPlist