bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Palivove cerpadlo
7.12.2015 v 17:44
Ahoj
Chci se zeptat jestli se da k motorce bez palivoveho cerpadla ....pridat cerpadlo a pokud ano jestli musi cerpat porad nebo jen pri startovani .....dekuji za odpoved

Palivove cerpadlo

7.12.2015 v 18:06 | Nahoru | #1
jde a musí běžet pořád.Otázka zní proč

Palivove cerpadlo

7.12.2015 v 18:48 | Nahoru | #2
Dekuji za odpoved...a proc asi cerpadlo nebude samopropustne ale co s prebytecnym tlakem ktery vznikne treba u volnobehu ,nebude to problem

1 reakcí na tento příspěvek Palivove cerpadlo

7.12.2015 v 19:37 | Nahoru | #3

Palivove cerpadlo

7.12.2015 v 19:43 | Nahoru | #4
Případně karburátor typu Walbro, ten umí sát sám o sobě...

Palivove cerpadlo

7.12.2015 v 20:52 | Nahoru | #5
uz jsem si objednal nizkotlakou pumpu HEP-02A melo by to slapat jenom nevim ...jestli musi byt zapnuta stale nebo pouze pri startu

(reakce na) Palivove cerpadlo

7.12.2015 v 21:11 | Nahoru | #6
callowsick> podtlak je dobry ale je otazka jestli to dokaze natahnout benal nez dojde baterka ....starter ji rychle vyzdime

1 reakcí na tento příspěvek Palivove cerpadlo

8.12.2015 v 09:28 | Nahoru | #7
Uz jsem se setkal s motorkama kde lidi vykuchali palivovy cerpadlo (z nejakeho duvodu) ... proc ho tam pridavas ? , podle dotazu podle me netusis.
Pokud tam das elektricky tak prebytecnej tlak si cerpadlo resi tim ze kdyz se natalakuje tak se vypne ....to je to cvakani kdyz zapnes klicek.

Proc ho tam vubec chces cpat ?

(reakce na) Palivove cerpadlo

8.12.2015 v 20:24 | Nahoru | #8

gugo píše: Uz jsem se setkal s motorkama kde lidi vykuchali palivovy cerpadlo (z nejakeho duvodu) ... proc ho tam pridavas ? , podle dotazu podle me netusis.
Pokud tam das elektricky tak prebytecnej tlak si cerpadlo resi tim ze kdyz se natalakuje tak se vypne ....to je to cvakani kdyz zapnes klicek.

Proc ho tam vubec chces cpat ?

Což taky nechápu a jsem zvědav na vyjádření. Ale třeba myslí el podávací pumpu,nikoli čerpadlo-jímž to nazval,ale i tak to nepobírám. Jen to,že ta pumpa(trkač) je jednodušší a vypne se sám po uzavření ventilu v karbci,ale nedá tlak-tudíž vhodné jen pro karburátory.

2 reakcí na tento příspěvek Palivove cerpadlo

13.12.2015 v 16:06 | Nahoru | #9
Ano...je to pumpa pro karbec......Proc ho tam chci cpat......protoze kdyz delsi dobu nejedu tak vyschne benzin v karbecu a nez ho tam starter natahne tak chcipne baterka...anebo udelam dva benzinove okruhy jeden pouze pro natlaceni pumpou do karbecu a pak se vypne a druhy uz co tam je samospad

(reakce na) Palivove cerpadlo

13.12.2015 v 16:33 | Nahoru | #10
robo111>strana 24, jak startovat po odstávce...

Naposledy editováno 13.12.2015 16:38:04

1 reakcí na tento příspěvek Palivove cerpadlo

13.12.2015 v 16:47 | Nahoru | #11
A nebylo by lepší tam místo toho nainstalovat palivový kohout s polohou PRI, pro zaplavení karburátoru?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivove cerpadlo

13.12.2015 v 16:50 | Nahoru | #12
Twister> Tohle jsem před chvíli zeditoval, poté, co jsem si přečetl stranu 24 a 25 z manuálu...

(reakce na) Palivove cerpadlo

13.12.2015 v 16:55 | Nahoru | #13
robo111> zkontroluj si jak ti funguje podtlakovej ventil, ten karbec je naplnenej hnedle, u 250 by to fakt nemelo vytlouct baterku nez natece 50ml benzinu.
Nebo jak rikaj kluci kohout z motorky co ma zaplavovani karbece ER5 napr. tech bude na bazarech hafo.

(reakce na) Palivove cerpadlo

13.12.2015 v 16:56 | Nahoru | #14

rancher píše: Twister> Tohle jsem před chvíli zeditoval, poté, co jsem si přečetl stranu 24 a 25 z manuálu...



Tak třeba má našlapovací páku nefunkční nebo má špatný koleno apod. Ale rvát tam kvůli tomudle nějakou elektrickou pumpu je opravdu kontraproduktivní, to už radši ten kohout...

1 reakcí na tento příspěvek Palivove cerpadlo

13.12.2015 v 17:24 | Nahoru | #15
Od Ranchera jsem to nepochopil ..............manual 24-25 ...........nic o zaplaveni karbecu .....ma to pouze starter a ne paku a z kohoutu benzin tece a ma pouze funkce vypnuto.plnou a reservu

(reakce na) Palivove cerpadlo

13.12.2015 v 17:39 | Nahoru | #16

robo111 píše: Od Ranchera jsem to nepochopil ..............manual 24-25 ...........nic o zaplaveni karbecu .....ma to pouze starter a ne paku a z kohoutu benzin tece a ma pouze funkce vypnuto.plnou a reservu



Tak v tom případě je nejjednoduší fakt vyměnit ten kohout. Jenom to vždycky nachvilku přepneš z ON na PRI zaplavíš karbec, nakopneš to a vrátíš to zpátky na ON. Žádný další věci co můžou být zdrojem poruch.. jednoduché a elegantní, tak to mám rád

EDIT: V tom návodu se píše, že to má páku, a že máš prostě párkrát zašlapat abys natáhl benzín. Pokud ji to nemá je to bezpředmětné..

Naposledy editováno 13.12.2015 17:40:23

2 reakcí na tento příspěvek Palivove cerpadlo

13.12.2015 v 18:10 | Nahoru | #17
OK ...a jaky ma nazev ten kohout s PRI..... asi to vypada blbe ale kdysi se zaplavoval cupakem ale ten uz nikde neni

(reakce na) Palivove cerpadlo

13.12.2015 v 18:14 | Nahoru | #18
robo111> ber to z motorky co ma zaplavovani karbce namatkou er5, gs500 to urcite mely

(reakce na) Palivove cerpadlo

13.12.2015 v 18:14 | Nahoru | #19

robo111 píše: OK ...a jaky ma nazev ten kohout s PRI..... asi to vypada blbe ale kdysi se zaplavoval cupakem ale ten uz nikde neni



Netuším jestli to má přímo nějaký název. Ale má to spousta motorek. Co vím na tutovku tak třeba GS500. Neměl by být problém to někde sehnat...

1 reakcí na tento příspěvek Palivove cerpadlo

13.12.2015 v 18:23 | Nahoru | #20
stejne ale nechapu ten system PRI pri zaplaveni plovaku ..............prece kdyz tam pustim palivo a presto se mi samospadem nezaplavi tak je chyba jinda .....vzducova mezera ,pretlak atd ...

1 reakcí na tento příspěvek Palivove cerpadlo

13.12.2015 v 18:27 | Nahoru | #21
Ted jsem se dival na kohout GS 500...................tak ten tam nedam ani nahodou ................je tam jiny vstup a navic ma stejnou funkci

(reakce na) Palivove cerpadlo

13.12.2015 v 18:38 | Nahoru | #22
robo111> co to je stejna funkce ?

(reakce na) Palivove cerpadlo

13.12.2015 v 19:04 | Nahoru | #23

robo111 píše: stejne ale nechapu ten system PRI pri zaplaveni plovaku ..............prece kdyz tam pustim palivo a presto se mi samospadem nezaplavi tak je chyba jinda .....vzducova mezera ,pretlak atd ...



Na polohu ON je tam tusim membrana co ti tam pousti palivo jen kdyz motor saje. Na polohu PRI ji to vyradi a tece to tam samospadem....

Palivove cerpadlo

13.12.2015 v 19:48 | Nahoru | #24
jestli je kohout třípolohovej - ON/OFF/RES, tak by pro tebe bylo nejjednodušší otevřít domeček membrány a zafixovat jí v otevřený poloze.
tím ti vznikne normální kohout á la Jawa/ČZ.

Palivove cerpadlo

14.12.2015 v 03:38 | Nahoru | #25
Co tak kousek hadičky a hubou udělat podtlak a je zaplaveno. Stačilo mě téčko z ostřikovačů a bylo
A nechat ju tam ucpano spuntem, po tydnu stani byl karbec prazdne

Naposledy editováno 14.12.2015 19:22:26

Palivove cerpadlo

14.12.2015 v 15:18 | Nahoru | #26
Dekuji za vsechny odpovedi ......vyskousim je vsechny a pak se rozhodnu pro tu nejlepsi

1 reakcí na tento příspěvek Palivove cerpadlo

14.12.2015 v 15:33 | Nahoru | #27
Ono stačí po delší odstávce povolit dola na víčku odkalovací šroubek a je karbec zaplavenej hned.

(reakce na) Palivove cerpadlo

14.12.2015 v 19:25 | Nahoru | #28
Kovboy> kdyz to tam palivovej ventil neposle benzin tak asi sotva ne ? A tenhle problem tady tazatel udajne ma.

Palivove cerpadlo

28.12.2015 v 20:07 | Nahoru | #29
Uz jsem na to prisel staci povolit trysku pod karbecem pak pustit benzin a jak zacne dole tect tak ji pritahnout a zacit startovat chytne temer hned....takova blbost ale clovek nevi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yuki 250 Star Yuki Star 250 Tomo20007 1 26.10.2020 v 12:41 JardaZ.
Yuki Star 250 - Brzdová pumpa Yuki Star 250 los-Carlos 1 19.7.2020 v 11:36 Kohlstein
YUKI STAR 250 Olejový filtr Yuki Star 250 HENRY_BLACK 14 9.3.2020 v 21:41 Píny
Studený štart Yuki Star 250 NemoCBF 9 28.12.2015 v 19:58 robo111
Rachtání při rozjezdu Yuki Star 250 fanda40 15 7.8.2014 v 06:55 hekyy


TOPlist