globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Slušná spotřeba, živou, do zatáček,vzpřímený posed,do práce i na vyjíž...
 
8.10.2015 v 19:46
Na mladá kolena (46 roků, 183 cm, 115 kg) jsem se dal na dvě kola, a koupil několik skútrů. můj poslední je Kymco People GT 300i ABS jezdím na něm pořád a téměř za každého počasí krom zimního období. Jede přes 150 Km/h a má i slušný náklon a já toho beze zbytků využívám.Od září 2014 co jsem ho koupil jsem na něm nalítal přes 19 000 Km.
Chtěl bych pokročit dál a uvažuji o něčem co by mě uspokojilo.
- Chci moto se slušnou spotřebou
- živou a i do zatáček
- ne přímo do terénu ale na záplatované okresky
- na pohodovou jízdu s ochranou proti nepřízni počasí
- vzpřímeným posedem
- moto na ježdění do práce i na vyjížďky s nájezdem okolo 300 Km.
- chci moto od roku 08 ne novou takže radu na co si dát při koupi pozor uvítám.
Má původní představa byla Honda NC750X DCT kterou jsem po čase zavrhl a s tím i celou řadu NC.
Mé rozhodování je zatím mezi:
Suzuki DL 650 V-Strom ABS
Kawasaki Versys 650 ABS
BMW F 650 GS - motor 800 ccm - ABS

Uvítal bych i další návrhy motorek či připomínky k mému výběru. Jsem u motorek s řazením v podstatě začátečník
a budu rád za každou připomínku k jízdním vlastnostem či specifice těchto i jiných motorek. Předem dík Jarda (jakasi).

Naposledy editováno 08.10.2015 20:35:28
Anketa: Tak jakou
Suzuki DL 650 V-Strom ABS
52%
40
Kawasaki Versys 650 ABS
43%
33
BMW F 650 GS - motor 800 ccm - ABS
5%
4

1 reakcí na tento příspěvek Slušná spotřeba, živou, do zatáček,vzpřímený posed,do práce ...

12.10.2015 v 06:36 | Nahoru | #1
Dva a čtvrt roku a 60 tisíc km na Versovi. Vibrace jsou, ale zaprvé se na ně dá zvyknout, mě už to ani nepřijde, zadruhé jsou jen v určitém pásmu otáček. Snad jedinou nevýhodu spatřuji v tom, že přitom vibtují zrcátka a je v nich v tu chvíli hovno vidět. Plusem je naopak to, že se naučíš držet řídítka opravdu jemně a nesvírat je křečovitě.
Hlavní stojánek jsem nikdy nepotřeboval. Do garáže montážní stojany a jinak boční. Pokud bys jezdil dovolené v plné polní a musel řešit servis po cestě, tak ano, ale jinak je to drahá zbytečnost.
Spotřeba za celou dobu, co ho mám, je 4,82l/100km. Je v tom jak cestování, tak i okruh, kde se při tahání dostaneš na aktuální spotřebu až mezi 6-7 litrů.
Řazení je velmi hlučné, především 1,2 a 3 fakt mlátí, ale i v tom jsem našel zálibu.
Ochrana před větrem je s vyšším plexi dobrá, na kolena fouká, takže to je třeba řešit oblečením. Stejně tak je to s vodou, když prší, nepromok je nutnost. Stejně jako ty ale jezdím celoročně a jde to.

Pomalu začínám přemýšlet, co si po něm pořídím dál (ještě mám pár let, než ho dojedu úplně, tak to naštěstí není akutní). Zatím to vypadá na tříhrnky Tiger Sport 1050 nebo MT09 Tracer.
Rozhodně ho ale nebudu měnit za jinou podobnou šestku. NCčko je nuda už od pohledu, Strom mi nenabídne nic víc a zábavou bych šel dolů, TA nestačí výkonem atd.

Verdikt - Versys neexceluje ani v jedné oblasti, na okruh to chce sporta, na cestování cesťák, na silnici seženeš lepší naháče, do města je skůtr nepatrně lepší. Má ale takový mix vlastností, že to všechno zvládne a je jedno, kde právě jedeš, vždy si to maximálně užiješ.

(reakce na) Slušná spotřeba, živou, do zatáček,vzpřímený posed,do práce ...

12.10.2015 v 19:19 | Nahoru | #2

Krejza píše: Verdikt - Versys neexceluje ani v jedné oblasti, na okruh to chce sporta, na cestování cesťák, na silnici seženeš lepší naháče, do města je skůtr nepatrně lepší. Má ale takový mix vlastností, že to všechno zvládne a je jedno, kde právě jedeš, vždy si to maximálně užiješ.



Přesně tak! Pamatuju si test z britského Bike, kde ho jeden tip přirovnal k takovému univerzálnímu kuchyňskému noži, po kterým vždycky sáhneš, ať chceš ukrojit chleba, cibuli či klobásu. Sáhneš pro něj, ikdyž máš kompletní sadu nožů, kdy každý má svůj přesný účel.... takto nějak to v tom testu psali. Jednalo se o Versyse model 2010. Mimochodem, tenkrát to jasně vyhrál. Vybrali by si ho 4/4 hodnotitelů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist