bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki SV1000 - cukání
9.6.2022 v 11:45
Ahoj, jdu si pro radu.

Mám nově SV1000S a řeším jeden problém. Motorka cuká. Cuká jak za jízdy, tak i při volnoběhu. Najedu např. na 2000 ot. a ručička otáčkoměru začne cukat, děje se to i při jízdě, nejvíce na 1. stupni, ale i na dalších, sice ne tak znatelně, i přes to mi to trochu vadí :)

Vyměnil jsem svíčky, těmi to není, zkusil jsem seřídit TPS, ale také bez změny. Nevíte čím by to mohlo být? Děkuji za odpovědi ;)

Naposledy editováno 09.06.2022 13:01:15

Suzuki SV1000 - cukání

9.6.2022 v 13:23 | Nahoru | #1
Pro V2 je určitý cukání vlastnost. Nechtěj vědět jak je schopnej zacukat superduke

Suzuki SV1000 - cukání

9.6.2022 v 13:33 | Nahoru | #2
Mně to spíš zní jako nějaký problém se zapalováním. Třeba když mi odešel článek v baterii, tak mi Transalp poskakoval na místě jako divoká koza.
Ale kdo ví.

Assassin se v těchto strojích vyzná, určitě tu napíše.

Naposledy editováno 09.06.2022 13:34:14

Suzuki SV1000 - cukání

9.6.2022 v 13:40 | Nahoru | #3
Nejdříve se seřizují klapky a potom TPS, pokud je třeba. Kdyby se ti chtělo udělat si výlet do Orlové, tak se ozvi.

Suzuki SV1000 - cukání

9.6.2022 v 13:42 | Nahoru | #4
Možná špatný benzín, zkusil bych příště natankovat vervu 100 na proplachnuti

Suzuki SV1000 - cukání

9.6.2022 v 13:42 | Nahoru | #5
nova motorka plus clovek zvyklej na neco jineho - je mozne, ze je to vlastnost, je mozne, ze je to chyba ... bylo by dobry porovnat se stejnou motorkou ktera funguje.

Ja jsem si na TL s tim dal docela dost prace, nizsi kvalty jdou ve meste jezdit od 2000otacek, vyssi od 2500 a 5-6 od 3tis a plynule.
SV uz ma modernejsi system, ale v principu pujde o to same - peclive nastaveni TPS, nastaveni synchronizace, dalsi krok je uprava paliva v jednotce nebo nejakej power commander a neco malo na nizsi kvalty udela i tzv ATRE - https://www.motorkari.cz/tema/?t=82999

ten ustalenej rezim kolem 2tis na nizke kvalty na tech dvouvalcich neni nijak extra hladkej...

Suzuki SV1000 - cukání

9.6.2022 v 14:42 | Nahoru | #6
Jednoválce a dvouválce jsou všeobecně trochu ucukané v nízkých otáčkách. Napiš, v jakých otáčkách k tomu cukání dochází

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV1000 - cukání

9.6.2022 v 15:47 | Nahoru | #7
s SV se kolem 2000 ot nejezdí , kolem 4000 až 5 tis je to na pohodový cestování a kochaní se krajinou , níž to prostě cuka a to i karbecový 650

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV1000 - cukání

9.6.2022 v 16:21 | Nahoru | #8
Taky bych prvně věnoval pozornost tomu synchru klapek, u tohoto soustrojí očekávám snažší rozladění, než když je to na jedné hřídelce.

(reakce na) Suzuki SV1000 - cukání

9.6.2022 v 17:17 | Nahoru | #9

zdenysrx6 píše: s SV se kolem 2000 ot nejezdí , kolem 4000 až 5 tis je to na pohodový cestování a kochaní se krajinou , níž to prostě cuka a to i karbecový 650



ve meste jezdim od tech 2-2,5 na 1,2,3 ... na vyssi kvalty se da jezdit od 3 bez cukani. Samo, ze se ve 3 neda prudce akcelerovat, to uz by se tomu motoru nelibilo, to uz je od 5ti OK, ale ze by melo SV cukat kdyz TL se starsi evoluci toho motoru funguje docela ok?

ale jak jsem psal, plynule jako 4ctyrvalec to nebude nikdy. takze je otazka jak to kdo vnima a jake chovani uz bere jako cukani

Naposledy editováno 09.06.2022 17:19:12

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV1000 - cukání

9.6.2022 v 19:17 | Nahoru | #10
Tak toto ak niekto vyrieši a dá vedieť čo tomu je tak poradí 50% motorkárov. Už som toho veľa načítal o probléme, ale nikto nenapísal riešenie.
Tiež mi karburátorka XJ600 dosť cukala do 1cm otvoreného plynu /od 1 cm otvorenia ťahala pekne/. Základnú údržbu okolo paliva urobíš, ale karburátory či ventily nerobíš každé 3 mesiace, čiže neprišiel som na to, prečo to robila.

(reakce na) Suzuki SV1000 - cukání

9.6.2022 v 22:05 | Nahoru | #11
Ariete> dělám ty dvouhrnky skoro denně, je to tak. Chytráci se to snaží zamaskovat přestavením TPS ale k ničemu to není.

Suzuki SV1000 - cukání

10.6.2022 v 10:36 | Nahoru | #12
Ano,dvouvály cukají,ale že by u toho poskakovala ručička otáčkoměru jsem si nikdy nevšiml.
To je tak na problém se snímačem nebo jednotkou.
Respektive někde špatný kontakt který se vibracemi od podtočeného motoru rozpojuje.

Naposledy editováno 10.06.2022 10:44:22

(reakce na) Suzuki SV1000 - cukání

10.6.2022 v 11:16 | Nahoru | #13
nevo7> jestli xj600 cuka a neni to elektrikou tak je proste ten karbec nastavenej spatne. Obratil bych se v diskuzich na ty co pisou "zlatej karbec" a ze nejelepsi motorka je ta bez elektroniky, protoze se tam neposere vstrikovani

Suzuki SV1000 - cukání

10.6.2022 v 11:34 | Nahoru | #14
Děkuji všem za rady, odpoledne pošlu video :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S misan26 13 1.11.2022 v 09:49 StB
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S PetrSV 41 22.4.2021 v 17:33 PetrSV
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S MarkusRetrp 33 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík
Suzuki SV 1000 poraďte jaké výfuky [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S martymb 47 3.3.2020 v 11:00 marek193


TOPlist