globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Reklamace u Parts Depot
 
7.12.2015 v 21:24
Hoj chtěl bych se s vámi podělit o zkušenost s reklamací u Parts depot.V záři jsem se rozhodl pro nákup nové originální masky na mojí CBR předešlá měla drobnou prasklinu okolo zrcátka jinak zcela funkční ,ale moto chci mít v top stavu tak jsem se rozhodl do toho investovat.Nová v Hondě stála okolo 17tis , proto jsme se rozhodl pro nákup u firmy Parts depot , kde byla za cenu 15tis.Čínský plagiát jsem nechtěl.Masku jsem tedy objednal dodací lhůta v pohodě chtěli zálohu ve výši 50% což je pochopitelné.Díl mě tedy do cca 14 dnů dorazil zkontroloval jsem jej jestli neutrpěl újmu při přepravě vše se zdálo být v pořádku.Nyní když jsem moto odstavil nastal čas na údržbu a opravy a výměnu masky k mému údivu originální maska nelícovala s originálním světlometem a byla na ní mezera kterou šlo vidět skrz při dalším pokusu o slícování s bočními kapotážemi to bylo skoro nemožné vznikaly mezery mezi kapotami světlometem a bolty k upevnění byly mimo.Rozhodl jsem se proto masku vrátit v záruční době prvně probíhala komunikace přes mail a posílal jsem foto také vyjádření Hondy bylo ,že nepasuje ,ale dle jejich názoru jde o plagiát (jak jinak samozřejmě nebylo to zakoupenu u nich).tato nesmyslná komunikace trvala cca týden kdy mě to přestalo bavit a zaslal jsem jim reklamovanou masku.Během měsíce co u nich leží stále ta stejná písnička řešíme bohužel teď po 14 dnech komunikace ustala úplně.Dle zákona mají řešit reklamaci bezodkladně pokud jde o výrobní vadu což bylo zřejmé maximálně zhodnotit do 3 dnů což se nastalo doba, kdy mi měli díl vyměnit případně zaslat nový je zítra 9.12.2015 což zřejmě nestihnou takže jsem dopadl tak ,že nemám ani díl ani peníze.Pokud máte s nimi podobnou zkušenost napište proti darebákům je potřeba bojovat já svůj případ předám na prošetření ČOI. Jen pro ty z vás kteří u nich zvažují nákup dvakrát promyslete zda je to rozumné a nepřiplatit raději už něco více a vzít to od autorizovaného servisu.


Naposledy editováno 09.12.2015 11:28:04

Blokovaní uživatelé: soccer

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 20:35 | Nahoru | #91
RUTAN> To byla teorie autorizáku ,když tam zkoušeli dát světlo a ono to nepasovalo hold jsem útratu neudělal u nich ,ale to jsem psal, že je to jejich teorie

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 20:38 | Nahoru | #92

Lapchik-54 píše: hrochino> Víš jak hold jsem pro top stav za ty prachy jsem tomu mohl dopřát komplet nový kabát přes aliexpress ,ale já chtěl origo a neopravovaný.Vaření lakovaní by mě nevyšlo skoro nic jen materiál a kapotu do zástřiku nejvíc by stála ta část Repsolácké samolepky ,ale touto cestou jsem to nechtěl opravovat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 20:39 | Nahoru | #93

Lapchik-54 píše: hrochino> Víš jak hold jsem pro top stav za ty prachy jsem tomu mohl dopřát komplet nový kabát přes aliexpress ,ale já chtěl origo a neopravovaný.Vaření lakovaní by mě nevyšlo skoro nic jen materiál a kapotu do zástřiku nejvíc by stála ta část Repsolácké samolepky ,ale touto cestou jsem to nechtěl opravovat.


hele- jednak si nepleť slova HOLD a HOLT. HOLD můžeš vzdát někomu, kdo je borec či hrdina, nebo se na to HOLT vyseřeš...
Co se týče tvé reklamace, podle mne vyvádíš zbytečně a hledáš kostlivce ve skříni. Docela se divím, že kvůli prasklince dáváš takovej ranec za díl,ale to je tvoje věc.
Z toho, co píšeš, cítím, že ti o 30 dnů nejde, jde ti o to, mít moto v cajku a chceš novou kapotu. Tak prostě čekej a neblbni. Stejně se jezdit nedá. Cítím z tebe typ zákazníka, co si myslí, že silou vymůže větší právo. Omyl. Efekt bývá zbytečný, jen si škodíš...

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 20:43 | Nahoru | #94
RUTAN> Zkoušel jsem moje světlo a kapotu na jiné moto a pasoval stejně tak jako na moji ,takže hold i Honda vyrobí zmetek ,který se dostane do oběhu nic nepochopitelného.Jak jsem psal na té hraně mezi L a P světlem byla prostě deformace.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 20:46 | Nahoru | #95
RUTAN> On ale netvrdí že je to plagiát. Že mu to v autorizovaném servisu tvrdí je vlastně jedno. On to jako plagiát nereklamuje.

Předpokládám, že když má origo masku původní a má tedy 100% porovnání a je schopen tam správně namontovat tu první, že to samé zvládne s tou druhou.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 20:47 | Nahoru | #96

MichalR66 píše: Vážený Parts Depote nechápu proč máte vy potřebu reagovat zde. Evidentně jste s ním o tom nekomunikovali a teď si to tady žehlíte. Reklamace dílu za 15 tisíc se neřeší po měsíci, když to že kapota nesedí je jasná po prvním prohlédnutí.
A větu prosím velice dobře zvažujte právní důsledky takových kroků si strčte do řiti. Ten kluk tu na vás ohledně plagiátu naopak žádnou špínu neházel. Psal, že tak se vyjádřilo zastoupení Hondy.


do jaké řiti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 20:51 | Nahoru | #97

prackarr píše: hele- jednak si nepleť slova HOLD a HOLT. HOLD můžeš vzdát někomu, kdo je borec či hrdina, nebo se na to HOLT vyseřeš...
Co se týče tvé reklamace, podle mne vyvádíš zbytečně a hledáš kostlivce ve skříni. Docela se divím, že kvůli prasklince dáváš takovej ranec za díl,ale to je tvoje věc.
Z toho, co píšeš, cítím, že ti o 30 dnů nejde, jde ti o to, mít moto v cajku a chceš novou kapotu. Tak prostě čekej a neblbni. Stejně se jezdit nedá. Cítím z tebe typ zákazníka, co si myslí, že silou vymůže větší právo. Omyl. Efekt bývá zbytečný, jen si škodíš...



To píše někdo neschopný přečíst větu a z ní opsat slovo? :D.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 20:51 | Nahoru | #98
prackarr> To máš pravdu jezdit se nedá ,ale mít to rozdělané měsíc v garáži docela otráví to mi věř.Hlavně ,když potřebuješ místo.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 20:59 | Nahoru | #99

Lapchik-54 píše: prackarr> To máš pravdu jezdit se nedá ,ale mít to rozdělané měsíc v garáži docela otráví to mi věř.Hlavně ,když potřebuješ místo.


já ti věřím,ale oni taky nemohou dělat nic, když jim jejich dodavatel neodpoví.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 21:02 | Nahoru | #100
MichalR66> Díky za podporu jen některým je zbytečné něco psát jednak nechápou obsah souvislého textu a stejně si pravdu překroutí po svém nezajímá je ,že máš ze zákona na něco nárok a snažíš se jim pomoc i pro případ ,kdyby potkalo něco podobného je samotné.Řešíme teď reklamace obecně lhůty a nárok z ni plynoucí a stejně si někteří stále nevšimli ,že s PD jsme došli dohody a prudí dále z těch je mi smutno.

Naposledy editováno 08.12.2015 21:04:05

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 21:06 | Nahoru | #101

Lapchik-54 píše: MichalR66> Díky za podporu jen některým je zbytečné něco psát jednak nechápou obsah souvislého textu a stejně si pravdu překroutí po svém nezajímá je ,že máš ze zákona na něco nárok a snažíš se jim pomoc i pro případ ,kdyby potkalo něco podobného je samotné.Řešíme teď reklamace obecně lhůty a nárok z ni plynoucí a stejně si někteří stále nevšimli ,že s PD jsme došli dohody a prudí dále z těch je mi smutno.

hele, já nevím, komu to adresuješ,ale já osobně se v reklamacích pohybuju 25 let. Myslím, že o tom trošku něco vím a blbě jsi to tu psal ty.
Já osobně, kdybych byl PD, tak po tom, co jsi tu předvedl (nic ve zlém), bych ti vrátil prachy a poslal tě k šípku. Pak by sis tu kapotu mohl jít koupit přímo do Hondy za 17, jak jsi psal....
Neprodal bych ti už ani šroubek. Koukal jsem, že ti je 35,ale chováš se, jak kdyby ti bylo 17.

Naposledy editováno 08.12.2015 21:07:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 21:15 | Nahoru | #102
prackarr> Vidíš ty 25 v reklamacích já na opačném břehu, takže různé pohledy na věc ,ale tvůj názor ti nevyvracím.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 21:18 | Nahoru | #103

Lapchik-54 píše: prackarr> Vidíš ty 25 v reklamacích já na opačném břehu, takže různé pohledy na věc ,ale tvůj názor ti nevyvracím.


omyl. Vidím to z obou břehů, i já jsem zákazník a i já reklamuji,. Naposled třeba vratový zámek, co se posral za měsíc a půl. A to mi vyloženě nechtěli reklamaci uznat. Vždy se vyplatí slušnost a věcnost. Dosáhneš toho více, jak řvaním, násilím a zbytečným nátlakem...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 21:37 | Nahoru | #104
prackarr> To že to děláš na píču neznamená že je to správně.

Nevim v jakejch reklamacích se pohybuješ, ale doba nám trochu za těch 25 let pokročila. To že někdo řeší reklamaci stylem který popisuješ opravdu dneska už není normální.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 21:38 | Nahoru | #105

MichalR66 píše: prackarr> To že to děláš na píču neznamená že je to správně.

Nevim v jakejch reklamacích se pohybuješ, ale doba nám trochu za těch 25 let pokročila. To že někdo řeší reklamaci stylem který popisuješ opravdu dneska už není normální.


já popisoval nějaký styl reklamace?
apropo- ty nevíš, v jakých reklamacích se pohybuju,ale přesně víš, že to dělám na piču. hm... co na to jen říct?

Naposledy editováno 08.12.2015 21:41:41

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 21:50 | Nahoru | #106
MichalR66> Chlapce ty jsi uplne mimo.

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 21:54 | Nahoru | #107
Gugo: Vystrč už tu hlavu z prdele .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 21:57 | Nahoru | #108
MichalR66> Jestli mas za kazdou cenu touhu nekoho urazet, poslus si. Dokazuje to neco akorat o tobe samem.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 22:01 | Nahoru | #109

gugo píše: MichalR66> Jestli mas za kazdou cenu touhu nekoho urazet, poslus si. Dokazuje to neco akorat o tobe samem.


já si tipuji, že to od něj byl pokud o břítký vtip. Ale na mě to bylo moc chytrý a nedal jsem to.

Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 22:02 | Nahoru | #110
Ty urážky jsou samozřejmě záměr,
ale to ti dojde, pokud nejsi hlupák. Věřim že nejsi, máš servis a předpokládám, že ke svým zákazníkům se chováš férově a případnou oprávněnou reklamaci třeba zrovna namontovaného dílu se snažíš vyřešit rychle. Proto nechápu proč obhajuješ postup, který je sice zákonný, ale korektní rozhodně ne.

3 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 22:14 | Nahoru | #111
co ti na postupu prodejce přišlo nekorektní? Mě teda spíš zaráží chování zakladatele vlákna , když PŘED uplynutím řádné reklamační doby zakládá téma , ve kterém varuje před praktikami prodejce a hrozí přivoláním ČOI. Dobře - udělali chybu v komunikaci , ale taková reakce?

Smutným faktem dnešní doby je , že banda zákazníků rozmlsaných praktikami velkých řetězců , které mění zboží bez mrknutí oka očekávají totéž od maloobchodu. A i když se prodejce chová dle zákona , není to dost dobré. Protože " náš zákazník - náš pán" , " náš vysírač , náš bůh". Takoví pak naběhnou do krámu , s ramenama přes celý záda , a preventivně začínají křičet , protože v televizi říkali , ať si to nenechají líbit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 22:21 | Nahoru | #112
vikik>

Jen bych tě doplnil, že zakladatel vlákna si vychcaně vybírá, co je mu zrovna vhod... napřed šermuje nedostatečnou komunikací ze strany prodejce, pak zákonnýma lhůtama, reklamovaný předmět byl prodejci doručen 18.11. a chudáček tady lže, že to tam leží už měsíc... ve finále, se zjistí že panáček nezvládá matiku (přepočet dní v měsíci), vykládá, jak se má vyřizovat reklamace do 3 dnů atd.

A největší podporu mu dává ocas, kterej doporučuje import dílů z USA pomocí zrovna letících kámošů, nejlépe palubním zavazadlem...

kua, to je materiál...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 22:26 | Nahoru | #113
vikik> Mýlíš se zákonná lhůta končí zítra.Taky jsem pro férovou komunikaci ,která bohužel proběhla až dnes co ti víc k tomu napsat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 22:29 | Nahoru | #114
soccer> Ty jsi tu ještě mám takový pocit ,že jsem si pravě našel divného kamaráda

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 22:31 | Nahoru | #115
Lapchik-54> V čem se mýlím? že jsi včera založil vlákno a zítra končí lhůta?
Nechci tady slovíčkařit , navíc už jsem ti jednou napsal , že jsi podle mě docela ustřelil co se týče razance tvé reakce na vzniklou situaci.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 22:33 | Nahoru | #116
Lapchik-54>

Ale hlupáčku, podobnej cirkus co tady od včera předvádíš, (myslím tím osočení prodejce, když lhůta ještě nedoběhla) může předvést jen idiot...

Ani nevíš kolik dní má kterej měsíc a hážeš tady ramenama...

Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 08:16 | Nahoru | #117

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 08:36 | Nahoru | #118

vikik píše: co ti na postupu prodejce přišlo nekorektní? Mě teda spíš zaráží chování zakladatele vlákna , když PŘED uplynutím řádné reklamační doby zakládá téma , ve kterém varuje před praktikami prodejce a hrozí přivoláním ČOI. Dobře - udělali chybu v komunikaci , ale taková reakce?

Smutným faktem dnešní doby je , že banda zákazníků rozmlsaných praktikami velkých řetězců , které mění zboží bez mrknutí oka očekávají totéž od maloobchodu. A i když se prodejce chová dle zákona , není to dost dobré. Protože " náš zákazník - náš pán" , " náš vysírač , náš bůh". Takoví pak naběhnou do krámu , s ramenama přes celý záda , a preventivně začínají křičet , protože v televizi říkali , ať si to nenechají líbit.



Ty velké řetězce to je kapitola sama pro sebe

Naposledy editováno 09.12.2015 08:56:41

Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 09:09 | Nahoru | #119
Jo to jsem měl souseda a ten si vždy koupil tu nejlevnější rozbrusku a ač měl doma kvalitní, dělal s touto, po měsíci či dvouch vždy rozbruska odešla a tak s ní šel do obchodu, tam se ani nekoukli do krabice a dali mu obratem novou, tak to snad udělal 5x až ho to přestalo bavit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 09:14 | Nahoru | #120
Lapchik-54> ja se vratim k tem 3 dnum, tady si myslim,ze si to spatne vykladas, cituji :" O reklamaci by měl prodejce rozhodnout hned, když jde o složitější případ, má na rozhodnutí tři dny." . Prodejce ma rozhodnout o reklamaci,ale ja to chapu tak ze rozhodne jak to bude resit, u drobnosti napr vymeni kus za kus, nebo vrati penize,ale tady jde o vec za 15000 tak ji bude resit s dovozcem tedy ve lhute 30dni.
Téma je zamknuto


TOPlist