globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přilba Schuberth SR1
9.10.2015 v 09:46
Budou tomu dva roky co jsem si pořídil přilbu Schuberth SR1. Vždy jsem se snažil vybavit co nejlépe, protože na ochraně nikdy neušetříš a ušetříš li v konečném důsledku stejně zaplatíš.
Jezdil jsem v Uvexu RS Ving a protože už to nejlepší měla za sebou padla volba na jednu z nejlepších (podle mne) helem na trhu - Schuberth SR1.
Helma perfektní ve všech směrech pohodlí, hluk, váha, stabilita ve vyšších rychlostech a až na jednu drobnost !!! Praskající pléga Nějaký ten pátek už jezdím a helem jsem už taky dost vystřídal, takže mám pocit že s nimi zacházet umím. To si ale asi v Geneze potažmo ve fabrice Schubert nemyslí.
Když vezmu dvě sezony ježdění což je z hruba 12 měsíců , můj poslední dobou minimální čas na ježdění (nejezdím každý den) s tím spojený minimální nájezd kilometrů a mínus dva měsíce co byla přilba na prozkoumání reklamace ve fabrice tak mi vychází ŠEST! prasklých hledí na 12.000 kilometrů docela dost?!
PROBLÉM je v tom že na plégu je přidělané ovládací madlo dvěma šroubky se zapuštěnou hlavou a v dvou milimetrovém plexi to zahloubení podle mého názoru udělá neplechu. (viz fota) Zkoušel jsem namazat krokový mechanismus hledí aby nekladl velký odpor při otvírání a páka na madlo nebyla tak velká, stejně to nepomohlo. Ještě podotýkám že z preventivních důvodů vůbec nepoužívám ten zámeček hledí.
V Geneze mi sice ochotně všechna pléga vyměnili, ale říkají že se stím ještě nesetkali a i fabrika neshledala žádný problém v technologii nebo konstrukci.
Helmu jsem chtěl vrátit nebo vyměnit za jinou, klidně tu samou. Ale prodejce u kterého jsem přilbu koupil již zanikl i přesto že byla zobchodována přes dealera Geneze tak mnou navrhovaný postup není možný.
ŘEŠENÍ.Nezbývá nic jiného než si zbytek životnosti této super helmy užít s tímto škraloupem, proto jsem vyreklamované nové plexi s vědomím ztráty záruční lhůty rovnou rozebral , šroubky vyřadil a madlo přilepil. Zatím drží a nic neprasklo. Když to vydrží tak to udělám ještě na druhém čirém.
Přeji všem kdo si tuto helmu koupili a nebo kdo o ní uvažuje ať s ní memá takové trápení jako já. Ještě jednou říkám helma je to perfektní lepší jsem na hlavě asi neměl.
Přilba stála 13.500,- + 1.960 za tmavé hledí tedy 15.460,-
Proreklamovaná částka firmou Geneze je v tuto dobu v prodejních cenách 12.880,- tímto chci říct že se zachovali velmi dobře a asi udělali vše co bylo v jejich silách.
1x hledí čiré 1.820,-
2x hledí tmavé 1.960,- / 3.920,-
3x hledí iridiové 2.380,- / 7.140,-
Takže díky za pozornost a přikládám fotky + specifikaci přilby
Jarda







































































Specifikace Schuberth SR1
Popis produktu

Špičková závodní integrální přilba Schuberth SR1

Helma je vyrobena ze speciálního duroplastového materiálu, díky němuž je extrémně lehká a tvrdá.

Vyráběna je ve třech velikostech skořepiny ( XS-S, M-L a XL-XXL), což znamená tu nejlepší možnost vybrat si přilbu naprosto přesně na každou hlavu. Přilba Schuberth SR1 má velmi speciální design s větší přední a menší zadní části helmy pro maximální ochranu hlavy, menší zdvih a maximální odolnost vůči proudění vzduchu při vyšších rychlostech. Zkrácený tvar v zátylku vnější skořepiny zajišťuje zvýšení prostoru při řízení v závodní pozici.

Výbava Schuberth SR1:

Dvojitá-D závodní zapínací přezka. Dvě bezpečnostní reflexní plochy na týlové části přilby. Schuberth A.R.O.S. ( Anti-Roll-Off-System) = systém, který aktivně brání nechtěnému otočení přilby na hlavě. Odnímatelný dýchací deflektor.

Hmotnost helmy SR1: 1280 +/- 50 gramů (skořepina-velikost XS-S) 1295 +/- 50 gramů (skořepina-velikost M-L) 1380 +/- 50 gramů (skořepina-velikost XL-XXL)

Přilba SR1 je vybavena tvarovaným spojlerem v bradové části ke zvýšení přítlačné síly. Spojler v zadní části přilby je polohovací v závislosti na stylu jízdy a posezu jezdce při řízení a snižuje aktivně vztlak za jízdy.

Helma Schuberth SR1 je vybavena systémem pro snížení hluku na maximální úroveň 88dB(A), tzv. Noice Reduction System.

V zadní části helmy SR1 je speciální okénko, kterým lze aktivně regulovat úroveň okolního hluku doléhajícího k uším jezdce - při jízdě na okruhu naplno otevřít, na ulici zavřít a snížit intenzitu hluku.

Hledí přilby Schuberth SR1 je vyrobeno z polykarbonátu o tloušťce 2mm pro zlepšení zorného pole. Hledí je čiré s povrchovou úpravou proti mlžení a poškrábání. Hledí je velmi snadno demontovatelné díky systému pro rychlé uvolnění. Hledí je vybaveno bezpečnostním zámkem hledí na levé straně, který brání samovolnému otevření hledí ve vysoké rychlosti. Hledí může být v těchto odstínech – lehký kouřový, tmavě kouřový, potah irridiem. Příslušenství - Pinlock®.

Vnitřní polstrování helmy Schuberth SR1 je vyrobeno z nového polyesterového vlákna:

Coolmax – rychle schnoucí

Polygiene – odstranění zápachu

Interpower – odvádění vlhkosti

Polstrování je antialergenní a antibakteriální, je ergonomicky tvarované, vysoce prodyšné, velmi lehce vyjímatelné, dá se prát ručně nebo v pračce.

Přilba je standardně vybavena odnímatelným nosním a bradovým deflektorem.

Větrání helmy Schuberth SR1 je zabezpečeno aktivními dynamickými přívody vzduchu umístěnými v horní části přilby pod speciálním úhlem tak, aby byl zajištěn maximální přívod vzduchu při vysokých rychlostech. Oba přívody vzduchu jsou individuálně nastavitelné a umožňují průtok vzduchu více než 10 litrů za sekundu při rychlosti 100 km/h.

Přilba má dvojité bradové ventilátory vepředu, nastavitelné posuvníkem, pro přívod vzduchu zepředu nebo pro nastavení bočního proudění vzduchu k oběma lícím.

Další vzduchový přívod v přední části usměrňuje proudění vzduchu do vnitřní části hledí a brání tak zamlžení hledí a současně zvyšuje proudění vzduchu do vnitřní části helmy. velikost obvod hlavy kolem čela velikost obvod hlavy kolem čela

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přilba Schuberth SR1

9.10.2015 v 13:26 | Nahoru | #1
Smrči-GSX-F> Tak hluk u sportovních či závodních helem se zas tak moc asi neřeší , tam jsou asi důležitější atributy. Taky nemám k té helmě žádné výhrady mimo již zmíněného

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přilba Schuberth SR1

Skvělá odpověď, děkuji! 9.10.2015 v 19:59 | Nahoru | #2
Jáárda> Zdar, já měl podobný problém na plexi helmy LAZER, vždy to začalo praskat jak je vrtaný pinlock. Párkrát jsem měnil plégo, pak jsem zjistil že to dělá
odstraňovač hmyzu od SHERONU, kterým jsem to čistil. Teď to oplachuju jen vodou a je to v poho.
Plexi je totiž dost háklivé na rozpouštědla, ne na hladkém povrchu, ale na nezapraveném řezu.
Jednou jsem očistil tech. lihem kryty rozvodů, co jsem vyráběl na své moto, jso z plexi PMMA a nestačil jsem se divit, jak se od všech řezů udělaly praskliny.
Ale nemusí to být tvůj problém.

Naposledy editováno 09.10.2015 20:01:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist