globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přilba Schuberth SR1
9.10.2015 v 09:46
Budou tomu dva roky co jsem si pořídil přilbu Schuberth SR1. Vždy jsem se snažil vybavit co nejlépe, protože na ochraně nikdy neušetříš a ušetříš li v konečném důsledku stejně zaplatíš.
Jezdil jsem v Uvexu RS Ving a protože už to nejlepší měla za sebou padla volba na jednu z nejlepších (podle mne) helem na trhu - Schuberth SR1.
Helma perfektní ve všech směrech pohodlí, hluk, váha, stabilita ve vyšších rychlostech a až na jednu drobnost !!! Praskající pléga Nějaký ten pátek už jezdím a helem jsem už taky dost vystřídal, takže mám pocit že s nimi zacházet umím. To si ale asi v Geneze potažmo ve fabrice Schubert nemyslí.
Když vezmu dvě sezony ježdění což je z hruba 12 měsíců , můj poslední dobou minimální čas na ježdění (nejezdím každý den) s tím spojený minimální nájezd kilometrů a mínus dva měsíce co byla přilba na prozkoumání reklamace ve fabrice tak mi vychází ŠEST! prasklých hledí na 12.000 kilometrů docela dost?!
PROBLÉM je v tom že na plégu je přidělané ovládací madlo dvěma šroubky se zapuštěnou hlavou a v dvou milimetrovém plexi to zahloubení podle mého názoru udělá neplechu. (viz fota) Zkoušel jsem namazat krokový mechanismus hledí aby nekladl velký odpor při otvírání a páka na madlo nebyla tak velká, stejně to nepomohlo. Ještě podotýkám že z preventivních důvodů vůbec nepoužívám ten zámeček hledí.
V Geneze mi sice ochotně všechna pléga vyměnili, ale říkají že se stím ještě nesetkali a i fabrika neshledala žádný problém v technologii nebo konstrukci.
Helmu jsem chtěl vrátit nebo vyměnit za jinou, klidně tu samou. Ale prodejce u kterého jsem přilbu koupil již zanikl i přesto že byla zobchodována přes dealera Geneze tak mnou navrhovaný postup není možný.
ŘEŠENÍ.Nezbývá nic jiného než si zbytek životnosti této super helmy užít s tímto škraloupem, proto jsem vyreklamované nové plexi s vědomím ztráty záruční lhůty rovnou rozebral , šroubky vyřadil a madlo přilepil. Zatím drží a nic neprasklo. Když to vydrží tak to udělám ještě na druhém čirém.
Přeji všem kdo si tuto helmu koupili a nebo kdo o ní uvažuje ať s ní memá takové trápení jako já. Ještě jednou říkám helma je to perfektní lepší jsem na hlavě asi neměl.
Přilba stála 13.500,- + 1.960 za tmavé hledí tedy 15.460,-
Proreklamovaná částka firmou Geneze je v tuto dobu v prodejních cenách 12.880,- tímto chci říct že se zachovali velmi dobře a asi udělali vše co bylo v jejich silách.
1x hledí čiré 1.820,-
2x hledí tmavé 1.960,- / 3.920,-
3x hledí iridiové 2.380,- / 7.140,-
Takže díky za pozornost a přikládám fotky + specifikaci přilby
Jarda







































































Specifikace Schuberth SR1
Popis produktu

Špičková závodní integrální přilba Schuberth SR1

Helma je vyrobena ze speciálního duroplastového materiálu, díky němuž je extrémně lehká a tvrdá.

Vyráběna je ve třech velikostech skořepiny ( XS-S, M-L a XL-XXL), což znamená tu nejlepší možnost vybrat si přilbu naprosto přesně na každou hlavu. Přilba Schuberth SR1 má velmi speciální design s větší přední a menší zadní části helmy pro maximální ochranu hlavy, menší zdvih a maximální odolnost vůči proudění vzduchu při vyšších rychlostech. Zkrácený tvar v zátylku vnější skořepiny zajišťuje zvýšení prostoru při řízení v závodní pozici.

Výbava Schuberth SR1:

Dvojitá-D závodní zapínací přezka. Dvě bezpečnostní reflexní plochy na týlové části přilby. Schuberth A.R.O.S. ( Anti-Roll-Off-System) = systém, který aktivně brání nechtěnému otočení přilby na hlavě. Odnímatelný dýchací deflektor.

Hmotnost helmy SR1: 1280 +/- 50 gramů (skořepina-velikost XS-S) 1295 +/- 50 gramů (skořepina-velikost M-L) 1380 +/- 50 gramů (skořepina-velikost XL-XXL)

Přilba SR1 je vybavena tvarovaným spojlerem v bradové části ke zvýšení přítlačné síly. Spojler v zadní části přilby je polohovací v závislosti na stylu jízdy a posezu jezdce při řízení a snižuje aktivně vztlak za jízdy.

Helma Schuberth SR1 je vybavena systémem pro snížení hluku na maximální úroveň 88dB(A), tzv. Noice Reduction System.

V zadní části helmy SR1 je speciální okénko, kterým lze aktivně regulovat úroveň okolního hluku doléhajícího k uším jezdce - při jízdě na okruhu naplno otevřít, na ulici zavřít a snížit intenzitu hluku.

Hledí přilby Schuberth SR1 je vyrobeno z polykarbonátu o tloušťce 2mm pro zlepšení zorného pole. Hledí je čiré s povrchovou úpravou proti mlžení a poškrábání. Hledí je velmi snadno demontovatelné díky systému pro rychlé uvolnění. Hledí je vybaveno bezpečnostním zámkem hledí na levé straně, který brání samovolnému otevření hledí ve vysoké rychlosti. Hledí může být v těchto odstínech – lehký kouřový, tmavě kouřový, potah irridiem. Příslušenství - Pinlock®.

Vnitřní polstrování helmy Schuberth SR1 je vyrobeno z nového polyesterového vlákna:

Coolmax – rychle schnoucí

Polygiene – odstranění zápachu

Interpower – odvádění vlhkosti

Polstrování je antialergenní a antibakteriální, je ergonomicky tvarované, vysoce prodyšné, velmi lehce vyjímatelné, dá se prát ručně nebo v pračce.

Přilba je standardně vybavena odnímatelným nosním a bradovým deflektorem.

Větrání helmy Schuberth SR1 je zabezpečeno aktivními dynamickými přívody vzduchu umístěnými v horní části přilby pod speciálním úhlem tak, aby byl zajištěn maximální přívod vzduchu při vysokých rychlostech. Oba přívody vzduchu jsou individuálně nastavitelné a umožňují průtok vzduchu více než 10 litrů za sekundu při rychlosti 100 km/h.

Přilba má dvojité bradové ventilátory vepředu, nastavitelné posuvníkem, pro přívod vzduchu zepředu nebo pro nastavení bočního proudění vzduchu k oběma lícím.

Další vzduchový přívod v přední části usměrňuje proudění vzduchu do vnitřní části hledí a brání tak zamlžení hledí a současně zvyšuje proudění vzduchu do vnitřní části helmy. velikost obvod hlavy kolem čela velikost obvod hlavy kolem čela

1 reakcí na tento příspěvek Přilba Schuberth SR1

9.10.2015 v 10:47 | Nahoru | #1
3 roky provozu a žádné praskliny

(reakce na) Přilba Schuberth SR1

9.10.2015 v 10:59 | Nahoru | #2

Rebel83 píše: 3 roky provozu a žádné praskliny


Tak to jsi šťastný chlap a já nejspíš budu neohrabaný vejmol
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist