2 reakcí na tento příspěvek Jaky dvouvalec po Banditu 1200?
využiju téma a mám dost podobnej problém mám B12 kulta a nedavno jsem se povozil na SV 650 a jako Bandit jede proti sv jak blazen ale neni to taková prča..prostež mě asi prestal bavit!?!a ten zvuk z SV....bomba!!! no a pokukuju po nástupci a mám takovej výber do 70tis. a asi budu vybírat mezi SV1000n, Raptor 1000, Monster 900, nebo jeste ER-6 ale to bude asi málo.
jak je to s těmahle mašinkama ohledně spolehlivosti hlavne teda Monster a Raptor? co batužek? vim že Bandit je jak mercedes ale tak aspon aby se dalo cca 100km doject i ve 2. A u SV mi ten měkčí podvozek asi tolik neva.
Díky Za info. Potřebuju Dvoubuch!!!
Me prvni co zaujalo tak zvuk........Ptotom jsem se svezl na "slabem" monsteru 750. Nedalo se to charakterove, vykonove atd. srovnat z banditem. Neskutecne me dostala surovost motoru a jeho tvrdohlavost. udelas chybu, tak Ti to vrati bez milosti :o) na vyssi kubature je to o to vic znat. Surovost motoru byl hlavni duod proc jsem zacal po douvalu koukat. Ale pro me subjektivne ------>
Monster 750 (1996) me prisel maly :), skvele obratny, skvely brzdy, ovladani super a chtel jsem trosku veci zatah Podle me super motorka pro zacatecnika. Kamos co ho ma nemel skoro zadne problemy, ma ho nekolik let a jezdi pomerne dost, dela pravidelne udrzbu a tak se mu to mozna proto nesype
Na SV1000 mi nesedl podvozek a brzdy a celkove posez mi prisel vic natazeny. Motorove docela ok,ale nic extra. ,zkousel jsem tovarni verzi i s upravenou mapou a ladakama. Bohuzel jsem nesehnal dobrej kousek.
na foru mi radili kluci at zkusim Falco. Nechtel jsem itala z duvodu ze "vsichni" tvrdi jaka je to kasicka atd. ALE nkonec jsem se prece jen rozhodnul to zkusit. Sedl jsem a rozjel. Charakterove podobný jako SV,ale prislo mi ze slo lip do otacek a melo vetsi zatah. Podvozek i brzdy o dost lepsi nez SV a posez min natazeny. Prijde mi ze i do zatacek pada lip. Ale vse je o mym pocitu :)
ER6 - dobrej stroj super se ovlada i super posez, charakterove pro me nic moc.
Raptor - nemel jsem moznost zkusit
batuzek na falcu i na SV nic moc pohodli. Ale ja s batuzkem moc nejezdim vetsinou sam. Tak Ti nereknu :)
STWondr píše: Ahoj,
využiju téma a mám dost podobnej problém mám B12 kulta a nedavno jsem se povozil na SV 650 a jako Bandit jede proti sv jak blazen ale neni to taková prča..prostež mě asi prestal bavit!?!a ten zvuk z SV....bomba!!! no a pokukuju po nástupci a mám takovej výber do 70tis. a asi budu vybírat mezi SV1000n, Raptor 1000, Monster 900, nebo jeste ER-6 ale to bude asi málo.
jak je to s těmahle mašinkama ohledně spolehlivosti hlavne teda Monster a Raptor? co batužek? vim že Bandit je jak mercedes ale tak aspon aby se dalo cca 100km doject i ve 2. A u SV mi ten měkčí podvozek asi tolik neva.
Díky Za info. Potřebuju Dvoubuch!!!
Ahoj, nenapíšu Ti recenzi na všechny motorky, co ses ptal, ale můžu sloužit jenom s Ducati...
Měl jsem M900 2001, tzn. vzduchem a olejem chlazenej dvouventilovej dvouválec, všechny ostatní jsou vodníci se čtyřmi ventily na válec, z čehož plyne, že proti Monsteru pojedou mnohem líp, ale mě se Monster líbil spíš kvůli podvozku (kterej anžto byl ne-eSkovej, tak hodně slušnej), brzdám, rámu, spojce a desmu. Měl jsem ho cca 6 let, z toho jsem na něm 4 roky jezdil, Když jsem ho koupil, měl na budíku 17tis km, já na něm najel, nevim..10, 15?
Co se týče závad, tak jsem měl jednu banální; a to prodřenej kabel od altíku a závažnější; vysypalo se lóžo na hřídeli z převodovky - což znamenalo konec mojí éry na Ducati. Jinak za celou dobu se mašina chovala naprosto bezporuchově (asi si myslela, že je Honda )
Jak už jsem zmínil, tak podvozek byl super, kratší rozvor znamenal výbornou agilitu v utáhlejch zatáčkách, ale na rovině se ve vysokejch rychlostech začal lehce kymácet - daň za hravost. Motorka jako taková byla menší, proto je celkem často vidět, že na ní jezdí holky. Výkon (78 koní) taky není z nejvyšších v daný kategorii, ale já se vždycky držím hesla, že nedostatek výkonu nahrazuji zhovadilou jízdou...
Jízdu se spolujezdcem silně nedoporučuju, ať už z důvodu, že motorka je určená pro jednoho, tak i z důvodu tvaru sedla, který klesá směrem k zadnímu světlu a jakýkoliv prudší otočení plynem má za následek odsud spolujezdce buď na zadní zobák nebo přímo do zadního kola. Nicméně 100 km se dá ujet bez větších potíží, avšak s minimem zábavy.
Co, aspoň pro mě, byl naprostej rauš, tak zvuk suchý spojky, kterou jsem ještě opatřil otevřeným krytem v kombinaci s otevřenejma laufama od RP...pro mě neskutečnej zážitek a pro ty za mnou...no, vlastně taky
Takže to je něco málo k mýmu soužití s touhle legendou
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S | misan26 | 13 | 1.11.2022 v 09:49 StB |
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S | Arsener | 14 | 10.6.2022 v 11:34 Arsener |
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S | PetrSV | 41 | 22.4.2021 v 17:33 PetrSV |
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S | MarkusRetrp | 33 | 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík |